Presentasjonstråd ❤️

Jeg er 34 år , dette er barn 1 og er bare 3+6, men har sterke tester og jeg må bare håpe på at det går bra!

Jeg har dessverre en lang og vond fertilitetshistorie med 12 graviditeter bak meg. Noen kjemiske, noen Sa og noen MA. Vi har hatt ivf i over 5 år og har blant annet prøvd eggdonasjon uten engang å bli skikkelig gravid, bare en liten kjemisk en med mensen på 4+5.

De avdekket nylig at mannen har problemer og han har tatt tilskudd i en mnd før vi ble gravide. Det kan ha vært nok :smiley-angelic001 dersom dette holder er det helt klart et mirakel etter alt vi har vært gjennom!

Kanskje ender dette i abort også, men vil gjerne være med enn så lenge :) jeg er forsiktig optimist, men alt det vonde har helt klart satt spor!
Krysser fingrene for terminspire! :Heartred

26 år og bor i Stavanger-området. Jobber som sykepleier med barn (PUH) i kommunen. Har vært gravid en gang før med tvillinger som vi mistet i senabort. 11 måneder siden vi mistet (over 2 år siden vi startet prøving) så veien har vært lang. Veldig redd for å være gravid med tvillinger igjen så ser frem til å kunne få avklaring på det ved tidlig ultralyd. Har god magefølelse og velger å tro det skal gå bra denne gangen selv om det også er skummelt:Heartred

4. barn gravid i 9ende uke (3 graviditeter ig en bonus) . Blir 15 mnd mellom minste og storesøster ❤️ 34 år gammel

40 år og bor på Nordmøre. Har 2 barn fra før. håper nummer 3 kommer nå. Har hatt SA og MA tidligere. Så vet hva som helst kan skje. Men vi håper på det beste. Tør ikke å glede oss helt enda.
Krysser fingre for dere

Jeg er 41 år, føler meg som 26 har to gutter på snart 14 og 12år. Ny mann som ikke har egen barn fra før. Men er en fantastisk god bonus far for mine to❤️ veldig spent på hvordan det blir med en ny baby men alltid ønsket meg tre barn. Og egentlig trodd at sjansen min for en til baby var over. Prøvd i over 1,5 år før den plutselig satt

34 år fra Oslo. Første barn for både mannen og meg og termin er 14.04. Veldig ønsket og vi er så spente. Samtidig bekymrer jeg meg for at det kan gå galt. Prøver å roe ned de tankene ❤️

Hei! Jeg er 37 år og rundt 9+6 uker på vei! Barn nummer to, har en herlig liten gutt på 3 år. Spent på overgangen fra en til to, men gleder meg også veldig til å oppleve det!

Er 32, ble gravid med spiral. Han er 29. Baby nr 3(/4) for meg, baby nr 1 for ham. Jeg har en 16-åring :Heartblue og en 13-åring :Heartpink og en dødfødt i 2018:Heartblue
Var på ultralyd i går 10. September, uke 8+1. Alt så fint ut:smiley-angelic001

20 år. Rundt 9 uker på veg. Andregangsgravid etter SA i juli. Bor på Vestlandet sammen med samboer. Termin i slutten av april. Vi gleder oss.

28, i uke 12+1 og førstegangsgravid. Bor på Østlandet/Romerike med samboer som er 27. Var på TOUL i dag og alt så bra ut. Naturligvis spent, og både samboer og jeg gleder oss til tiden fremover:)

30 år, bor på Østlandet og venter nr 4 med mann som ikke har barn fra før så vi er spente på hva fremtiden bringer og gleder oss selvom dette var veldig uplanlagt :Heartpink
Har egentlig termin i mai, men må ha planlagt keisersnitt av medisinske grunner og har blitt forespeilet et keisersnitt i midten av april, så sniker meg inn her

Jeg er 28 og min samboer er 36, vi venter vårt første barn. Så begge to er spente og har null anelse på hva vi har i møte men vi gleder oss veldig til å møte den lille

Vi bor i Harstad, troms fylke og begge jobber innenfor oppvekst sektor. Han avdelingsleder i barnehage og jeg assistent på barneskole.

Møtes i september 2023, sluttet med p-piller april 2024 og var gravid august 2024 (fant ut av det på bursdagen min). Termin er satt 20 april 2025

Jeg er 27 og samboer er 32, vi venter våres første (ikke-planlagte, men veldig ønskede) barn er pdd. I uke 17 og har forløpelig termin 8. april

Back
Topp