Hei, 32 år. Bor i Trondheim og har ei jente fra før 
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er jeg
Jeg og samboeren min bor i Nordland. Han er 25 og jeg blir 25 i mai. Vi venter vårt første barn.
Vi har vært sammen i 8 år snart (21. April).
Sent from my iPhone using BV Forum
Vår hund var heller ikke vant til barn og har vært redd for bråe småbarn, og reagert med å hoppe vekk og bjeffe. Nå som lillesnupp er 2 er, har han blitt helt lugn og ligger rolig når hun feks krabber over han. Det har gått veldig gradvis, men heldigvis riktige veien.
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Sniker meg inn her jeg,å håper at det er meningen at jeg skal bli denne gangen![]()
Jeg er 25 år, fra oppland og er forlovet og samboer.
Han har 2 sønner fra et tidligere forhold som jeg ble stemor til som 19-åring, og vi har en datter sammen som kom til verden i Oktober 2012 (hadde termin 1.november)
Hadde en SA i Oktober 2013, men bestemte oss for å prøve igjen med en gang..
Satser på et novemberbarn til nåIfølge terminkalkulatoren har jeg termin 22.november (på bursdagen min!!) hehe
I Bodø.Er 22 å blir 23 i år. Bor i Nordland, har samboer. Vært sammen i litt over 4 år. Har vært gravid to ganger før og mista begge så vi har ingen barn. Så nå må det bare gå bra![]()
Også har vi hund![]()
BodøKan jeg spørre hvor i Nordland ?![]()
Bodø
Sent from my iPhone using BV Forum
Velkommen!Kan jeg spørre hvor i Oppland du kommer ifra?
Jeg er fra Gudbrandsdalenca. en time nord for Lillehammer
hvordan det?
![]()
Hvor da? Jeg gikk på folkehøgskole i RingebuJeg er fra Gudbrandsdalenca. en time nord for Lillehammer
hvordan det?
![]()
Hvor da? Jeg gikk på folkehøgskole i Ringebu![]()