Presentasjonstråd!

FruVims

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Stjeler denne frå desember 2017 [emoji4]

Hvem er du? Hvor gammel? Barn fra før? Gift? Hvor bor du? Har du dyr? Har dere prøvd lenge?

Eg får vel byrje[emoji4]

Eg er sjukepleiar og korpsnerd frå vestlandet på 28 år. Skal gifte meg med min beste ven 8. Juli og han er 31 år. Saman har me ein gut på 2 år som kom i veke 25+3. Har pcos og måtte få medisinsk hjelp for å bli gravid sist, var derfor ikkje forberedt på å bli gravid naturleg denne gongen, så det kom overraskande på oss [emoji23] men er glad for å ha fungert [emoji173]

27 år gammel, pedagog og jobber som barnehagelærer. Er fra en øy på Vestlandet. Bor her nå med min samboer og sønn på ganske nøyaktig 2 år [emoji7] Ville starte prøvingen da det ble sikkert at vi kunne få et 2018 barn, men tenkte tanken at det «garantert» ikke kunne klaffe på første..men det gjorde det altså, og innser hvor heldige vi har vert! Gleder oss til et søsken til vår sønn [emoji119][emoji173][emoji4]

Jeg er 24 år (fylte år i går :P) Bor i Bergen og jobber med små barn. Gift med ungdomskjæresten og sammen har vi et barn på 6 år og venter en lillebrøster rundt nyttår :) Vi har vært igjennom ivf for å få søsken. Førstemann satt på første forsøk, så veien var lang å gå for å få nr.2 (5 år)

Jeg er 24 år (fylte år i går :P) Bor i Bergen og jobber med små barn. Gift med ungdomskjæresten og sammen har vi et barn på 6 år og venter en lillebrøster rundt nyttår :) Vi har vært igjennom ivf for å få søsken. Førstemann satt på første forsøk, så veien var lang å gå for å få nr.2 (5 år)
Gratulera med overstått dag! Og søsken på veg! [emoji173]

29 år fra Trondheim :) å å samboer har en sønn som bli 1 år på mandag [emoji7] jobbe som kokk for øyeblikket . Skal innrømme at denne prøvde vi ikke på :)