Artig at det ble en til fra BodøHeisann!
Jeg er 24 år og kjæresten er 28 år. Bor i et rekkehus i Bodø.
Vi venter vårt første barn 5. april <3 Har ikke forsøkt lenge så det klaffet overaskende raskt for oss da jeg har PCO.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Artig at det ble en til fra BodøHeisann!
Jeg er 24 år og kjæresten er 28 år. Bor i et rekkehus i Bodø.
Vi venter vårt første barn 5. april <3 Har ikke forsøkt lenge så det klaffet overaskende raskt for oss da jeg har PCO.
Syns det er koselig å ha noen likesinnede å skrive med i ventetiden, og håper å kanskje bli kjent med noen i nærheten så vi kan møtes til trilleturer til våren. Gjerne med hund - for det har jeg.
Telemark her, men det er jo ikke akkurat sørlandet, mer sør-øst eller bare øst kanskje!!Ingen fra Sørlandet?
Jeg bor rett utenfor Sandnes har 3 hunder da blir gjerne med på trilleturer til våren <3
Velkommen fra en annen sandnesgauk med hund og aprilspire i magenEr 27 år og samboer blir 29. Vi er i et ganske nytt forhold og vi flyttet sammen i slutten av juni. Så vi har ikke vært så lenge sammen! Dette er vårt første barn og det kom absolutt som en overraskelse på oss begge siden dette absolutt ikkje var planlagt. Planen var abort, men klarte ikje gjennomføre når det kom til stykke. Så nå ligger det en liten spire i magen min
Bor i Sandnes og har 1 hund( har hatt 3 stk)