Presentasjonstråd!

:)
Sjukepleiar, jobba i hjemmesjukepleien. Har 2 jenter, første jenta satt på 1 forsøk. Andre jenta måtte vi gjennom ivf, mista første forsøk før hun kom. Trodde vi var ferdige og hadde solgt alt. Av utstyr. I mai fikk vi oss en overraskelse, nå kommer endelig gutten!

Mannen fridde nyttår etter bare 3 mnd sammen, har nå vært gift i 6 år og sammen i 8 år.

Bor på Stord men er fra Haugesund.

Har som sagt ikke prøvd denne gangen da vi ikke trodde vi kunne etter lange runder med prøverør. Har ikke brukt prevensjon de siste 6 årene så det kunne jo skje!

Vi har en langhåret black/tan dvergdachs hund.

Så hyggelig at det er noen som bor på Stord. Min familie bor der, og jeg er oppvokst på Stord. Flyttet der ifra for ca 7 år siden:)

Eg er 37 år og har tre barn på 17,14 og 4 år. Er sambuar med ein kjekk og god mann, og saman venter vi vår andre i lag i januar. Då har vi vore i lag i 10 år!
Er pedagogisk leiar i barnehage, ein jobb eg stortrives i:hello2

Har ikkje vist kjønnet på dei tre andre før fødsel og skal heller ikkje det denne gongen!

Med tanke på nynorsk skriving så ble jeg veldig nysgjerrig på hvor du er fra/bor :)

29 år. Født i Kosovo og halvt tyrkisk, men oppvokst i Norge og er norsk statsborger. Gift med helten min som er 32 år og bor i Kristiansand:happy: Jeg har en gutt på 9 år fra før som min mann er verdens beste bonuspappa til, og sammen har vi også ei fosterjente på 17 år. Jobber som barne-og ungdsomsarbeider på skole og trives veldig godt med det:D Ellers har vi prøvd å få et barn sammen i 2, nesten 3 år og etter mye behandling og medisiner klarte vi plutselig å bli gravid når vi tok oss en pause og skulle legge det litt på hylla. Så her er det mirakel baby fra ferietur med mye avslapping ;):D:happy:

38 år, egentlig fra Trondheim, men bosatt litt utenfor. Gift med en bonde, bor på stor gård. Har fra før ei jente på 6, en gutt på 7 og en gutt på 8, snart 9.
Jobber som lærer i førsteklasse.

Trønderpie bosatt i Nordland. Jeg er 35 år og har vært sammen med mannen i mitt liv i 4 år nå. Har fra før en gutt på 16 og ei jente på 13. Driver en interiørbutikk og er ellers aktiv i et trommekorps for jenter.

Bergenser her. Jeg er 31 år og samboeren min er 34. Vi har vært sammen i litt over 7 år og har ingen barn fra før av.

Jobber som ingeniør og tar i tillegg en master på deltid for å bli leder.

Hadde ikke planer om å få barn no, men etter en gang på hytten uten prevensjon ble jeg gravid. Var tydeligvis bare en gang som skulle til [emoji23] samboeren har vært klar lengre, og jeg er sikker på at han er den fødte forelder.
Både han og jeg gleder seg veldig til den lille jenten kommer, selv om hun ikke var planlagt [emoji4]

Trønderjente på 32 år bosatt på Østlandet :) jobber i butikk, og er samboer med drømmemannen min på 27 år :) vi prøvde vel sånn halvveis. Sluttet med prevensjon i september 16, men siden han har fått høre at han kunne være steril etter en opeasjon når han var barn og jeg har fått diagnose pco, tenkte vi at det ikke gikk uten hjelp uansett. Han ville vente et år allikevel før vi søkte hjelp. Å jaggu satt den etter 5 måneder! Så han er ikke steril iallfall [emoji28]

Ja, tenkte meg det var der et sted ja [emoji4] Er jo oppvokst på Stord, men har aldri klart å få meg selv til å holde på nynorsken [emoji85]

Eg klarer ikkje å skrive bokmål, for meg vert det heilt feil:bag: då må eg snakke høgt og tydeleg medan eg skriv, og det både ser og høres meget rart ut :laughing002:happy

37 år og har to jenter på 15 og 12 fra før. Har nå verdens beste samboer og er bosatt på nordmøre.

22 år fra nord-norge, utdannet og jobber som pedagogisk leder i en utrolig flott barnehage. Jeg har verdens snilleste og mest omsorgsfulle mann som jeg har vært sammen med siden jeg var 18, som jeg er sikker på at blir en fantastisk pappa til den lille i magen [emoji173] Det er nr. 1 for oss begge to, og vi gleder oss veldig:)

34 år fra vestlandet, jobber med økonomi og klarte heldigvis karre til meg en langvarig vikariat når oljekrisen slo til, så da var det bare å sette i gang å prøve! Samboer på 41år som har to barn fra før, og som var sterilisert! Heldigvis utfører kirurger i dag mirakler og vi var heldige på første forsøk :) Venter ennå på å få vite kjønn, men alle fire i familien gleder seg stort! :)

Jeg er 28 og bor sammen med min samboer på 28 år og våre to hunder. Vi har bodd sammen i snart åtte år og flyttet hjem til slekt og venner i Nord-Trøndelag ifjor. Vi venter vår første!

Hvem er du? Jeg er meg.
Hvor gammel? Straks 29 år
Barn fra før? Ei jente på snart 7 år
Gift? Nei takk. Det får holde med samboerskap

Hvor bor du? Midt Norge
Har du dyr? Alt for mange i følge mannen
Har dere prøvd lenge? Nja, skulle starte prøving i samråd med sykehuset. Men spiren satt før startskuddet gikk av.

Jeg er i slutten av 20-årene, opprinnelig fra Møre og Romsdal, men bor i Bergen sammen med min flotte samboer som heller ikke er bergenser. Har bodd her i omtrent ti år og trives veldig godt. Vi venter vårt første barn.

Jeg er 26, bor i Hønefoss. Vært sammen med samboer 7 år i dag faktisk :D Jobber som veterinær, og har faktisk ingen dyr hjemme, men får en solid dose på jobb da ;) Vi bestemte oss august i fjor for å slutte med prevensjon, jeg fikk ikke mensen tilbake, ble påvist lavt stoffskifte i desember, når det ble stabilt og det fremdeles ikke skjedde noe fikk jeg provera og pergo i april, og da satt frøkna på første forsøk! Gleder meg så utrolig til hun kommer :Heartred

Jeg er i slutten av 20-årene, gift og bosatt i Nord-Norge. Mannen og jeg har vært sammen i 12 år og har en datter som fyller 2 år i år Jeg er utdannet økonom å arbeider med lønn/regnskap

Jeg har akkurat forvillet meg inn på forumet, og ble veldig glad da jeg så en presentasjonstråd, hyggelig å lese om de andre medlemmene [emoji4]

Jeg er i slutten av 20-årene, gift og har en datter på snart 8 år, bor i Nedre Eiker i Buskerud.
Her bor vi sammen med en liten hund og to ørkenrotter, og muligens en ny hund på vei.
Fra vi sluttet med prevensjon til spira satt første gangen, tok det knappe tre måneder. Men vi mistet dessverre etter 14 uker, og avventet prøvingen litt etter det. Men det tok allikevel ikke mer enn fire måneder før den satt på nytt, og vi venter nå en liten jente i slutten av januar [emoji4]
(hadde en bruker på dette forumet da jeg fikk min første datter, og fikk mange gode venner som følge av det. Velger å lage by bruker denne gangen, da vi har valgt å ikke "kringkaste" svangerskapet på noen måte)

32 åring fra Oslo her. Har lagt en hard prøveperiode bak meg på et par år, to spontanaborter, og en dødfødsel i uke 22. Nå er jeg 20 uker på vei med en liten jente, og begynner sakte men sikkert å senke skuldrene og tenker at dette skal gå bra[emoji5]

Back
Topp