PRESENTASJONSTRÅD ! :)

Sniker meg inn her jeg,å håper at det er meningen at jeg skal bli denne gangen :)
Jeg er 25 år, fra oppland og er forlovet og samboer.
Han har 2 sønner fra et tidligere forhold som jeg ble stemor til som 19-åring, og vi har en datter sammen som kom til verden i Oktober 2012 (hadde termin 1.november)
Hadde en SA i Oktober 2013, men bestemte oss for å prøve igjen med en gang..

Satser på et novemberbarn til nå :D Ifølge terminkalkulatoren har jeg termin 22.november (på bursdagen min!!) hehe

Her er jeg

Jeg og samboeren min bor i Nordland. Han er 25 og jeg blir 25 i mai. Vi venter vårt første barn.

Vi har vært sammen i 8 år snart (21. April).

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er jeg

Jeg og samboeren min bor i Nordland. Han er 25 og jeg blir 25 i mai. Vi venter vårt første barn.

Vi har vært sammen i 8 år snart (21. April).

Kan jeg spørre hvor i Nordland ? :)

Er 22 å blir 23 i år. Bor i Nordland, har samboer. Vært sammen i litt over 4 år. Har vært gravid to ganger før og mista begge så vi har ingen barn. Så nå må det bare gå bra :)
Også har vi hund :)

Vår hund var heller ikke vant til barn og har vært redd for bråe småbarn, og reagert med å hoppe vekk og bjeffe. Nå som lillesnupp er 2 er, har han blitt helt lugn og ligger rolig når hun feks krabber over han. Det har gått veldig gradvis, men heldigvis riktige veien. :-)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Så godt å lese at det har gått den riktige veien for dere! :-) Trøster meg med at hunden vår fortsatt er ung, og at han kommer til å roe seg mye på et års tid. Så håper virkelig at han blir like trygg som deres har blitt, selv om det selvfølgelig krever mye tid og tålmodighet!

Sniker meg inn her jeg,å håper at det er meningen at jeg skal bli denne gangen :)
Jeg er 25 år, fra oppland og er forlovet og samboer.
Han har 2 sønner fra et tidligere forhold som jeg ble stemor til som 19-åring, og vi har en datter sammen som kom til verden i Oktober 2012 (hadde termin 1.november)
Hadde en SA i Oktober 2013, men bestemte oss for å prøve igjen med en gang..

Satser på et novemberbarn til nå :D Ifølge terminkalkulatoren har jeg termin 22.november (på bursdagen min!!) hehe

Velkommen! :-) Kan jeg spørre hvor i Oppland du kommer ifra?

Er 22 å blir 23 i år. Bor i Nordland, har samboer. Vært sammen i litt over 4 år. Har vært gravid to ganger før og mista begge så vi har ingen barn. Så nå må det bare gå bra :)
Også har vi hund :)
I Bodø.

Litt om meg. Er 20 år, har ei datter på snart 3 år fra før. Har termin 8.november ca(min bursdag) Er sykepleierstudent ved HiBu, og bor i Drammen.

31, bor i Oslo. Datter født 2012.

Hei alle sammen! Kjempeglad og litt skremt av å være gravid med termin 22. November! Har en fantastisk gutt på 2 år fra før. Er 32 år og kommer fra Oslo. Jeg testet positivt fire dager før ikm og begynner å tro på det nå<3

Hei alle sammen

Jeg er snart 30 år og bor i Hedmark. Har vært sammen med min kjære i 10 år og vi venter vårt første barn sammen i november 14.
Jeg er 6+2 i dag!
Vi hadde egentlig bestemt oss for å vente til sommeren, men litt uventet ble jeg gravid allerde nå. Har mistet 2 ganger tidligere så tørr ikke slippe jubelen helt løs enda,men håper å bli her helt til novmber!

Er nok en av de eldste her, 38, gift, bor i Trøndelag, begge har barn fra før av. Har hatt en SA, så går veldig stille i dørene enda.

Jeg er fra Gudbrandsdalen :) ca. en time nord for Lillehammer :) hvordan det? :)

Bare lurte på om det var i nærheten av mitt hjemsted i Oppland, men bommer med ca. tre timer, hehe. ;-)

Back
Topp