Presentasjonstråd?

godt forslag :)

Jeg er 28 fra Bergen og venter nå mitt andre barn. Jeg har en jente fra før. Er samboer.
Jeg har termin 9 februar sånn ca. Be gravid på første forsøk første gang, tredje forsøk denne gang :)

Hva mer kan jeg si? Spør hvis noen lurer på noe :)

Jeg har nettopp kommet inn hit! :) Er 4+2 nå, med første barn. Er 22, student og bor i Trondheim. Gleder oss fryktelig! :)

Jeg er 28 år, venter mitt 2. Har en sønn på 8 år, så blir nesten to enebarn dette her. Er gift. ble gravid på første forsøk med første mann, denne gangen har det nesten tatt 3 år!!!!!! jeg hadde gitt opp og der satt den gitt...

Jenta på 25 fra Finnmark. Vært prøver i 3 år å 2 mnd, gavid etter 1. prøverørforsøk :) E samboer me en gutt 27.

jeg er 28 år, er gift  og har ei januar 2010 jente fra før. tok ca 3 mnd med prøving første gang og nå gikk det 1 prøveperiode :) kjempe rart og litt skummelt og være gravid igjen.(og selfølgelig fantastisk oppi hele greia )

Jeg er 24 år, 25 om noen mnd. Har en gutt på 1,5 år fra før. 
Ble gravid på første forsøk første gang, og nå rakk vi ikke begynne prøvingen skikkelig en gang, før den satt <3 Vi gleder oss stort. Har en samboer på 26 år.

Hei! Jeg er 23 år, min samboer 25. Vi har fått termin 4 februar, og gleder oss veldig! Er vårt første barn. Jeg er student går første året sykepleier. Bor i Nord Norge. 

så gøy med presentasjonstråd:) jeg er 28 år fra Rogaland. Venter mitt 3.barn, har en på 5 og 3 fra før. De vil være på sitt fjerde og sjette år når småen kommer:) eldste gleder seg stort til det er hennes tur til å bli storesøster, har tegnet mammaen med stor mage i lang tid. Kommer til å bli verdens lykkeligste når vi forteller nyheten i begynnelsen av august :)

Jeg tar steget inn hit idag, ca 5+4 på vei. Antatt termin 2. feb.

Jeg er ei jente på 26 år fra Hedmark. Har ei jente som snart er 4 1/2 år, og ei som ble 2 nå nettopp. Er samboer og forlovet med min kjære på 30 år. 

Vi gleder oss stort til vårt siste tilskudd i familien. :)

Jeg er 25 år fra vestlandet, samboer med verdens beste mann på 35. 50% av tiden bor hans tvillinger på 10 fra et tidligere forhold hos oss + Odin (vårt firbeinte familiemedlem). Er 5+4 på vei nå :-) gravid for første gang etter å ha prøvd i over et år, hatt 2 pergotime kurer og 1 ovitrelle sprøyte :-) Håper spiren klorer seg fast, den er veldig etterlengtet. Termin 02.02.2013 :-)

23 år fra Østlandet, samboer med BF, vi har en datter som blir 3 til sommern fra før av:)
Blir nytt og rart med vinterbarn, håper det er like koselig som sommerbarn;)
Krysser fingrene for at h*n holder seg der inne til 2013 ;)

Er 28år fra Rogaland. Samboer er 30 og dette er vår første graviditet :) :)

Hei :)

Jeg er 26 år fra Rogaland. Gift og har 2 skjønne små, ei jente på 3 år og en liten gutt på 9 mnd.
Har hatt to SA, men har på følelsen at d kommer til å gå godt denne gangen

I morgen er jeg 6 uker på vei, og føler meg veldig gravid. Elsker den følelsen!!
Termin 1.feb.

Blir 23 år i år, samboeren min blir 28.
Vi venter vår første :)

Hei! Jente på 28 år, samboer/forlovet fra østfold hvor enn i østfold får komme senere :)) venter nr. 2.

Vi er 24 og 33 år, og bor i Buskerud. Jeg har en gutt på 3,5 fra før, og vi gleder oss veldig til å få en ny tass i hus. 
Antatt termin er 3.februar, men har hatt nokså snåle og ustabile sykluser, så er forberedt på at den endres. :)

Jeg er 23år og min mann er 26, vi bor i oslo. Vi venter vårt første barn ca 2Februar... Vi har prøvd siden September og endelig gikk det :D

Jeg er 26 år og sambo er 27. Vi har vært i lag snart 10 år og har en liten tass på 19 mnd fra før. Jeg er sykepleier og skriver også masteroppgave nå, så det kan bli travelt framover, forhåpentligvis:-)

Back
Topp