34 år, blir 35 innen fødsel. Andre barnet, har en på to år fra før. Menstermin blir akkurat samme dato som førstemann, 7.april Men ble satt fram på OUL sist og fødte 1.april, litt før termin. Håper det ikke blir en ny aprilsnarr denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det samme skjedde med meg!! Gratulerer!31 år, første graviditet. Termin basert på siste mens er 5. april.
Andre syklus vi prøver. Forsøkte å tracke eggløsning med strips, men fikk aldri ordentlig positiv utslag på testene, så var temmelig sikker på at jeg ikke var gravid. I tillegg hadde jeg det jeg trodde var tidenes PMS. Ble mildt sagt overraska da testen var positiv krysser fingrene for at alt går bra!
Forstår deg godt Med nr 4 fikk vi mange kommentarer. Nå har vi vært åpne om at vi prøver på nr 5 for å unngå negative reaksjoner når vi deler det. Det er enklere at alle vet at et barn til er veldig ønska, selv om det kan være uforståelig for de som sliter med tidsklemma med 2 barn, så bør de respektere at vi ønsker at barna våre skal ha gleden av mange søsken. Det virker som at meningene hos de i rundt endres når man har fått 2-3 stk eller ihvertfall 1 av hvert kjønn34 år og Rogalending her. Har 5 barn fra før og termin med nummer 6 den 18. April ut i fra siste mens.
Selv gleder jeg meg over å være så ufattelig heldig å forhåpentligvis få lovt å gå gjennom et svangerskap, en fødsel og barseltid enda en gang til! Det er like spesielt hver gang, og jeg føler meg virkelig rik <3 men desverre gruer jeg meg også allerede til diverse kommentarer, meninger og holdninger som jeg av erfaring vet at kommer.. prøver å ikke la det legge en demper på denne fantastiske opplevelsen <3
Jeg er også gravid med nummer 6.34 år og Rogalending her. Har 5 barn fra før og termin med nummer 6 den 18. April ut i fra siste mens.
Selv gleder jeg meg over å være så ufattelig heldig å forhåpentligvis få lovt å gå gjennom et svangerskap, en fødsel og barseltid enda en gang til! Det er like spesielt hver gang, og jeg føler meg virkelig rik <3 men desverre gruer jeg meg også allerede til diverse kommentarer, meninger og holdninger som jeg av erfaring vet at kommer.. prøver å ikke la det legge en demper på denne fantastiske opplevelsen <3
Så GØY at vi er i alle fall to! <3Jeg er også gravid med nummer 6.
Stemmer det! Synes det er lite hyggelig av andre å legge seg opp i hvor mange barn vi har på en så negativ måte. Er det ok for meg å gå til dem som ikke ønsker barn eller som "bare" har et barn og spørre hvorfor i all verden de velger det de gjør, at de er egoistiske som ikke gir barna søsken eller ikke tenker på samfunnet som trenger at det fødes flere barn? Nei, vet du hva!! Vi må alle få lov å gjøre AKKURAT som vi vil, så lenge vi tar vare på og følger opp de barna vi får <3Forstår deg godt Med nr 4 fikk vi mange kommentarer. Nå har vi vært åpne om at vi prøver på nr 5 for å unngå negative reaksjoner når vi deler det. Det er enklere at alle vet at et barn til er veldig ønska, selv om det kan være uforståelig for de som sliter med tidsklemma med 2 barn, så bør de respektere at vi ønsker at barna våre skal ha gleden av mange søsken. Det virker som at meningene hos de i rundt endres når man har fått 2-3 stk eller ihvertfall 1 av hvert kjønn
Om det kan hjelpe litt, så er det nesten 11 år mellom min første og andre. Eldste er superflink med småsøsknene, de elsker han og motsattEr 32 år og venter nr 2. Det blir veldig stor aldersforskjell på barna, så kjenner at det gjør meg noe nervøs. Bor i Nordnorge.
Her blir det 19 år fra eldste til evt. Baby. Og 14 år fra nåværende yngste til baby Tenker at det kommer til å gå så fint atteEr 32 år og venter nr 2. Det blir veldig stor aldersforskjell på barna, så kjenner at det gjør meg noe nervøs. Bor i Nordnorge.
Åh så gøy ja satser og håper at det går bra, både med graviditeten og søskenHer blir det 19 år fra eldste til evt. Baby. Og 14 år fra nåværende yngste til baby Tenker at det kommer til å gå så fint atte
Åh ja takk spennende med sprik i søskenflokkenOm det kan hjelpe litt, så er det nesten 11 år mellom min første og andre. Eldste er superflink med småsøsknene, de elsker han og motsatt