Presentasjonstråd

Vi er begge 28 år, gravid med vårt første barn :-) Bor i trøndelag og har vært sammen i over 6 år. Sluttet på PP i april og i juli var spiren satt. Gleder oss stort til å bli foreldre i April :)

Vi er begge 28, og har ei jente på 3 år.

Vært sammen i snart 10 år, og gift i 3 år.

Bor i Tromsø. :)

Jeg har visst glemt å presentere meg :o
Jeg er 32 år. Bor i Rogaland og venter vårt 4. barn ❤️
Dette blir utrolig spennende. Nesten som å begynne litt på ny :)
Gleder oss veldig til april :)

Hei hei alle sammen:happy:
Jeg er 25 samboer er 32 , Bor i oslo og har vært sammen i 7 år.Vi har en nydelig datter sammen på 4 år .Som gjerne ønsker seg både lille bror og lille søster, Men hun får nok bare en av delene ;)

Last edited:
Hei!
Jeg er 27 år og samboeren min er 31. Vi har bodd sammen i snart 6 år og har en sønn på 4. Vi bor i Hedmark og lillen satt på pp2. Forrige gang ble jeg gravid på et blunk, så føler oss heldig! Gleder oss veldig til å få en til i hus! :-D ❤

Inviterer dere alle til en prat på "Idag er jeg..."'-siden:
http://forum.babyverden.no/index.php?threads/1774870/

Hei! :) Jeg blir 22 før babyen kommer i april :) Mannen min blir 27. Vi bor i Trøndelag. Sluttet på P-pillen i juni. Var på ferie i juli og kom hjem med ring på fingeren og baby i magen <3 Har hatt en litt "tøff" start på svangerskapet med skumle blødninger, men har i ettertid fått sett et bankende hjerte på UL, så vi satser på at dette går bra :)

Hallo! :) Jeg og samboer er begge 25 år og har vert sammen i tre år. Etter to SA på to års prøving håper jeg spiren sitter denne gang, men vi tør ikke glede oss for mye:sorry: Vi har en hund og fire katter og bor i Sunnhordland.:)

Hei!

Jeg er 28, min mann som jeg giftet meg med nå 4 juli er 34, vært kjærester i 2 år og 8 mnd før vi ble gift nå i sommer.
Mannen har en datter på 9 fra før, jeg er første gangsfødene :-) bor i Vestfold :-)

Jeg er 27 år. Min samboer er 28 :)

Vi bor i lillestrøm.

Vi har en datter på straks 5 år. Født i 2010.

Termin 30 april :)

Jeg er 23 år, vært gift med mannen på 28 år i snart et år, og vi har en datter som fyller 3 år denne mnd. Bor i Fredrikstad og jeg går nå siste året på sykepleien, og som Mar89 veldig spent på hvordan det blir å være student og gravid!
Hey jeg bor også i Fredrikstad, er 24 og har en sønn på 3 ;) kanskje vi havner på barselgruppe sammen :D

Hallo ! :)

Jeg bor på Sunnmøre. Er 27 år og samboeren er 29. Vært sammen i bare litt over 1 år, og samboere i ett halvår. Denne spiren kom som en stooor overaskelse. P-pillene virket ikke her i heimen :p Har en gutt på 6 år fra før :)

Eg blir 31 år i november. Eg er gift :-) han er 32 år. Me 2 barn fra før .gutt på 3 og jenta på 15 Mnd. Bor i Rogaland.

Jeg trodde jeg hadde presentrert meg, men tydeligvis ikke :p

Jeg er 25 år og gift med mannen min på 29 år. Vi bor i Oslo, og etter å ha vært sammen i 7 år venter vi nå vårt første barn.
Sluttet på p-pillen i mars og i juli satt spiren!

Er 25 år gamal, mannen min er 31. Me har vore saman i 7 år, og gift i 3. Mannen har to born (8 og 12), medan dette er vår fyrste saman. :smug: Bur i Vest-Telemark, og jobbar som lærar.

Jeg blir 28 i desember, samboeren min er 26. Vi har vært sammen i snart 4 år, bor i Buskerud. Lille i magen var svært ønsket. Vi prøvde i lang tid og endte opp med pergotime. Tøff start på svangerskapet med to hjerter som banket og kun en av spirene som vokser. Men evig lykkelig for den lille vi får <3

Jeg blir 26 år om ikke så lenge, samboer er 27. Vi er begge studenter, bor i Trondheim. Vært sammen i 2,5 år, dette blir vårt første barn. Gleder oss veldig :)

Back
Topp