hei[:)]
Jente på 24 år (blir 25 i juli) Bor i Stavanger med min samboer og labradorhunden vår Bobby:) Vi har vært kjærester i 5 år og samboere i 4,5 år. Ifjor sommer ble vi forlovet, men har ikke noe planlagt dato å gifte oss på.
Jeg jobber på barselhotellet i Stavanger og trives greit der. Men har STORE planer om å begynne å studere økonomi[;)]
Hva liker jeg å gjøre? En kosestund er å se en god film sammen med min gode samboer, og leke og gå tur med hunden, være med venner. cafè og lunsj med gode venniner. Ellers er jeg veldig sosial, liker godt å spille spill, gå turer, bake, lage mat, og jeg har såvidt fått litt interesse for scrapping :-)
Vi venter en liten
prinsesse 14 mai, dette blir vårt første barn og gleder oss veldig mye. Hun skal hete STELLA
ønskeliste, vanskelig, blir jo glad for alt egentlig. Bebisen i magen har egentlig det meste, men koselig med noe nytt også da. Men tepper har vi mer enn nok av:-) Og klær i rosa har vi egentlig nok av også, men klær i lilla, brun ønsker jeg til bebisen. Vi blir glad for alt, så bruk fantasien! :)
Lyst til å kjøpe en ting til meg også, så er jeg veldig glad i sjokolade [:D] (dumle snack bar, melkerull, firkløver)
Så, da har jeg kommet med en del forslag iallfall. Det er selvfølgelig ikke sånn at det må kjøpes fra de forslagene altså - bruk gjerne egen fantasi og "fyr løs" - det er bare gøy å få hemmelig gave i posten :-D
GLEDER MEG TIL Å FÅ PAKKE I POSTEN[:)]