Presentasjonstråd?

Hei! Jeg er 28 år og bor i Bergensområdet. Er gift, og vi har to gutter fra før. Har termin 15 februar. Blir spennende fremover!
 
28år, har en på 13 mnd fra før. Testet positivt ut av det blå, aner ingenting om termin eller noe, men må være ca januar/februar.
 
Hei:) 27 år her og samboern 28:) vi bor like utenfor Bergen og har to nydelige barn som kom overaskende på oss:) jenta er 4 & gutten er 5 år:) Denne gangen planla vi, og spiren satt på første forsøk :):):) Nå gleder vi oss bare kjempe masse til august når vi skal fortelle ungene at de skal få en lille ( bror/søster) :):):)
 
Hei!

Jeg er 27 år og kommer fra det blide sørlandet :) Er gift¨, dette blir vår andre, har ei jente på 3 1/2 år. Vi gleder oss masse :) Sist så ble det litt mer intens prøving, mens denne ganga tok vi det som det kom og da var det plutselig gjort..

:)
 
Hei!

Jeg er 35 år og straks bare 4 uker på vei :) Har en datter på 9 fra før, og venter nå en ny med kjæresten min ( datteren min har en annen far ). Vi fikk det til på PP3 :)
Føles som om jeg er 1.gangs gravid, det er jo så lenge siden!
Jeg bor i Trondheim.
 
Jeg er 19 år (snart 20) og har vært gift med verdens beste i et år allerede. Knøttet er svært ønsket, og hjertelig velkommen inn i vår lille familie! Vi har nettop bygd hus, så det meste er i orden før lillevenn kommer til verden :) Første gang vi går gjennom dette, så er skikkelig spente på hva som ligger forran oss. Mye glede i heimen :)
 
Hei alle sammen!! :)
Jeg er 27 år, giftet meg med min herlige mann i august og vi har nå endelig klart å bli gravide med vårt første barn etter 10mndrs prøving :D 
Er litt usikker foreløpig hvor konkret langt jeg er på vei i og med at syklusen har vært såå surrete og ustabil, men 4-5 uker på vei i allefall;)
 
Jeg er 19 år (Blir 20 i sommer). Venter en liten spire 02.02.2013. Var ikke planlagt, men veldig velkommen - gleder oss masse. Tenker å ta pause fra sykepleierstudiet i ett år for å være hjemme med den lille :)
 
Hei, jeg er 28 år, gift, og vi venter vårt første barn i februar :)
 
22 år fra Rogaland, har en samboer på 25 :) Venter vårt første barn rundt 13 februar <3 Har prøvd siden oktober 2010, så satt den på første pergokur :))
 
Jeg er en 26 år gammel trønder, min forlovede er 24 år og bor i Tyrkia. Dette er vår første graviditet, ekstra spennende siden vi bor i 2 forskjellige land!

Termin 11. februar.
 
jeg er en 26år gammel jente fra Trondheim og er samboer med min kjæreste gjennom 11år. Vi hadde en SA i november i fjor (termin da var egentlig 13juni) Det ble derfor en positiv overraskelse i en litt tung tid da vi fant ut at testen var positiv igjen :-) termin er ca14 februar og det blir vår første baby.
 
Jeg er 21 år, samboer og har en datter på 4. Bor i Hordaland. Studerer og jobber. Prøvde i ca 3 mnd, så satte vi det på vent litt, men da satt spira ;) Har termin ca 20.februar, og gleder og masse :)
 
Fin fin idè :-) 21 år, bosatt i Ski.. Venter førstemann, er ca 10+5 og har termin 15 januar:)
Spennende, vi begynner så smått og glede oss da vi har hatt ett par SA og MA, men denne gangen sitter det :):):)
 
Jeg er 24 år og kommer fra Bergen, men bor i en av nabokommunene. Jeg er gift med en mann på snart 28 og sammen har vi en jente som blir to i september. Vi giftet oss 5. mai, og begynte å prøve da, så det gikk ganske fort :)
 
Vi blir begge 33 år i løpet av sensommeren. Har en datter på 3 år fra tidligere. Bor i Akershus, jobber som sykepleier. Kjøpte rekkehus i vinter, så nå passer det godt med et søsken til jenta vår. Skal bli koslig å bli kjent med dere. Har termin 27. feb, så ca 5 uker.
 
Jeg er vel alders presidenten foreløpig, er 37år gammel (38 til høsten), alenemor.
Har ikke fortalt BF enda.... tenker vente til jeg har fått snakket med legen.
Ble helt uforventet gravid denne gangen er egentlig litt i sjokk enda.
Jeg har 3 gutter fra før   16år, 15år og en på 2år. Den yngste har down syndrome.
Jeg bor på Sørlandet.
 
Jeg er 22år fra Bergen (bor i Oslo). Giftet meg med min mann(24år)  21.04.12, og vi ble gravide på andre forsøk:)
Jeg har (har hatt) hyperprolaktinemi så har gått på medisiner i nesten to år for å bli fruktbar, noe som har funket!! :D Jeg er student på Blindern (begynner på master i geologi i august). Har én skatt i magen med termin 07.02.13 <3
 
Hei!

Tror det finnes en presentasjonstråd her inne et sted, men gjør ikke meg noe med flere!

Er litt nervøs for at noen skal kjenne meg igjen og sladre, har ikke fortalt det til noen ennå (unntatt mannen da ;), så vær så snill ikke legg det ut på face eller noe, om noen kjenner meg!

Jeg er 31 år og venter det tredje barnet vårt! Vi bor i Nord-Norge og har to snupper på to og fire år fra før, pluss en hund :) har alltid hatt lyst på tre barn, så dette er helt perfekt, og planlagt, og jeg gleder meg masse og krysser fingre og tær for at alt skal gå bra :)))

Jobber som lærer på høgskolen på norskkurs for utenlandske studenter som skal studere her i Norge. Først må de lære å snakke norsk, og det hjelper jeg dem med!

Mannen min er sjømann og jobber som overstyrmann på oljetanker. Han er faktisk borte seks uker av gangen, og så hjemme i seks uker, da, men det er lenge å være alene med småsnuppene, spesielt nå! Men alt går, og vi har to sett besteforeldre som hjelper til. Så det går bra!

Hyggelig å være her inne og bli kjent med dere, satser på et laaangt og fint forhold til alle, hehe

Har forresten termin 27.februar!
 
Hei hei :)
så koselig å lese om deres liv:) 

Jeg blir alene mamma, BF har et liv fra før med dame og barn. så velger å skrive ukjent. Kanskje jeg er heldig og han forandrer mening før jeg føder. 

Bor i vestfold og blir 25 år gammel.

flere her som bor i vestfold ?
 
Back
Topp