Presentasjonstråd!

Hei [emoji5]️
Straks 34 åring fra Østfold /Halden her, har en finfin 37årig samboer og en katt. Venter mitt første barn, synes derfor ALT er spennende og nytt ikke minst. Og litt rart [emoji6] På oul så det ut som det blir ei lita jente inni magen [emoji7] Jeg er overvektig og får derfor ekstra oppfølging, skal inn på ul igjen den 12 og får hilse på loppa vår igjen [emoji4] Er 22+6 i dag, og en blanding av glede og redsel over å være over halvveis. Vi prøver også å finne en større leilighet, det må bare gå bra [emoji120] Veldig fint med en slik bli-kjent-tråd [emoji5]️

Egentlig fra desember, men begynt å henge her også. Håper det er greit..?

Førstegangsfødende med termin 30. desember. Brukt 2,5 år på å bli gravid, men med prøverør så gikk det til slutt. Veldig glad for det!

Er 31 år gammel, bor i Oslo og har en kontorjobb. Har en ektemann (barnefaren) og en kjæreste. Er polyamorøs, altså at jeg tror det er mulig å elske mer enn en person samtidig. Planen er at vi skal oppdra barnet sammen.

Er ganske nerd.. Glad i fantasybøker, tegneserier, Game of Thrones, superhelt-filmer og sånt. Driver med rollespill og brettspill. :)

Er veldig åpen, så send meg gjerne en pm om du lurer på noe mer.

Back
Topp