Presentasjonstråd :)

Hei hei! Jeg er 30, har samboer og vi er forlovet. Har ei lita jente på 20 mnd fra før, og dette her var ikke helt planlagt. Men det blir morro :) Vi bor i øvre eiker, men flytter til oslo så fort vi får solgt huset vårt. Jeg er utdannet grafisk designer, men går for tiden hjemme med min datter da hun har holdt meg våken på natt siden hun ble født, og slitt meg helt ut, så har ikke vært klar for å starte i jobb igjen. Satser på en litt lettere nr 2 ;-) Foreløpig termin er 1. november.
 
Jeg er 32 fra Bergen, er gift og har en jente på 2 år. Har termin rundt 4 november
 
Jeg blir 26, samboer er 30:) Forlovet, studerer, jobber i Telenor, samboer starter for seg selv 12 mars, har 2 barn fra før, minsta blir 2 i mai:) Vi bor i troms:)
 
Heihei!
Jeg er 21år og samboer med verdens beste på 22år!
Vi bor i Hedmark og dette blir vår første :)
 
Hei hei.

jeg er 32 gift bor i Akershus. Venter nummer tre ca 5 november.
Har en jente på 10 og en på 7 så dette blir spennende :)
 
23 år fra sandnes
vert sammen med siden nov 2010
jeg har ei datter født i juli 09
dette blir mitt andre mens hans første
termin ca 16 nov
 
30 år og Bor på Helgeland. Gutt nov 2010 fra før og nå forventet termin 9.nov ;-) gift og lyyyykkelig
 
Ejg er 28 år, holder til i Sandefjord og merker jeg er så spent at jeg snart sprekker.
Forventet termin er 5. November. Dette er mitt første, men han sitt andre :)
 
Satser på at jeg blir værende her. Ivf. Satte inn 2 egg 21.febr. Kan teste 7.mars. Termin 12-16 nov. Har fått litt forskjellige dato på nettet. 37 år ung. 3 barn. Farsund :)

Lykke til:) håper dette går deres vei
 
Om Bonia er oldis, kommer jeg snart til å dø. ;) Er 32 år, bor i Vestfold.
Har to gutter fra før med samme mann, tenk at han holder ut :)
Ellers er det oppussing, interiør, hage og venner som er hoved aktiviteten.
 
Jeg er 28år og fra Akershus. Er gift, og vi har 2 flotte gutter på 3 og 6år :) Bor på gård med katt og hund. Liker å gå tur i skog og mark, gå på ski, være ute med familien å grille på bål osv :) Er også glad i interiør og oppussing! :D
 
Jeg er 31 år i fra Nordland. Gravid for første gang, planlagt med min samboer. <3 Full klaff på første forsøk etter p-pillestans. Termin 9. november. Går inn i min 5. svangerskapsuke nå.
 
Back
Topp