presentasjonstråd (for hemmelig venn)

det er bare meg

Glad i forumet
Mailykke <3
Her alle skriver litt om seg selv. Gjerne om man venter (eller har fått) jente eller gutt, og ellers det som måtte falle en inn.. Helt opp til hver enkelt - bare husk at det skal hjelpe din hemmelige venn å gjette hvem du er ;-) 

jeg kan begynne:):)

jeg bor i Grimstad, har bodd her i 4 år nå. jeg kommer opprinnelig fra litauen:) venter på ei lita jente:) liker å ta bilder, male og finne på masse rart:):) er samboer med en fra nordnorge:):) så nordlending og utlending hehehe:D liker å gå turer, elsker å reise.
er en av de rare mennesker som ikke liker sjokolade eller godtteri:):):) 

vi venter på ei lita jente, som kanskje skal hete Tomine:)

Jeg er ei jente på 25 (har bursdag i mai, blir 26) som bor i Stavanger.
Har en samboer som er ingeniør og ei datter som blir 3,5 innen lillesøster kommer.
Jeg jobber med barn, og har gjort det i 7 år. Er ei glad og sosial jente, liker å treffe nye folk.

Har termin 3.mai etter UL (menstermin 29.april)

Favorittfargene mine er blå, rosa og lilla. Gamle ting/antikk/historie fasinerer meg veldig! [:)]

[:)]

Jeg er 24 år og bor i fredrikstad.. Har samboer og en prinsesse på 6 år som heter Thea Marie [:)]
I magen bor det en lillebror,han skal hete Tristan,termin 1 juni,men håper på slutten av mai [:)]
Jeg er hjemmeværende..

Når det gjelder meg er jeg 23 og blir 24 i mai. Bor i Bergen sammen med samboeren min (som blir ektemannen min om ikke mindre enn 3 dager). Planen er å gå tilbake til studiene for å bli sykepleier når min lille prins er blitt litt større og kan begynne i barnehage.

Jeg Kommer fra og bor i vang i valdres. Bor sammen med min forlevde på gården min (vår)[:)]
Venter ei lita tulle....

Ellers er jeg utdannet omsorgsarbeider, og jobber med psykisk utviklingshemmede..

26 år, bor på Helgeland og er utdannet jurist.

har akkurat kjøpt nytt hus sammen med min kjære og venter en liten prins [:)]

Eg er 26 år, og kjem frå ei knøttlita vestlandsbygd. Hit har eg flytta igjen etter fleire år i Oslo. Fikk med meg østlendingen min (som og er forloveden min) hit igjen for et år siden, og vi har brukt det siste året på å pusse opp. Er utdanna førskulelærer, og har mastergrad i spesialpedagogikk. Jobber som pedagogisk leder i barnehage.
Venter vårt første barn, ei lita jente. Terminen er 30.april, men føler på meg at det blir ei lita maitulle:)

Eg er 28år og bor i Odda, har samboer og ei englejente i himmelen som heter Frida.
I magen min bor det ei lita jente, som vi gleder oss til å hilse på[:D]
Eg jobber på SFO og som assistent i en 2.kl.. har jobba her i 9 år no...

Er 21 år og venter mitt første barn, ei lita jente[:)] Jeg er utdannet mediegrafiker og går nå på skole for å få generell studiekompetanse, samboeren er forskalingssnekker. Bor ca. 40 min utenfor Oslo(på øvre romerike). Liker å leke meg med å redigere bilder og lage trykksaker, fotball, cheerleading og politikk.

Er 23 år og bor i Fredrikstad sammen med min samboer fra vestlandet og våre 5 katter [:D]
Vi venter vårt første barn 27 mai. Blir ei lita tulle som skal hete
Lilly Sofie [:D]

Er en stor dyreelsker [:D] Skulle tatt til meg alle hjemløse dyr hvis jeg hadde hatt muligheten [8D]
Har jobbet på et gatekjøkken, men er sykemeldt. Skal prøve å finne ny jobb etter permisjonen [:)]
Begynte å utdanne meg som konditor, men var så lite med lærlingplasser etter skolen at det ikke ble noe av. Skal prøve å ta det opp igjen [:)]

Hei [:D] Jeg er ei jente på 22 som bor i Saltnes (midt mellom moss og fredrikstad). Her bor jeg sammen med samboeren min på 25 fra fredrikstad og stortrives [;)] Vi har ei herlig Datter sammen som blir 2,5 år gammel før Lillegutt kommer ca 25 Mai [:)] Jeg jobber i en veskebutikk på Østfoldhallen, og Studerer via NKI nettstudier[;)]

jeg er 22år og bor på et småbruk litt uttafor gjøvik, sammen med samboer`n som er 23(blir 24 nå 18.mars)
jeg er utdannet kokk, men er hjemmeværende nå..
samboer`n er tømmrer(snekker).

på fritiden er jeg speiderleder og liker meg ute i friluft!
samboer`n er jeger og jeg skal snart få ut fingeren å ta jegerprøva jeg oxo![:)]

glemte jo å si at vi venter en liten tulle som kommer til å hente Johanne [:)]

Jeg bor på Magnor (rett ved svenskegrensa:p) sammen med min samboer og vår nydelige datter Anjelica på 15 mnd:)
Vi har bodd her i litt over 1 år nå:)
Jeg er opprinnelig fra Vinterbro like utenfor Oslo...
Nå venter vi en liten prinsesse til, og har  termin 11 Mai... 
Men har på følelsen av at hun kommer før...
Storesøster kom også nesten 1 mnd for tidlig så er jo ikke umulig at hun følger hennes fotspor...

hei[:)]
Jente på 24 år (blir 25 i juli) Bor i Stavanger med min samboer og labradorhunden vår Bobby:) Vi har vært kjærester i 5 år og samboere i 4,5 år. Ifjor sommer ble vi forlovet, men har ikke noe planlagt dato å gifte oss på.

Jeg jobber på barselhotellet i Stavanger og trives greit der. Men har STORE planer om å begynne å studere økonomi[;)]

Hva liker jeg å gjøre? En kosestund er å se en god film sammen med min gode samboer, og leke og gå tur med hunden, være med venner. cafè og lunsj med gode venniner. Ellers er jeg veldig sosial, liker godt å spille spill, gå turer, bake, lage mat, og jeg har såvidt fått litt interesse for scrapping :-)

Vi venter en liten prinsesse 14 mai, dette blir vårt første barn og gleder oss veldig mye. Hun skal hete STELLA

ønskeliste, vanskelig, blir jo glad for alt egentlig. Bebisen i magen har egentlig det meste, men koselig med noe nytt også da. Men tepper har vi mer enn nok av:-) Og klær i rosa har vi egentlig nok av også, men klær i lilla, brun ønsker jeg til bebisen. Vi blir glad for alt, så bruk fantasien! :)
Lyst til å kjøpe en ting til meg også, så er jeg veldig glad i sjokolade [:D] (dumle snack bar, melkerull, firkløver)

Så, da har jeg kommet med en del forslag iallfall. Det er selvfølgelig ikke sånn at det må kjøpes fra de forslagene altså - bruk gjerne egen fantasi og "fyr løs" - det er bare gøy å få hemmelig gave i posten :-D

GLEDER MEG TIL Å FÅ PAKKE I POSTEN[:)]

Hei[:)]

Er ei jente på 28 år (blir 29 år i mai) som kommer fra Trondheim, men pga kjærligheten flyttet jeg for litt over et år siden til en liten øy på vestlande. Her er jeg samboer med en lastebilsjåfør og en pusekatt. Selv er jeg utdannet kokk, men jobber som ekstrahjelp på et bakeri/pizzaresturante som åpnet på januar.

Vi venter vår første overraskelse i midten på mai.[:D]

Liker å strikke, brodere og lage smykker.

Hei!

Jeg er 33 år og blir om ikke mange ukene 34 år. Vi venter vårt første barn. Ei lita jente.
Jeg bor sammen med samboeren min som jobber som bilmekaniker. Han er 40 år gammel. Selv jobber jeg som førskolelærer.
Etter lang prøvetid ble vi endelig gravid.
Vi bor forresten i Trondheim[:)]

Jeg blir 33 i juni... bor i Sande i Vestfold sammen med min supre samboer og min skjønne sønn på 10 år. Sønnen min har jeg fra et tidligere forhold,så dette blir min samboer og mitt første barn sammen. Vi venter ei jente som antagelig skal hete Tomine. Jeg jobber som førskolelærer.

Hei!

Jeg er ei jente på 27 år (28 i april) som bor i Skien med min mann og to herlige jenter på 5 og snart 3 år[:)]
Vi gleder oss masse til å treffe lillebror som ventes 13. mai[:)]

HEi

Er en jente på 22 (blir 23 nå i mars ), som er fra Bryne (3 mil sør for stavanger - jæren :)
Vi bor på nærbø og holder for tiden på og fikse opp huset.
Jeg er utdannet kokk, mens min samboer er markedssjef.
Venter en gutt 31 mai - menstermin 14, så blir spennende og se hvornår han melder sin ankomst:)
Har ingen barn fra før av:)

Ble tante idag og blir tante igjen i slutten av mars:)
Min største hobby er kortlaging og scrapbook:)

Back
Topp