Presentasjonstråd :-)

Eg er 32 år (blir 33) og mannen min er 41 år. Vi har vært sammen i snart 6 år, og vi giftet oss i høst. Vi bor i Bergen, og er begge i full jobb. Vi har to døtre fra før på 2 og 4 år, så regner nesten med at dette blir jente nr 3 i rekken xsmile5
 
Jeg er 30 år, mannen er 37, vi har to jenter fra før av, 5 og 3 år! Giftet oss i feb.2017 vært sammen siden 2011. Jeg er personlig trener og gruppetreningsinstruktør og som daglig leder på senteret der jeg jobber, mannen er taktekker!

vi er supersosiale og hjemmet vårt er et samlingspunkt for venner og Familie❤️
 
Jeg er 35 og samboer er 33. Vært sammen i 6 år. Og venter nå første etter ca 2 års prøvetid. Krysser fingrene for at dette går veien for oss.
Jeg jobber i dyrebutikk og som Hundefrisør. Mens gubben driver for seg selv.
 
Jeg er 30 og mannen 31, vært sammen i snart 10 år og gift i 3 :) vi har en gutt fra før på 6 år og prøvd på en lillebror/søster til han i nesten 5 år. Holdt på med ivf siste 2 årene hvor de to siste innsetta har resultert i graviditet. Første mistet vi i uke 9 i oktober/november og vi prøver nå igjen med godt mot :) selvom frykten er stor! Vi begge jobber og studerer.
 
Hei hei. Jeg er 26 år. Sambo er 28. Jeg har to barn fra før. En på 11 og en på 6.
Vi har vært sammen i 2 år ish. Vi mistet i uke 18 ma i august i fjor. Håper virkelig denne spira sitter løpet ut. Starter svangerskapet med å være forkjøla så ligger rett ut på sofaen med nesespray og papir haha. Termin er 18.oktober. Skal telle minutter til den dagen :love017 3+6 i dag. Testet en uke nå fikk positiv test i går og måtte da kjøpe digital og der sto det gravid 1-2. Hurra for oss
 
Hei :) Jeg er 34 år og mannen er 44. Vi har vært sammen i 10 år og har et barn sammen fra før. Dette blir vår nummer 2. Vi mistet forrige barnet i MA i uke 16 og frykten er derfor stor for at det samme skal skje igjen. Etter 5 prøverørsforsøk satt endelig spiren igjen, så nå krysser vi fingrene <3 Vi bor i midt-norge :)
 
Hei
Vi hadde egentlig gitt opp prøvingen etter 18 mnd og slått oss til ro med at det holdt med 2 barn. Tok imidlertid en test i dag når jeg følte meg uggen og mensen ikke kom. Den var positiv gitt. Jeg er 35 år og mannen 36. Vært sammen i snart 12 år. Vi har to barn på 5 og 8 år, og er begge i fulltidsjobb. Mao rimelig hektisk! Og er spent og litt nervøs på hvordan det blir å starte helt på ny med baby igjen Bor i Bergen. Foreløpig termin 18.10
 
.
 
Last edited:
Hei Jeg og samboeren min er 26 og venter vårt første barn. Veldig spennende! Hadde ikke trodd jeg skulle bli gravid så fort. Sluttet med p-ring på nyåret og ble gravid samme mnd., så det kom som et lite sjokk. Er 5+3 uker på vei. Kjenner meg en del trøtt og fjern for tiden. Jeg jobber som lærer og har en liten hund.
 
Bli med 30 år i slutten av februar. Har et barn på snart 2 år . Har samboer og dette blir vårt andre barn ikke planlagt, men ville ha to tette.. så ble en fin overraskelse!
Bor i Viken som de nå kaller det.. ved Gardermoen.
 
Jeg er 32 år, har et barn på 5 år. Vært sammen med mannen i 15 år, gift i 7 år. Har prøvd å få nummer 2 siden 2017, mistet først i uke 22, og i 2019 hadde jeg 3 spontanaborter på 10 måneder. Håper denne klorer seg fast :Heartred Jobber som pedagogisk leder i barnehage, er gradert sykmeldt nå for å kunne ta det mest mulig med ro mtp historikken.
 
Jeg er 34 år, er gift og vi har en sønn fra før. Bor på Østlandet. Presenterer nok mer når vi har fortalt omverdenen om dette.
 
Jeg er 24år og kjæresten 32år!
Han har to barn på 10år fra før, og dette blir mitt første barn:D
Jeg gikk på prevensjon, men tror jeg er 4+6 idago_O var hos gyn på ‘årskontroll’, der han plutselig så en klumpo_O:rolleyes::D:dummy1::dummy:
 
Jeg er 24, blir 25 i sommer. Samboeren min er 23 og blir 24 til sommeren! :) vi venter barn nr 2 som er veldig planlagt! :D
 
Hei! Eg er visst den eldste her :nailbiting: 40 år ung, nærmer meg 41. Min samboer er 31 (Yes I am a cougar :p). Me har vert sammen i snart 4 år, og jobbet sammen i snart 10 år.
Eg har en sønn på 12 fra et tidligere ekteskap. For 2 år siden tok eg ut spiralen, og vi ønsket oss barn. Det tok 1 år før eg ble gravid. Det endte i MA, så ble eg gravid på første forsøk etter denne, som endte i SA. Ble gravid igjen på 1. forsøk etter denne, og håper at denne gangen MÅ det gå bra! Bor en plass langs kysten i det nye Vestland fylke :D.
 
Jeg er 28 og bor sammen med mann og en datter (2 år) på Østlandet :joyful: håper dette går bra, for vi gleder oss veldig til nr 2
 
Både jeg og mannen er 36 år. Vært sammen i mange år. Har en datter på 3 år, som vil være 4 når det nye tilskuddet til familien kommer. Vi krysser fingrene for at det holder hele veien til oktober denne gangen. Hadde en SA i starten på desember.

Ja, og så bor jeg i Nordland.
 
Hei!

Jeg er 40, blir 41 før termin, samboeren er 38, vi har vært sammen i nesten 2 år, er første felles barn og han ha barn fra før som er hos oss annen hver uke :) Det er første gang jeg er gravid så håper at dette blir bra :) vi holder oss på Hadeland i den nye viken fylke.
 
Hei! Eg er visst den eldste her :nailbiting: 40 år ung, nærmer meg 41. Min samboer er 31 (Yes I am a cougar :p). Me har vert sammen i snart 4 år, og jobbet sammen i snart 10 år.
Eg har en sønn på 12 fra et tidligere ekteskap. For 2 år siden tok eg ut spiralen, og vi ønsket oss barn. Det tok 1 år før eg ble gravid. Det endte i MA, så ble eg gravid på første forsøk etter denne, som endte i SA. Ble gravid igjen på 1. forsøk etter denne, og håper at denne gangen MÅ det gå bra! Bor en plass langs kysten i det nye Vestland fylke :D.

Blir 37 og han er 12 år yngre enn meg ;) Venter nr 2 ilag vi.
 
Jeg er 37, han 12 år yngre. Jeg har to fra før. En på 17 og en på 10 år. Sammen har vi 1 barn født i 2019. Venter nå nr 2 felles ❤️
 
Back
Topp