Presentasjonstråd ❤️

29 år, har en datter fra før av på 4 år. Har prøvd å få nr 2 siden november i fjor. Hatt 2 SA og en MA - hadde MA i juni. Ikke rukket å få tilbake mensen før det tilsynelatende har klaffet igjen :smiley-angelic001 :Heartred Kommer fra en stor familie selv og ønsker det samme for datteren min. Bor i Nord-Norge. Jeg er usikker på termin siden jeg ikke har fått mensen tilbake, men vil anta rundt 23. april basert på eggløsningen min.

Akkurat startet på jobb igjen, så er jeg gravid! Gruer veldig for å si dette til gjengen. Var ny i stillingen når jeg var gravid sist og kom aldri helt inn i arbeidsoppgavene mine. Så vil bli vanskelig denne gangen også, å litt motløs for di som skal lære meg opp

Akkurat startet på jobb igjen, så er jeg gravid! Gruer veldig for å si dette til gjengen. Var ny i stillingen når jeg var gravid sist og kom aldri helt inn i arbeidsoppgavene mine. Så vil bli vanskelig denne gangen også, å litt motløs for di som skal lære meg opp
Så rart at vi skal kjenne på sånne følelser også oppi det hele, men jeg har det litt på samme måte nå. Ikke at jeg var helt ny i jobben, men kjenner alikevel på at jeg "svikter" jobben litt med å få et til barn så tett.

Så rart at vi skal kjenne på sånne følelser også oppi det hele, men jeg har det litt på samme måte nå. Ikke at jeg var helt ny i jobben, men kjenner alikevel på at jeg "svikter" jobben litt med å få et til barn så tett.
Ganske teit ja.. alle sier jo du må tenke på deg selv å hva som er best for dere, men den følelsen ligger der.

Skjønner deg veldig godt, startet selv i ny jobb 1.august. Tenker jeg skal vente så lenge som jeg klarer med å si noe

Hei! Plutselig var jeg her igjen. Fant ut idag at jeg er gravid med nr 3, veldig uplanlagt.. Har akkurat kommet tilbake fra mammaperm,blir 1,5 år mellom nr 2 og 3. Rimelig stressa for jeg har aldri ønsket to tette og jeg har ikke så mye som luktet på en folattablett :eek::schocked028

Får kanskje presentere meg jeg og da :happy:

Fylte nettopp 36, og venter nå mitt tredje barn. Fødte en i 2013 og en i 2016. Har siden den gang vært gjennom et turbulent samlivsbrudd, deretter heldigvis møtt en flott snill mann, som jeg nå venter vårt første (og kanskje eneste :laughing002 ) felles barn med. Han har også 2 fra før :Heartred

Veldig spent på hvordan det blir denne gangen, med tanke på alderen :nailbiting: Men vi gleder oss enormt!!

31 år og gravid med barn nummer to. Har en sønn født juli 2020, så dette lillesøskenet er veldig etterlengtet :love017 Bor utenfor Göteborg! Hadde mye glede av forumet under forrige graviditet, så søkte meg tilbake hit igjen nå når vi har prøvd på barn nummer to :happy: termin er 19 april(39+6, som er det vanlige å bruke i Sverige)/ 23 april basert på 40+3. Er i hvert fall 3+3 i dag :love2

Sier forsiktig hei! Jeg er 40 år og bor på vestlandet. Jeg har tre barn fra før og vi har prøvd på nummer 4 (kjærestens første) siden oktober. På den tiden har jeg hatt en SA (5+1) og en MA (9+0) i tillegg til to kjemiske. Har rukket å etablere meg i to terminforum, så er vanskelig å gå inn i et til. Samtidig så er forumet det stedet jeg kan lufte meg på godt og vondt. Har foreløpig termin 19.April.
Fint å se deg her :helloKjenner på mange av de samme følelsene.

Jeg er 40, og vi har prøvd i mange år. Ble gravid i oktober 2023 (kjemisk), desember 2023 (MA i uke 9 i januar/februar med utskrapning av rester i februar/mars), april 2024 (kjemisk), og nå er jeg her igjen. Siden sist har jeg hatt ett IVF-forsøk, og så skulle vi prøve på egenhånd i sommer mens klinikken var sommerstengt. Var så sikker på at det ble nytt IVF-forsøk nå i august/september, men så var det plutselig to streker på testen!

Er bare 13 dpo, 3+6, og strekene er ganske svake ennå, men likevel kjenne jeg meg så sjukt håpefull og glad. Det håpet bobler og jubler i meg, samtidig som jeg er skikkelig redd for å miste igjen. Prøver å høre mest på håpet.

Utenom alt dette er jeg glad i å strikke, tegne, gå (rolige) turer, se tv-serier, bake og lese. Liker grønnplanter, yoga, og gaming.

Er det bare jeg som syns det er skikkelig artig at vi tydeligvis har både epler, kinakål, kålrot og fennikel blant oss i gruppa her? :laughing002

Jeg er 40, og vi har prøvd i mange år. Ble gravid i oktober 2023 (kjemisk), desember 2023 (MA i uke 9 i januar/februar med utskrapning av rester i februar/mars), april 2024 (kjemisk), og nå er jeg her igjen. Siden sist har jeg hatt ett IVF-forsøk, og så skulle vi prøve på egenhånd i sommer mens klinikken var sommerstengt. Var så sikker på at det ble nytt IVF-forsøk nå i august/september, men så var det plutselig to streker på testen!

Er bare 13 dpo, 3+6, og strekene er ganske svake ennå, men likevel kjenne jeg meg så sjukt håpefull og glad. Det håpet bobler og jubler i meg, samtidig som jeg er skikkelig redd for å miste igjen. Prøver å høre mest på håpet.

Utenom alt dette er jeg glad i å strikke, tegne, gå (rolige) turer, se tv-serier, bake og lese. Liker grønnplanter, yoga, og gaming.

Krysser fingrene for at det går veien denne gangen :Heartpink

Du aner ikke hvor glad jeg er for at du har kommet inn hit❤️ Håper så inderlig at det er en terminspire i magen din nå❤️ Krysser alt for at vi henger sammen her helt til April ❤️
Takk det samme! :Heartred :happy093

Jeg er 34 år , dette er barn 1 og er bare 3+6, men har sterke tester og jeg må bare håpe på at det går bra!

Jeg har dessverre en lang og vond fertilitetshistorie med 12 graviditeter bak meg. Noen kjemiske, noen Sa og noen MA. Vi har hatt ivf i over 5 år og har blant annet prøvd eggdonasjon uten engang å bli skikkelig gravid, bare en liten kjemisk en med mensen på 4+5.

De avdekket nylig at mannen har problemer og han har tatt tilskudd i en mnd før vi ble gravide. Det kan ha vært nok :smiley-angelic001 dersom dette holder er det helt klart et mirakel etter alt vi har vært gjennom!

Kanskje ender dette i abort også, men vil gjerne være med enn så lenge :) jeg er forsiktig optimist, men alt det vonde har helt klart satt spor!

Jeg er 34 år , dette er barn 1 og er bare 3+6, men har sterke tester og jeg må bare håpe på at det går bra!

Jeg har dessverre en lang og vond fertilitetshistorie med 12 graviditeter bak meg. Noen kjemiske, noen Sa og noen MA. Vi har hatt ivf i over 5 år og har blant annet prøvd eggdonasjon uten engang å bli skikkelig gravid, bare en liten kjemisk en med mensen på 4+5.

De avdekket nylig at mannen har problemer og han har tatt tilskudd i en mnd før vi ble gravide. Det kan ha vært nok :smiley-angelic001 dersom dette holder er det helt klart et mirakel etter alt vi har vært gjennom!

Kanskje ender dette i abort også, men vil gjerne være med enn så lenge :) jeg er forsiktig optimist, men alt det vonde har helt klart satt spor!
Håper virkelig dette er terminspiren :Heartred

Back
Topp