presentasjonstråd (for hemmelig venn)

Jeg ble 20år i Januar.
Jeg bor i Lillestrøm med faren til barnet som ble 20 år i desember 2009. Vi har nettopp blitt samboere etter å ha vært kjærester siden vi var 17år gamle.
Vi venter ei jente 2.mai, men jeg har planlagt at hun kommer i ca uke 39. (vet at det er idiotisk fordi jeg ikke kan velge[:D])
Jeg elsker naturen og gleder meg til å gå masse i skogen med mamma når jenta mi blir noen år[:D]
Jeg elsker også dyr og mine favorittdyr er katt og elefant, men desverre vil ikke kjæresten min kjøpe en elefant til meg[:D]
Min største frykt er at noen jeg er glad i skal dø[&:]

Jeg er 21 år(blir 22 i juli) og kommer fra Trondheim, men bor i Bodø(vindens by) og har bodd her nå i snart 3 år :) Studerer økonomi og ledelse andre året, og utdanner meg til å bli siviløkonom. Jobber også deltid på Glitter på Koch kjøpesenter.

Venter en liten gutt som skal hete Oliver og terminen er 6.mai :)

hei hei
Lillian heter jeg, og er 25 år. og født og oppvokst litt på utsiden av risør.
jeg og samboeren min har vært sammen i litt over 8 år, og venter vårt første barn 3 mai. vi vet ikke om det blir jente eller gutt, syns det er litt av spenningen... [:D]

jeg jobber til vanlig på en kafeteria, og samboeren min er bilmekaniker.... litt om oss.... [:)]

Hallo! :)

Jeg er 21 år, gift med min kjære som er 25 :)
Vi er bosatt i Hamar, hvor jeg er født og oppvokst. Han er fra Tyrkia!
Har en liten katt på 1år, også kalt Pus :)
Han jobber som servitør, og jeg jobber på bensinstasjon.

Lille prinsen vår Jakop er ventet 9.mai [:D]

Jeg er blitt 27 år og bor på landet utenfor Haugesund i et stort hus med samboer og 2 søte kattepuser :)
Liker å gå turer, male, synge, skrive låter, være med venner og er veldig interessert i det alternative [:)]
Jobber i lekebutikk, men har utdannet meg inne reiseliv så skal nok finne meg en jobb innen det etter permisjonen.

Venter ei jente 4. mai, blir vår første :)

Jeg er ei 28 år gammel jente, født og oppvokst i Trondheim. Jeg har ei prinsesse på 3 1/2 år fra før, som gleder seg sååå masse til å bli storesøster! Jeg går mitt siste år på HiST, snart ferdig utdanna lærer!!!! Mannen i mitt liv er nettopp blitt 26, og vi har vært gift i snart 3 år [:)]

Glemte å skrive at lillebror er ventet 14. mai [:D]

hei [:D]

jente 24 år (25 i år) , fra Ålesund, samboer med en hærlig kar.
venter jenten våres 19 mai, men er nok en fare for hun ikke vil vente så lenge
Sammen har vi kjøpt oss hus som vi pusser opp inni mellom.
Jobber i helsevesenet, med psykisk syke, å elsker jobben min.
Drevet med hest hele livet mitt, avsluttet nok desverre dette før jul.
ellers elsker jeg å gå i fjellet, å kose meg sammen med mine hærlige venner

Hei hå!

Jeg er akkurat fyllt 25 år, bor i Narvik sammen med forloveden og en liten/stor hund. Vi har bodd i lag i 6 år nå, og vært forlovet i 4 av dem, så kan ikke si at noe bryllup er nært forestående..  Vi vet ennå ikke hva vi får, men kraumen har termin 13. mai. Det er første, og vi synes det er veeeldig spennende!

Jeg jobber som regnskapsfører og han er sykepleier. litt om oss:)

hei hei.
er 27(blir 28 i juli),
Bor i Arendal med mann ,sønn på 2 1/2 og en hvit hund som heter Felix[:D]
jeg og mannen har vært gift i 1 1/2 år nå.

vi vet ikke hva kjønnet på baby er,så vi er veldig spente[:D]

Jeg er 20år(blir 21 i juni), oppvokst og bor i Bergen. Min samboer er 23(blir 24)og er fra Grimstad. Vi venter en liten prins.
Jeg jobber i barnehage og han er bilmekaniker!

dytter:)

Hallo hallo :)

Jeg er 27 år (blir 28 2.april), Bor sammen med min samboer rett utenfor Stavanger.
Vi har en gutt fra før som blir 3 år i Juni og venter to gutter 12 mai, men de kommer nok litt før tiden[:)]

Har jobbet i, og drevet bar i 8år helt frem til vi fikk lillegutt og har vært butikksjef i klesbutikk når jeg begynte å jobbe igjen frem til jeg ble sykemeldt nå. Planen er å gå tilbake til jobben min i klesbutikken etterpå, men vi får se hvilke muligheter som dukker opp..

Samboer jobber i nordsjøen.

Hei!
Jeg heter Stine og er ei jente på 28 år (fyller 29 år i juli). Jeg gifta meg for 10 mnd siden med mannen i mitt liv. Vi bor i sammen på gården hans (vår..) like ved Fagernes i Valdres.
Sammen har vi en sønn som heter Simen, som fyller tre år i juni.
Jeg har termin 17. mai og venter en gutt til. [:)]

Hei. Eg e 29 år og venter mitt første barn i slutten av mai. Ei lita prinsesse[:)] Er egentlig fra Vestlandet, men kjærleiken fekk meg te Sandefjord. Flytta hit i juni i fjor. Jobber som sjukepleier på psykiatrisk akuttavdeling i Tønsberg, trives godt [:)]

Hei!
Jeg er 26 år og bor i Akershus sammen med min kjære forlovede som er 32 år. Vi har en sønn sammen som blir 2 år i April:) Jeg er utdannet barne og ungdomsarbeider og jobber i bhg. Min kjære driver med Epoxy og gulvlegging. Vi har vært kjærester i 4 år til sommeren.

Jeg har termin 20 Mai og vi veit ikke kjønnet. Kunne fått vite det men vi synes det er mer spennende å ikke vite kjønnet:)

Heisann, jente på 21! Kommer fra Tønsberg. Har også bodd i trøndelag i 10 år. :o)
Liker å fotografere, slappe av, se en film. Har vært i militæret, og gått skole som barne og ung.arb og mangler lærlingtiden enda. Men det skal jeg bli ferdig med. :o)
Typen jobber i IT bransjen, men er permitert!

Vi venter en liten Gutt :o)

dytt:)

Hei!

Jeg er en jente på 23 år, er født og oppvokst like utenfor Steinkjer i Nord-Trøndelag (hvor vi også bor nå[:)]).
Er utdannet sykepleier, og jobber på et sykehjem og i hjemmesykepleien. Mannen min er utdannet tømrer (snekker).
Vi giftet oss på min 23 års dag i fjord, 29. august 

På fritiden liker jeg å trene, lese, bake og være sammen med mannen min, familie og venner!

Har termin 13. mai, med en liten gutt (Ikke mange som vet det, så det trenger ikke kjente å sladre videre om[;)])

Er veldig svak for bling-bling (smykker,øredobber,armbånd osv.), undertøy og sjokolade[:D]

Hei [:)]

Jeg heter Mari, blir 26 i juni. Bor i midt i hjertet av Telemark sammen med samboer i en liten leilighet, men vi er på utkikk etter hus. Til sommeren har vi vært sammen i 3 år [:)]
Jobber i en gave/interiørbutikk og i barnehage, samboern er førskolelærer og leder en uteavdelig i en barnehage her.
Vi venter vårt første barn, 17. mai. UL viste at det kanskje blir ei jente, men jeg stoler ikke helt på det enda...
Liker å synge, lage kort/scrapping, ta bilder, lese gode bøker og strikke. Er heller dårlig når det kommer til matlaging, mest fordi jeg syns det er kjedelig [:'(]

Back
Topp