Presentasjonstråd

31 år og gift :-) har ei jente på 10 og en gutt på 6 1/2:-) og så har vi to hunder. Bor på Vestlandet. Termin 16. April:-) en stor overraskelse:-)

Jeg er snart 27år og mannen er snart 32år,vært gift i litt over 1 år. Vært prøvere i 1,5år,å endelig klaffa det❤️ Har en liten hund på 6år og eier et rekkehus i Sarpsborg. :)

25 år, samboer er 28 :) vært sammen i snart tre år, vært prøver i nesten to år, gravid for tredje gang og håper alle gode ting er tre :D Bor i Bodø :D Ingen barn fra før.

23 år både jeg og kjæresten min, vi har vært sammen og bodd sammen i 4 år. Sammen har vi en hund og katt, og vi kjøpte hus for 2,5 år siden som vi har pusset opp. Datteren vår blir 2 år snart, så dette blir vårt barn nr 2 :-) vi bor rett utenfor Eidsvoll :-)

Jeg er 22 og mannen min 25, vi venter vår første :) Har en skjønn katt(unge) og bor i Oslo området :)

Jeg er 28, mannen 39 :) Vi har vært sammen i 6 år og har ett barn på 2 år. Jeg er sykepleier og vi har nylig flyttet inn i nytt hus vi har brukt 2 år på å pusse helt opp her i Nordland.

Både jeg og mannen er 29 :) dette blir tredje barnet, fra før har vi ei jente på snart 6år, og en gutt på 1 år :) vi har også en liten hund. Jeg er sykepleier, men er hjemmeværende :)

25 år :) mann min blir 34. Vært sammen i 4 år. Han har to tvilling gutter på 8 fra før <3 <3 Har også en liten hund
Giftet oss i sommer <3 Er utdannet Helsefagarbeider og jobber på sykehjem.

Jeg er 25 år og går siste året på sykepleien. Bor i enebolig i Halden med min 26 år gamle samboer og en liten pus. Er spent på hvordan det blir å være gravid og student, men er innstilt på å fullføre :)

Jeg er 23 år, vært gift med mannen på 28 år i snart et år, og vi har en datter som fyller 3 år denne mnd. Bor i Fredrikstad og jeg går nå siste året på sykepleien, og som Mar89 veldig spent på hvordan det blir å være student og gravid!

Jeg er 26 år og samboer er 26. Vært sammen i 6,5 år.
Bor i Bergen og jobber som barnehagelærer.
Vi venter vår første :)

Hei :) Eg er 32, gift med mannen (37) på fjerde året no, har vore i lag i sju år. Vi har ein gut på snart seks år, og ei jente som akkurat har blitt tre. Vi bur i ei triveleg bygd på Sunnmøre, og eg jobbar i barneverntenesta her i kommuna.

Hei :) hyggelig tråd! Jeg er 29, samboer 31, og vi venter vårt første barn :) bor i Oslo området.

Venter vårt andre barn 16 april. Har en på 10mnd fra før. Jeg er 26 og gift med en på 29 og bor i vestfold :)

Heisann! :-)
Jeg er 24 år og kjæresten er 28 år. Bor i et rekkehus i Bodø.
Vi venter vårt første barn 5. april <3 Har ikke forsøkt lenge så det klaffet overaskende raskt for oss da jeg har PCO.

Back
Topp