Presentasjonstråd!

FruVims

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2018
Stjeler denne frå desember 2017 [emoji4]

Hvem er du? Hvor gammel? Barn fra før? Gift? Hvor bor du? Har du dyr? Har dere prøvd lenge?

Eg får vel byrje[emoji4]

Eg er sjukepleiar og korpsnerd frå vestlandet på 28 år. Skal gifte meg med min beste ven 8. Juli og han er 31 år. Saman har me ein gut på 2 år som kom i veke 25+3. Har pcos og måtte få medisinsk hjelp for å bli gravid sist, var derfor ikkje forberedt på å bli gravid naturleg denne gongen, så det kom overraskande på oss [emoji23] men er glad for å ha fungert [emoji173]

27 år gammel, pedagog og jobber som barnehagelærer. Er fra en øy på Vestlandet. Bor her nå med min samboer og sønn på ganske nøyaktig 2 år [emoji7] Ville starte prøvingen da det ble sikkert at vi kunne få et 2018 barn, men tenkte tanken at det «garantert» ikke kunne klaffe på første..men det gjorde det altså, og innser hvor heldige vi har vert! Gleder oss til et søsken til vår sønn [emoji119][emoji173][emoji4]

Jeg er 24 år (fylte år i går :P) Bor i Bergen og jobber med små barn. Gift med ungdomskjæresten og sammen har vi et barn på 6 år og venter en lillebrøster rundt nyttår :) Vi har vært igjennom ivf for å få søsken. Førstemann satt på første forsøk, så veien var lang å gå for å få nr.2 (5 år)

Jeg er 24 år (fylte år i går :P) Bor i Bergen og jobber med små barn. Gift med ungdomskjæresten og sammen har vi et barn på 6 år og venter en lillebrøster rundt nyttår :) Vi har vært igjennom ivf for å få søsken. Førstemann satt på første forsøk, så veien var lang å gå for å få nr.2 (5 år)
Gratulera med overstått dag! Og søsken på veg! [emoji173]

29 år fra Trondheim :) å å samboer har en sønn som bli 1 år på mandag [emoji7] jobbe som kokk for øyeblikket . Skal innrømme at denne prøvde vi ikke på :)

30 år fra Bærum, bor her med mannen min og en pus. :happy: Vi har prøvd siden i fjor sommer, fant ut at jeg har PCO og vi skulle i gang med medikamentell hjelp for eggløsning over sommeren pga helt umulige sykluser. Men så gikk det plutselig, og planen om å være litt kynisk med tidspunkt med tanke på barnehageplass gikk plutselig i vasken ;) helt greit :p

34 år opprinnelig fra Trøndelag, men flyttet til Oslo for å studere i 2001 hvor jeg etterhvert møtte mannen min og fikk to barn (2007 og 2010). I 2011 flyttet vi til California pga mannens jobb og vi er her fortsatt. Dette blir et spennende svangerskap siden alt skjer på amerikansk vis, graviditeten går vel sin gang uansett hvor i verden man bor men med litt annen oppfølging (og ikke alt som går automatisk). Tok ut spiralen 13. Mars, fikk en runde med mens og så satt denne spiren [emoji4]
Er hjemmeværende men utdannet arkitekt, så vil tiden vise hva jeg ender opp som når jeg blir stor.

Jeg er 35 fra Sandefjord. Her bor jeg sammen med mannen i mitt liv, vår 6 år gamle sønn og pus. Jeg jobber i butikk. Jeg vet liksom ikke om jeg kan si at vi har prøvd så lenge, det er tre år siden mannen sa "Ja, skjer det så skjer det, men jeg orker ikke å prøve liksom". Jeg startet jo umiddelbart å tracke el osv, men ingenting skjedde. Før jul i 2016 var har han endelig klar for å prøve han også, fikk Pergo i April og da satt den på første runde! =)

Da får vel jeg presentere meg selv også! Er 33 år fra Vestlandet, men bosatt i Østfold. Jobber som lærer. Venter mitt 3. barn i januar. (Ca 20.januar) Hadde en SA i januar som var og har også hatt en blødning i dette svangerskapet når jeg var i uke 6. Fikk komme til tidlig ul og det ble det konstantert tvillinger, men at den ene ikke hadde utviklet seg som den skulle... derav blødningen sannsynligvis. Skal på ny ul i neste uke og da er jeg bikket 9 uker. Mitt fødested blir da Kalnes Og så krysser jeg fingrene for at spiren holder seg inne denne gangen!

25, to barn fra før. Gift på 6.året [emoji172] en hund, tre kaniner. Ikke prøvd [emoji28][emoji85]

32 år fra Oslo. Samboer med verdens beste mann på 37 år[emoji7]Jeg jobber med regnskap/lønn og trives godt med det. På fritiden er jeg veldig glad i å gå turer i skog og fjell[emoji4]
Vi har ingen barn fra før.
Jeg har en lang prøverhistorie (2 aih, 6 ivf/ICSI/fer og 3 Sa) med min x-mann, så jeg får tett oppfølging av jordmor og lege.
Mirakelet i magen er hjemmelaget, og ble til ca ett år etter p-pille slutt[emoji173]️

31 år fra Bergen. Bor her sammen med verdens beste mann. Vi forlovet oss for ett år siden, og har en datter som blir 2 i slutten av juni [emoji173]️

33år fra Stavanger, gift med tålmodigheten selv (han er 37år) [emoji1]
Jeg har 2 bonusbarn (9 og 11år) + en pølsehund [emoji240] Både barnene og hunden er forresten de beste jeg vet [emoji177]

Vi har prøvd å få barn siden januar 2015, og etter 3stk SA (mars-16, okt-16, jan-17) håper jeg virkelig denne jenten klamrer seg godt fast! Skulle egentlig begynt med ivf i høst, men vi har også ett hjemmelaget mirakel på gang nå [emoji7]

Sjukepleiar, jobba i hjemmesjukepleien. Har 2 jenter, første jenta satt på 1 forsøk. Andre jenta måtte vi gjennom ivf, mista første forsøk før hun kom. Trodde vi var ferdige og hadde solgt alt. Av utstyr. I mai fikk vi oss en overraskelse, nå kommer endelig gutten!

Mannen fridde nyttår etter bare 3 mnd sammen, har nå vært gift i 6 år og sammen i 8 år.

Bor på Stord men er fra Haugesund.

Har som sagt ikke prøvd denne gangen da vi ikke trodde vi kunne etter lange runder med prøverør. Har ikke brukt prevensjon de siste 6 årene så det kunne jo skje!

Vi har en langhåret black/tan dvergdachs hund.

Jeg er 30år og bor i Oslo med mann og katt[emoji5] Jobber som digital rådgiver i et mediebyrå. Giftet meg i fjor sommer med min fine svenske, og har vært sammen med han i over 6 år [emoji173]️
Vi prøvde i 5 mnd før det gikk, og venter vår første [emoji170] en liten gutt!
Skal på OUL neste onsdag så er veldig spent på om de flytter termin.

Eg er 37 år og har tre barn på 17,14 og 4 år. Er sambuar med ein kjekk og god mann, og saman venter vi vår andre i lag i januar. Då har vi vore i lag i 10 år!
Er pedagogisk leiar i barnehage, ein jobb eg stortrives i:hello2

Har ikkje vist kjønnet på dei tre andre før fødsel og skal heller ikkje det denne gongen!

Back
Topp