PRESENTASJONSTRÅD ! :)

Skjønner deg godt! :) Hvilken skole går du på, om jeg kan spørre? :) tenker å gjøre det samme som deg ang. fødselspenger.
Huff, vi starter i praksis i morgen.... Skal være på en basebarnehage med 80(!!) barn på min base i alderen 3-5 år. Gruer meg.. Må bare igjennom det! Jeg gleder meg til å gå hjemme med lillegull i 1 år, få tenkt og kanskje spekulert litt. Håper du finner ut hva du vil :) <3 og at du finner deg bo-plass etterhvert! Det er jaggu ikke enkelt nei.. Vi flyttet nettopp fra 42kvm til 75! Sjeleglad for det, nesten som det var ment to be, for nå trenger vi plassen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg går på universitetet i Nordland, altså i Bodø :) Jikes! Det var mange unger ja! Er bare 20 på avdelinga jeg er på, er to uker til praksis her ;/ Håper å finne større plass å bo uansett hvordan det blir med skole osv, har bare ca 65 kvm her og alltid hatt større før :( jeg har kokk og servitørfag fra vgs, men vet ikke helt hva jeg ville gjort som lærling der heller, er jo flere valg. Blir nok kjekt med permisjon og hjelp med hodet så kanskje det blir enklere alt sammen :) hvilket yrkesfag har du gått?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Åh, bare 20? For en drøm! Har heldigvis kun 20-ish barn å forholde meg til når jeg har leder- og prosjekt uke. :-)
Ja, man kan finne ut mye på den tida man er hjemme med den lille. Selv har jeg helsefagarbeider som yrkesvalg, men blir alt for "med meg" på sykehjem, tar alt personlig å blir lei meg om de eldre blir sykere osv :) men gøy og herlig å jobbe med mennesker, så langt vet jeg. Vi finner nok ut noe, vi er trossalt bare 22 år i år :-D Hihi

Åh, bare 20? For en drøm! Har heldigvis kun 20-ish barn å forholde meg til når jeg har leder- og prosjekt uke. :-)
Ja, man kan finne ut mye på den tida man er hjemme med den lille. Selv har jeg helsefagarbeider som yrkesvalg, men blir alt for "med meg" på sykehjem, tar alt personlig å blir lei meg om de eldre blir sykere osv :) men gøy og herlig å jobbe med mennesker, så langt vet jeg. Vi finner nok ut noe, vi er trossalt bare 22 år i år :-D Hihi

Ja, vi gjør vel det! ;) kunne egentlig tenkt meg å jobbe på dyrebutikk, er ikke akkurat så fancy, men har jobbet ett år der før og trivdes veldig godt med det :)

Bor på Vestlandet og er 28 år. Min samboer er 30 år, og vi har ingen barn fra før. Har vært prøvere i flere år, og har endelig lyktes via ivf. Gleder oss enormt mye, og er veldig spent på tiden fremover :)

Hei, jeg fikk bekreftet hos legen i dag, stolte ikke helt på billigtestene;) 4+5 i dag, termin 11.11.14. Samboer i ca to år, sammen i 3 år.han har tre barn fra før, så jeg har 2 små bonuser annenhver uke.jeg er 36 år, bor i nord norge

Bor på Vestlandet og er 28 år. Min samboer er 30 år, og vi har ingen barn fra før. Har vært prøvere i flere år, og har endelig lyktes via ivf. Gleder oss enormt mye, og er veldig spent på tiden fremover :)

Så bra dere endelig lyktes ! Gratulerer så mye :D

Er ei blid trønderjente på snart 30 år, gift med mannen i mitt liv :-)
Har ei jente som blir 8 år i oktober fra et tidligere forhold og ei jente som er født i mars 13 :) jeg jobber som kontaktlærer :) har to hunder som er av rasen hvit gjeterhund :) ImageUploadedByBV Forum1394377031.233471.jpgImageUploadedByBV Forum1394377047.532995.jpgImageUploadedByBV Forum1394377058.433161.jpg

Så flotte barn, og så nyyyydelige hunder! :Heartred
Syns hvite gjeterhunder er så fine. Selv har vi en Dobermann-blanding, og har tidligere hatt Border Collie. :)

Kjempefine jenter og snuskne hunder ! :D Gleder meg til å dele bilde av mine familiemedlemmer når vi får skjult gruppe :D
Hvordan er det det der med skjult gruppe funker egentlig? :D

Litt om meg :)
Er 28 år og bor i Røyken. Er utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder..
Jeg er gift med drømmeprinsen og har en liten gutt på 9,5 måned. Nå venter vi på lillesøster eller lillebror som vi håper vil melde sin ankomst rundt 12 november.. Nå skal jeg snart ut å jobbe litt igjen før neste permisjon ;)

(til dere som går fsl utdanningen, ikke slutt! Utdanningen er et veldig godt grunnlag for videre jobber + at det er en av de beste lederutdanningene som er ;)

Det er en gruppe bare de med tilgang kan se ;) når denne gruppa har over 3000 innlegg kan vi få skjult gruppe ;) også er det noen krav om enkeltpersonene som skal inn der også må man bli enig om et navn og en adgangsansvarlig ;) står mer i en av admin sine poster øverst i gruppa her ;)

Det er en gruppe bare de med tilgang kan se ;) når denne gruppa har over 3000 innlegg kan vi få skjult gruppe ;) også er det noen krav om enkeltpersonene som skal inn der også må man bli enig om et navn og en adgangsansvarlig ;) står mer i en av admin sine poster øverst i gruppa her ;)

Aah :) er vel nytt etter jeg var superaktiv her inne ;)

Bor på Sørlandet og har en jente fra før, hun blir snart tre :) Venter liten spire i November og er veldig spent! Vi har prøvd en god stund nå og måtte til med litt hormoner før egget satt seg :)

Også lurer vi på å flytte til Trondheim til høsten, kanskje.. skummelt med flytting! :)

Bor på Sørlandet og har en jente fra før, hun blir snart tre :) Venter liten spire i November og er veldig spent! Vi har prøvd en god stund nå og måtte til med litt hormoner før egget satt seg :)

Også lurer vi på å flytte til Trondheim til høsten, kanskje.. skummelt med flytting! :)

Spennende ! Så bra det klaffet til slutt da :) Hvorfor vil dere flytte til Trondheim ? :) Flyttet selv fra Helgeland til Bodø høsten 2013, og det var både spennende og skummelt ;p

Back
Topp