Presentasjonstråd ❤️

Er 41 og venter barn nr 4 hvis alt går bra :) <3

Hatt 1 SA og 1 MA etter nr 3, der fosteret har sluttet å utvikle seg i uke 8 begge ganger, så er forsiktig optimist nå - 3 ganger på rad skal vel godt gjøres, håper jeg.
 
31 år, første graviditet. Termin basert på siste mens er 5. april.

Andre syklus vi prøver. Forsøkte å tracke eggløsning med strips, men fikk aldri ordentlig positiv utslag på testene, så var temmelig sikker på at jeg ikke var gravid. I tillegg hadde jeg det jeg trodde var tidenes PMS. Ble mildt sagt overraska da testen var positiv krysser fingrene for at alt går bra!
 
Jeg er strax 31 år og venter barn nr 4 hvis dette går bra. Bor på Vestlandet, men er fra Østlandet.

Har hatt en lang reise til barn nr 4.
Var først gravid med termin i juni 2023, men mistet i MA i uke 12.
Deretter ble jeg gravid med termin i Februar 2024, men dette svangerskapet viste seg å være i keisersnittarr, måtte ha cellegift og tre operasjoner. Ble forberedt på at det var risiko for at livmoren måtte fjernes under operasjonen.
Operasjonen var heldigvis tilsynelatende vellykket og deretter måtte jeg vente 6 måneder etter siste operasjon, for å se alt var bra og om jeg kunne prøve igjen.
Fikk grønt lys til å prøve igjen nå i Juni og har nå fått positiv test :shy:

Utrolig takknemlig og samtidig veldig redd!
Håper så inderlig det går bra denne gangen :Heartpink
 
Jeg er strax 31 år og venter barn nr 4 hvis dette går bra. Bor på Vestlandet, men er fra Østlandet.

Har hatt en lang reise til barn nr 4.
Var først gravid med termin i juni 2023, men mistet i MA i uke 12.
Deretter ble jeg gravid med termin i Februar 2024, men dette svangerskapet viste seg å være i keisersnittarr, måtte ha cellegift og tre operasjoner. Ble forberedt på at det var risiko for at livmoren måtte fjernes under operasjonen.
Operasjonen var heldigvis tilsynelatende vellykket og deretter måtte jeg vente 6 måneder etter siste operasjon, for å se alt var bra og om jeg kunne prøve igjen.
Fikk grønt lys til å prøve igjen nå i Juni og har nå fått positiv test :shy:

Utrolig takknemlig og samtidig veldig redd!
Håper så inderlig det går bra denne gangen :Heartpink
For en reise! Det må jo gå fint denne gangen. :Heartred
 
Back
Topp