Presentasjonsrunde!

Så bra med så tett oppfølgning da. Det må gi en slags betryggelse, og at man evt oppdager noe så raskt som mulig.. alle svangerskap er ulike, så symptomene kan jo variere så ikke stress så veldig med det :angelic: enklere sagt enn gjort :arghh:
Nei prøver å tenke at det enda kan komme men litt vanskelig å være positiv selv om jeg håper, håper! Er vel en slags forsvarsmekanisme å ikke glede seg for mye her i gården! Mannen har virkelig troen denne gangen da så det hjelper jo litt
 
Nei prøver å tenke at det enda kan komme men litt vanskelig å være positiv selv om jeg håper, håper! Er vel en slags forsvarsmekanisme å ikke glede seg for mye her i gården! Mannen har virkelig troen denne gangen da så det hjelper jo litt
Jeg er slik etter en MA så kan bare forestille meg hvordan det er etter så mange MA så kan ikke si annet enn at du er tøff! Godt at mannen har troa
 
30år, gift, ei frøken født i 2017 (og resten sparer jeg til skjult) :)
 
Hei, er 34 år og har en gutt fra mai 2014. Dette har vi gledet oss til, prøvd i 2 og et halvt år. Og var så skuffet hver gang da mensen kom.. siden det var så lett med den første... Gynecolog skrev Femar som eg skulle ta,og etter 4 perioder med femar, kom min bursdag, og en cruise til DK... Så eg sa at eg er ferdig for en stund å prøve... Og prøve på nytt igjen en dag neste år... Lite visste eg da... Da jeg drakk shampange til frokost på bursdagen min var eg allerede gravid. har termin 28.08.
 
Og ja.. siden førstemann kom +13 dager på overtid, så har jeg gode sjanser til å gå til midten av september :gen026
 
Storkene her :) 34 år, gift, vi har en datter på 2,5 år fra før. Termin 30.08/02.09. Får vel nærmere avklaring på tul. Første kom ca to uker før termin så satser på at fet blir augustbaby :)

Uggen, kvalm, vondt i lysken, ømme bryster, kjenner det allerede bekkenet...
 
Heiei. Veromor sjekker gledelig inn på August 2019-forumet, med termin 29.08. Er 5+2 i dag, og kan ikke vente til jeg er ute av første trimester! Har to svangerskap bak meg, et mislykket i uke 13 og et veldig, veldig vellykket i april 2017. Gleder meg til å bli kjent med dere andre her inne, og krysser alt jeg har for at spira sitter hele veien denne gangen også.
 
Hei! Jeg er Shep, snart 32 år gammel, og er i dag 6+2 og foreløpig termin 22. august med barn nummer to.

Av symptomer er jeg veldig kvalm, særlig på kveld og natt, ømme bryst og veeeeldig trett!

Gleder meg til tiden fremover, særlig til den "magiske" uke 12 når jeg endelig føler jeg kan snakke åpent om at jeg er gravid. Er veldig nært å avsløre meg. Det hodet er fullt av og sånt :happy093.
 
Er 34 år og gravid for tredje gang. Har fra før en nydelig datter født i mars 2017 og en spontanabort i oktober 2018 ca 6 uker på vei. Er nå 5+0, og kjenner meg veldig igjen i det dere andre som har opplevd SA skriver. Klarer ikke glede meg over positiv test, da jeg ikke helt tørr håpe. Begynte å blø 5+6 sist, så går bare å venter på at det skal skje igjen. Går rundt og utsetter meg for «ekle» lukter for å kjenne på kvelmen og dytter og klemmer i brysta for å forsikre meg om at de fortsatt gjør vont

Symtomer:
• Fikk «brennende føtter» etter jeg gikk gravid med datteren min, så opplever det deilig at jegav og til faktisk er kald i små prioder
• Ømme og større bryst fra 1 uke etter eggløsning, samme som første gang, så viste jeg var gravid
• Har vært plaget med en del kvalme i perioder, men nå er den blitt mer typisk «gravidkvalme»
• Stiv i nakken og mer trøtt. Sitter bare å gjesper hele ettermiddagen og kvelden.
 
Hei, lillewilli her
Er 29 år, gravid med nr 3 har to gutter fra før, 2011 og 2016, og er gift❤️ Er 5+2, forløpig termin 29/8-19. Syklusen har de siste månedene vært en del på avveie så har på følelsen at datoen blir endret når det er tid for ul.
Symptomer:
Kvalme
Frysninger
Svæææært trøtt
Ømme bryster

Gratulerer til alle med spire i magen:smiley-angelic003
 
Hei! Renge her.
Er 24 år. Hadde en sa i november (uke7), men klaffet heldigvis på første forsøk etter dette! Er 5+6, foreløpig termin : 26.08, men kan fort bli endret pga ustabil syklus etter sa.

Symptomer:
Kvalme
Ekstremt trøtt
Ømme bryster
 
Hei :hello
9+4 idag, kommer litt seint til festen! :cool05 Opplevde MA hvor det stoppet opp helt i begynnelsen av uke 9 i sommer, så har hatt en rar greie med at jeg ikke helt har turt å melde meg inn - overtroen regjerer første trimester :hilarious:
Vært på tul og sett at alt er tipp topp, så nå slapper jeg mer av og er sååå klar for å henge i termingruppe :happy093

Av symptomer så kan jeg melde om at kvalmen kommer og går, bekkenet piper litt til innimellom og galskapen er 100% tilstede :joyful:
 
Hei :hello
9+4 idag, kommer litt seint til festen! :cool05 Opplevde MA hvor det stoppet opp helt i begynnelsen av uke 9 i sommer, så har hatt en rar greie med at jeg ikke helt har turt å melde meg inn - overtroen regjerer første trimester :hilarious:
Vært på tul og sett at alt er tipp topp, så nå slapper jeg mer av og er sååå klar for å henge i termingruppe :happy093

Av symptomer så kan jeg melde om at kvalmen kommer og går, bekkenet piper litt til innimellom og galskapen er 100% tilstede :joyful:
Hurra! Og velkommen :D
 
Hei :hello
9+4 idag, kommer litt seint til festen! :cool05 Opplevde MA hvor det stoppet opp helt i begynnelsen av uke 9 i sommer, så har hatt en rar greie med at jeg ikke helt har turt å melde meg inn - overtroen regjerer første trimester :hilarious:
Vært på tul og sett at alt er tipp topp, så nå slapper jeg mer av og er sååå klar for å henge i termingruppe :happy093

Av symptomer så kan jeg melde om at kvalmen kommer og går, bekkenet piper litt til innimellom og galskapen er 100% tilstede :joyful:
Velkommen :D når var du på tul?
 
Hei :hello
9+4 idag, kommer litt seint til festen! :cool05 Opplevde MA hvor det stoppet opp helt i begynnelsen av uke 9 i sommer, så har hatt en rar greie med at jeg ikke helt har turt å melde meg inn - overtroen regjerer første trimester :hilarious:
Vært på tul og sett at alt er tipp topp, så nå slapper jeg mer av og er sååå klar for å henge i termingruppe :happy093

Av symptomer så kan jeg melde om at kvalmen kommer og går, bekkenet piper litt til innimellom og galskapen er 100% tilstede :joyful:
:talk017
 
Er 31 år og gravid for 3.gang.
Første graviditet var ved hjelp av prøverør som satt på første forsøk og resulterte i ei lita prinsesse våren 2016:Heartpink

Ble derfor veldig overrasket når vi ble gravide på egenhånd i oktober i år, men mistet i uke 8. Fikk igjen positiv test i desember og er idag 5+4. Går litt med nervene utenpå kroppen og venter på at blødningen skal starte denne gangen også, men krysser fingrene for at denne spiren er frisk og rask å holder helt i mål:love7
 
Back
Topp