Presentasjonstråd ❤️

Jeg er 34 år , dette er barn 1 og er bare 3+6, men har sterke tester og jeg må bare håpe på at det går bra!

Jeg har dessverre en lang og vond fertilitetshistorie med 12 graviditeter bak meg. Noen kjemiske, noen Sa og noen MA. Vi har hatt ivf i over 5 år og har blant annet prøvd eggdonasjon uten engang å bli skikkelig gravid, bare en liten kjemisk en med mensen på 4+5.

De avdekket nylig at mannen har problemer og han har tatt tilskudd i en mnd før vi ble gravide. Det kan ha vært nok :smiley-angelic001 dersom dette holder er det helt klart et mirakel etter alt vi har vært gjennom!

Kanskje ender dette i abort også, men vil gjerne være med enn så lenge :) jeg er forsiktig optimist, men alt det vonde har helt klart satt spor!
Krysser fingrene for terminspire! :Heartred
 
26 år og bor i Stavanger-området. Jobber som sykepleier med barn (PUH) i kommunen. Har vært gravid en gang før med tvillinger som vi mistet i senabort. 11 måneder siden vi mistet (over 2 år siden vi startet prøving) så veien har vært lang. Veldig redd for å være gravid med tvillinger igjen så ser frem til å kunne få avklaring på det ved tidlig ultralyd. Har god magefølelse og velger å tro det skal gå bra denne gangen selv om det også er skummelt:Heartred
 
Back
Topp