Presentasjonstråd :)

Jeg er 31 år i fra Nordland. Gravid for første gang, planlagt med min samboer. <3 Full klaff på første forsøk etter p-pillestans. Termin 9. november. Går inn i min 5. svangerskapsuke nå.
Hvilket sykehus er "ditt" da? Har også termin 9 . ;-)
 
Jeg er 28 og fra Nordland. Gift og har en vakker datter på 2,5 år. Hvis alt går bra så har vi foreløpig termin 14. november :hello2
 
Jeg er 30 år(straks 31) og er fra Oslo. Har to barn på 8,5 og 5,5 år. Gift med en flott mann og har flyttet ut av byen, rett vest for Oslo.
 
Hvilket sykehus er "ditt" da? Har også termin 9 . ;-)
Så artig med samme dato. :)) Har du vært hos lege enda? Jeg var i går, men jeg ser mere frem til jordmord-time som jeg skal ha om et par uker. Da hun hadde ledig. Hun gir meg sikkert mere informasjon.
Vil nok føde på Stokmarknes Sykehus. ENn du da?
 
Helgeland, men fikk i Bodø sist, da liten kom 6 - 7 uker før termin :) ikke vært på nå sjekk enda :)
 
Heter Therese,er 25år, gift og 1 jente på snart 14mnd. Jobber som sykepleier på natt på ett eldrehjem :)
 
31 år (inntil videre), fra Mosjøen, men bor ikke der nå. Gift i snart 6 år. Har 2 jenter fra før, ei med mannen og ei privat.
Venter visst nr 3 nå, hvis den klamrer seg fast.
Utdannet apotektekniker, omskolert til helsefagarbeider...
 
Hei,

Kan jeg henge litt her sammen med dere?
Er 27 år fra Vestlandet. Ut fra mine beregninger er termin 14 november. Har ingen barn fra før av, og har en lang prøver historie bak oss. Håper lille håpet holder løpet ut! <3
 
Straks 27 år, jobber som frisør, har en nydelig sønn på 2 1/2 år,og har verdens herligste samboer,vi bor i Trondheim og venter lillegull 11 nov <3
 
24 år,blir 25 i juni. Bor i Akershus,men er opprinnelig fra Østfold.
Har en gutt som fyller 3 i juli:)

Jobber som senterrådgiver,er utdannet kokk og skal utdanne meg til PT når denne bebisen har begynt i bhg:)
Interesser: bil,trening,hunder og sportrening.

Termin 21.november:D
 
Fra Telemark - Porsgrunn :)

Jeg er 22 år og mannen er 25.
Sammen så har vi fra før en aktiv liten toåring ;)
Nå venter vi på enda en skatt!
 
Er 25 år. Bor i akershus, studerer for å bli førskolelærer og jobber som bartender. må vel finne meg noe annet nå snart...
Har samboer, vi har vært sammen i fem år i mai og dette blir første barn for oss begge. jeg har mast på han i to år og da han endelig ble med så ble jeg gravid på første forsøk men mistet. ble gravid igjen med en gang etter det og er nå fem uker på vei. Har termin 18. november og skal på første UL 10. april :)
 
Er 26 år,bor i Larvik (vestfold).Dette er mitt første (om alt går som det skal!),men sambo har ei datter på snart 6 år,som vi har 50% :) Vi har vært sammen i ca 3.5 år <3 Foreløpog termin er 4.november <3
 
Er 26 år,bor i Kristiansand. Vært gift i snart 6 år, har to jenter på 4 og 7 år, så dette blir vårt 3 barn :love017
Utdannet kokk...men jobber for det meste med kontor relaterte oppgaver, for mannen min som driver firma.
 
Back
Topp