Presentasjonstråd?

Sandefjord :)
 
Sandefjord :)
 
Jeg er 25 år og blir 26 i september :) har termin 05 februar og venter nr 2! Har en gutt fra før som er født i september 2010 men hører til oktober 2010 da klompen min kom 3 1/2 uke for tidlig. Bor i Østfold og bor med samboeren min som er bf til begge to :)
 
Så koselig å lese om dere! :)

Blir 24 i november og har en sønn på 4,5 fra tidligere forhold. Har prøvd ca et år, var til lege og ble henvist til fertilitetskontroll. Senket skuldrene og spira satt ;)
Nettopp bygd oss hus, og bor litt sør for Bodø.
Passerer de magiske 12 i morgen!! <3
 
Hei! Jeg er 34, bosatt i Oslo og gift med min kone. Slik at det ikke blir missforståelser igjen (som det gjorde på forrige terminforum) så er jeg også en kone. Vi har fra før ei jente født i desember 10, og nå har vi termin ca 11.feb. Barnet er unnfanget med samme donor som storesøster. Hadde en laaaang vei før vi lyktes med nr 1 med bla flere aborter, så føler oss enda usikker. I morgen er vi 11,5 uke og har ultralyd...syyykt spent!
 
23 år fra Finnmark. Har en sønn på 2 år og 5 månder (feb. 2010) og bor sammen med verdens herligeste kjæreste igjennom (straks) 5 år og forhåpentligvis mange fler.
 
Fra Nord Trøndelag. Snart 31år, gifta meg med værdens beste mann(30år) i mars. Nå venter vi vår første baby :-) Har termin 13.febuar <3>
 
hei :) jeg er 25, samboer og forlovet med BF som er 23,5. vi har ei nydelig jente på 20 mnd. gleder oss masse til å få møte denne lille personen som er flyttet inn i magehulen min <3
 
26 år, venter nr 2 ca 9 februar :)
Har ei jente fra før som er født april-11.
Bor ca midt i Nordland og har samboer, hus og hund i tillegg til knetta :)
Bor på samme plass som både jeg og sambo er født og oppvokst på, så har mye familie her.
 
Jeg er 34, har vært sammen med min mann i 8 år og gift i 2 av dem. Vi har en datter som kom til verden i oktober 2008, og oppdaget raskt at vi egentlig ikke ville bo i Oslo når vi skulle oppdra barn. Derfor flyttet vi til min manns hjemsted for halvannet år siden, akkurat passe sentralt på østlandet..
Vi er begge i gode jobber -de samme som vi hadde i Oslo faktisk - og bor i selveid kåk med stor og god hage i et trivelig nabolag.
Nå nyter vi oppstarten på arbeidsuka godt oppladet etter ferien og venter spent på å få treffe familiemedlem nummer 4 en gang ut på vinteren

Mine dilemma/tankevirksomheter rundt graviditeten nå som jeg omsider har kommet over 12 uker går i grunnen mest på følgende:
Hvilket argument kan rettferdiggjøre det å kjøpe ny vogn til nestemann når jeg har en stående som det ikke egentlig feiler noe som helst?
Er det en gutt eller ei jente?
Håper baby'n tåler all denne kaffen....

Jah, og så spjæra jeg buksa mi i sta. På tide å innse at stretchen må få krype frem fra skapets innerste mørke igjen....
 
Kanskje på tide at jeg presenterer meg også!

Jeg er 28 år, gift, bor i Østfold og vi venter vårt første barn i februar 2013 emoticon
 
Heihei:) jeg er 27 år fra Molde. Er samboer og forlovet med bf gjennom 8 år. Han er 30 år. Vi har en sønn som er født i mai 2009. Blir kjekt å bli kjent med dere:)
 
Hei på dere! Jeg er 31 år og bor i Oslo med samboer og datteren vår på 2,5 år. Både denne gangen og forrige ble vi gravide nesten før vi hadde bestemt oss for å prøve. Holdt litt igjen akkurat ukene før vi lot det stå til, for hadde ikke lyst på desemberbarn. Forrige gang var jeg heldig og slapp unna med bare noen få dagers kvalme, men denne gangen har den kommet tilbake igjen og igjen. Hver gang jeg tror den kjipe perioden er over, kommer den snikende dagen etter igjen. Har heldigvis noen dager igjen av ferien, så krysser fingrene for at det går seg til! :) Jeg har ikke vært hos lege ennå, har første kontroll om en uke. Da er jeg 15+4. Så er det ul den 7/9 og jordmor den 17/9. Skal føde på ABC på ullevål, så får jordmorkontrollene der. Gleder meg til å få litt mer kontakt med blindpassasjeren vår!
 
hei! jeg er 26 år og kommer fra møre og romsdal. gift med min kjære som er 29. fra før har vi ei jente på snart 3,5 år.
termin er satt til 7 februar, har ikke vert til ultralyd enda men skal på den ordinære om 4 uker. er idag 14 uker på vei ;)
begynnelse av sv.skap veldi kvalm me mye oppkast frem til uke 11, deretter begynte bekkent å krangle veldi. er nå sykemeldt å kommer sikkert til å være de ut graviditeten. gii på krykker i 5 mnd i forrige sv.skap.
men vi gleder oss veldi! :)
 
Back
Topp