Presentasjonstråd

Threeisacharm

❤️ Storebror 2009 ❤️ Termin September 2015 ❤️
Jeg er så nysgjerrig på hvem alle er her inne!
Da jeg gikk gravid sist traff jeg min bestevennine i terminklubben på barnimagen.

Hadde vært hyggelig om du ville skrevet litt om deg selv her inne( trenger ikke skrive mye hvis du ikke vil;))

Litt om meg: Jeg er 28, har en gutt på 5 fra tidligere forhold. Han er også Septemberbarn :D Vi bor rett ved Lillestrøm :)

25 år fra Rauma og venter første barnet rundt om 3 September :)

Hei :) Jeg er 30 år. Har ei jente på snart 3 år. Har prøvd leeeenge(2år) på nr 2. Har hatt 1 ma og 1 sa, så nå håper jeg virkelig at spiren sitter i 9 mnd :)

Hei!

Så fint med en presentasjonstråd. Jeg er 29 år, gift, fra Aust Agder. Ingen barn fra før. Testet postivt på julaften, men har først IKM i morgen. Har en MA bak med fra i høst, så håper spiren sitter hele veien nå.

23 har en liten Trønder på 2 år og venter en liten en rundt 5. September :Heartred

Hei! :)
Jeg er 30 år og fra Telemark, men bor i Oslo. Jeg er samboer med en kvinne og hun bar fram vårt første barn. Han er nå 3 1/2 år ♥ Vi ble gravide ved inseminasjon på Stork i Danmark. Spiren satt heldigvis på første forsøk denne gangen :) Hvis alt går bra tror jeg termin er ca 5. september.

Hei.
Jeg er 31 år, er gift, har 2 barn fra før. Ei på 5 og en på 10 mnd. Bor et steinkast og litt fra Lillestrøm :

Hei, jeg er 33 år og bor i Trondheim. Har en sønn på 5 år og en stedatter på 5 år :) Jeg har hatt to SA siden i sommer, så håper det sitter denne gangen!

Jeg er 32 år, gift og har to barn på 5 og 3 år fra før.

Jeg er 22 år, er fra Bergen. Har en jente på 4 og venter nr 2 i september 2015 :)

Back
Topp