Presentasjonstråd :)

24 år fra Kristiansand.
Har en gutt på 3 1/2 år fra før.
Forlovet, vært sammen i 8 år :) Også gifter vi oss sommeren 2014.
Utdannet omsorgsarbeider ;-)
 
Jeg er 24 år. Mamma til en gutt på 3 år (januar 2010), og bonusmamma til tvillinger på snart 6 år. Samboer og forlovet! Student og jobber som servitør i to attraksjoner i norges råeste destinasjon;-)
 
Jeg er fra nordland, er 22 år. Samboern er 24,.vi eier et hus sammen og har værdens vakreste datter som er født des-11 :) gravid med termin 23. Nov (foreløpig) . Og er kvalm som juling:/
 
Hei alle :greet025


Da tenkte jeg å joine gjengen her inne. Har foreløpig termin 5 november.

Jeg er 30 år, samboer og fra bergen. Venter nr 2, vi har en jente på 2,5 år fra før. Krysser fingre og tær for at dette går bra og at vi blir etterlengtede foreldre igjen i november.
 
Jeg er 28 år, har en datter på 5 fra før. Er gift og bor i Akershus. Termin ca 20 november :)
 
Har jo helt glemt å presentere meg jo!

* Jente på 27, opprinnelig fra Ålesund, men bosatt i Skien.
* Samboer
* Har fra før en sønn på straks 6, og sambo har en sønn på 5.
* Termin 1.november
* Mistet i uke 30 i mai 2012, og en sa i uke 7 etter det.
* Ferskvaresjef i Meny.
 
Så hyggelig å vite mer om alle :D

Jeg er 21 år (blir 22 i mai)
Forlovet med verdens beste, sammen i 4 år nå
Jobber som vekter og bor i Bergen
Tenkt å utdanne meg som barnevernspedagog

Termin foreløpig 29 november ^^
 
Fyller 30 i sommer, vært samboer i 8 år, en jente som fyller 3 i desember. Vi er fra fredrikstad og termin er litt usikker, men jeg holder en liten knapp på 3 desmber, selvom utregninger på nett sier 21 november. :)
 
Er snart 29.
Bor i Akershus.
Venter vårt første barn.
4 år med samboer! <3
Termin (foreløpig) 26. november :)
 
31 år, gift og bor på Vestlandet. Venter vårt andre barn, har fra før en gutt på 16 måneder. Foreløpig termin 26. november.
 
Jeg er 31 år. Jeg har 2 barn fra tidligere og ett barn med min flotte samboer. Vi gleder oss til å få 4 deilige å følge opp.
Bor i Sandnes
 
Jeg er 32 år, bor i Møre og Romsdal. Jeg og min forlovede venter vår første i slutten av november. Dette er tredje gangen jeg er gravid på under et år. Hadde en MA på ti uker i august. Fosteret hadde sluttet å utvikle seg ved ca 5 uker. Hadde deretter en SA i oktober ved 6 uker. I går var vi på tidlig UL (6+2) og fikk se et vakkert lite hjerte slå :) Vi krysser alt vi har for at på det tredje skal det skje :happy093
 
Back
Topp