PRESENTASJONSTRÅD ! :)

Spennende ! Så bra det klaffet til slutt da :) Hvorfor vil dere flytte til Trondheim ? :) Flyttet selv fra Helgeland til Bodø høsten 2013, og det var både spennende og skummelt ;p

Ja, ble veldig glad når det klaffet! Håper alt går greit fremover, uansett så er det ikke mye man kan gjøre med det nå :)

Vi lurer på å flytte for å komme nærmere familie. Merker det vil bli greiere med mer hjelp av besteforeldre når vi blir flere :) Både jeg og samboer er egentlig fra midt norge. Så vi vet hvertfal hva vi flytter til! Men spent på hvordan det blir med 3åringen i ny barnehage osv..

Jeg er 23 år gammel, født i 91. Gift og har ei datter på 9 mnd ^^, Eier hus,2 biler.. hund å 2 katter x). Mannen er også 23 ;)

Ja, ble veldig glad når det klaffet! Håper alt går greit fremover, uansett så er det ikke mye man kan gjøre med det nå :)

Vi lurer på å flytte for å komme nærmere familie. Merker det vil bli greiere med mer hjelp av besteforeldre når vi blir flere :) Både jeg og samboer er egentlig fra midt norge. Så vi vet hvertfal hva vi flytter til! Men spent på hvordan det blir med 3åringen i ny barnehage osv..

Ja, sånn ja :) Jeg kjenner litt på det selv at det kunne vært godt å flytte hjem til Helgeland igjen der nærmeste familie er.. men vi har ikke diskutert noe særlig om det enda da :)

Hei! Eg e 25, snart 26 år. Gift og har 3 barn sammen, nå nr 4 på vei. Kommer fra vestlande, litt utenfor bergen.

Jeg var litt usikker på om jeg skal introdusere meg her, men med positive bt tester tar jeg sjanser. Skal og ta en cb for å få det svart på hvit :). Vi har prøvd i 9 pp, så det føles så deilig å endelig flytte til terminforum (selv om det var masse hygelige damer på FS).

Jeg er 22, min kjære mann er 27 og vi er gravid med vårt første barn. Bor i Stavanger. Er selv ingeniør innenfor olje. Er så superspent på hvordan det kommer til å gå, og gleder meg til å bli kjent med dere :)

Sniker meg forsiktig inn her og håper å få bli værende til november.
26år, samboer, bor litt utenfor Bergen, et barn fra før på 2 1/2 år.
Mistet i uke 9 i slutten av oktober 2013, så håper vi er heldigere nå.

Litt om meg :)
Er 28 år og bor i Røyken. Er utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder..
Jeg er gift med drømmeprinsen og har en liten gutt på 9,5 måned. Nå venter vi på lillesøster eller lillebror som vi håper vil melde sin ankomst rundt 12 november.. Nå skal jeg snart ut å jobbe litt igjen før neste permisjon ;)

(til dere som går fsl utdanningen, ikke slutt! Utdanningen er et veldig godt grunnlag for videre jobber + at det er en av de beste lederutdanningene som er ;)

Velkommen! :D Og takk for fine ord om førskolelærerutdanningen! :) Er på mitt 2 år selv, og elsker det. Verdens fineste stilling, og en betydningsfull jobb :)

Litt om meg :)
Er 28 år og bor i Røyken. Er utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder..
Jeg er gift med drømmeprinsen og har en liten gutt på 9,5 måned. Nå venter vi på lillesøster eller lillebror som vi håper vil melde sin ankomst rundt 12 november.. Nå skal jeg snart ut å jobbe litt igjen før neste permisjon ;)

(til dere som går fsl utdanningen, ikke slutt! Utdanningen er et veldig godt grunnlag for videre jobber + at det er en av de beste lederutdanningene som er ;)

Innimellom har jeg vært litt usikker, men til syvende og sist så elsker jeg utdanninga mi! :D Spesielt nå som jeg er i praksis å får sett alt med egne øyne og prøvd meg selv:)

Er ei blid trønderjente på snart 30 år, gift med mannen i mitt liv :)
Har ei jente som blir 8 år i oktober fra et tidligere forhold og ei jente som er født i mars 13 :) jeg jobber som kontaktlærer :) har to hunder som er av rasen hvit gjeterhund :) Vis vedlegget 53249Vis vedlegget 53250Vis vedlegget 53251

Sent from my iPhone using BV Forum

Vakre jenter og herlige hunder! :) Har selv to av rasen Bichon Havanais, en gutt og en jente. Spent på hvordan de takler å få en liten i huset.

Vakre jenter og herlige hunder! :) Har selv to av rasen Bichon Havanais, en gutt og en jente. Spent på hvordan de takler å få en liten i huset.
Mine to elsker unger i allefall ;-)

Mine to elsker unger i allefall ;-)

Så bra! :) Tispa mi er også veldig glad i barn, mens hannhunden er ekstremt nervøs og redd for alt. Så er litt redd han må omplasseres etterhvert som ungen begynner å bevege seg rundt i huset. :( Men får håpe det går bra! Han har jo aldri vært noe særlig sammen med barn, og det kan jo hende at det går bra med vårt. :) Lov å håpe, i hvert fall.

Jeg er straks 28, gift og bor utenfor Bergen. Termin 18 november.
Har en jente født i februar 2013 fra før. :-)

Eg bur litt nord for Bergen, er snart 32 år. Gift med ein fantastisk mann, og har ein gutt på 7 år og ei jente på 4,5 år.
Novemberspiren kom på 3 pp og eg synes det er såååå kjekt å vere Gravid igjen! Men bekkenløysninga kan berre halde seg langt vekke denne gongen synes eg! :P
Ellers har vi ein cavalier og ein katt :) gubben er produksjonssjef, og eg er tolk.

Vi bor på Strømmen, et sted ved Lillestrøm, og venter vår første den 7. November, men har en stor 50-kilos hund sammen.
Vi blir begge 22 i år! Til høsten håper vi på å flytte til Bardufoss så samboer får gjort det han vil i militæret.
Vi har kun vært sammen i 1,4 år, men har et veldig trygt og godt forhold hvor vi har bestemt oss for å prøve så godt vi kan uansett om vi har skikkelige nedeperioder i forholdet :)
Vi gleder oss veldig, og vi har ønsket oss et barn sammen, men tenkte å vente. Men sånn ble det nå ikke :D

Så bra! :) Tispa mi er også veldig glad i barn, mens hannhunden er ekstremt nervøs og redd for alt. Så er litt redd han må omplasseres etterhvert som ungen begynner å bevege seg rundt i huset. :( Men får håpe det går bra! Han har jo aldri vært noe særlig sammen med barn, og det kan jo hende at det går bra med vårt. :) Lov å håpe, i hvert fall.
Det er bare å følge med han det :) la dem lukte på babyen og ta ting i sitt tempo - da går det somregel bra :) bare man ikke tvinger dem :)

Hei! Kan jo skrive noen ord her jeg også :) Jeg er 24 år og bor i Ålesund. Jeg og samboeren venter vårt første barn og skal flytte inn i huset vårt på fredag! :D Vi har vært sammen siden august 2013. Det klaffet på 3. forsøk og vi gleder oss masse! Jeg er fortsatt under utdanning og er etter planen ferdig utdannet lærer til sommeren. Jeg tar nå pedagogikken og har en bachelor i musikk og et år med engelsk. Jeg er for tiden midt i praksis og gleder meg litt til jeg er ferdig med det om noen uker selv om det er kjekt og lærerik. Det er jo så mange tanker for tiden pluss frykten for at jeg kan bli dårlig og ikke klare og gjennomføre. Men satser på at det skal gå greit. Usikker på om jeg skal satse på å arbeide eller studere videre til høsten.

Jeg er 24 år og samboeren er 28 år, vi har vært prøvere i 5-6 år nå, og denne gangen klaffet det med dobbel pergokur. :D Bor i Akershus! :) Vi har også en liten hund :)

Har vært gravid før men det var før jeg og samboeren ble sammen. Ingen barn, så om dette går bra blir det vårt første barn :D

Det er bare å følge med han det :) la dem lukte på babyen og ta ting i sitt tempo - da går det somregel bra :) bare man ikke tvinger dem :)

Håper jo på at det skal fungere. :) Han er livredd tantebarnet mitt på 4 år, og vi må bruke munnkurv eller ha ham i bur for at han ikke skal bite henne - han har prøvd flere ganger. :confused: Men så hadde han aldri møtt et barn før henne (han var 9 måneder gammel da vi fikk ham) og hun gjør jo en del mer ut av seg enn en baby + at de sjelden er sammen. Krysser fingrene for at det går bedre når han får være sammen med babyen fra begynnelsen av, for han er jo veldig snill og god med alle han føler seg trygg på. :) Men vi må jo passe på konstant, så kommer til å bli en stressende prosess. Det har det for såvidt vært helt siden vi fikk ham for et år siden, men herlighet for en forbedring! En helt annen hund, selv om han fortsatt har mange problemer. :Heartred

Vår hund var heller ikke vant til barn og har vært redd for bråe småbarn, og reagert med å hoppe vekk og bjeffe. Nå som lillesnupp er 2 er, har han blitt helt lugn og ligger rolig når hun feks krabber over han. Det har gått veldig gradvis, men heldigvis riktige veien. :-)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

25 år bor i Bergen med min samboer og katt. Hatt en prøveperiode på ca 1 år og 6 mnd . Går den nye barnehagelærer utdanningen på lærerhøgskolen. Vi gleder oss masse til å bli foreldre ;)

Back
Topp