Presentasjonsrunde!

Hei :happy:
Kommer inn hit, termin ca. 4/8-19. Vi har begge barn fra før (dette er vårt første felles, og det blir nok ikke fler :laughing002), men noen år siden sist jeg var gravid, så det føles som første gang :laughing002 Selv i en alder av 36 satt lille frø på første forsøk, så nå krysser vi fingrene for at vi får møte den lille i august :Heartred
 
Hei!
Wachita her, 26 år. Gift på 4 året, vært sammen i 7.5 år. Har også 3 hunder.

Har en liten en født april 17 fra før av, han kom 5 uker for tidlig med hastesnitt pga alvorlig svangerskapsforgiftning og begynnende hellp. Så dette svangerskapet regnes som et risikosvangerskap og jeg vil få tett oppfølging og blodfortynnende. Heldigvis veldig betryggende!
Foreløpig termin er 26.august, noe som er litt kult ettersom vi ble sammen og giftet oss 26 juli (2011/2014), og kommende storebror er født 26 april! :D
 
:greet015
Sniker meg inn på tampen av august gruppa
38 år gammel, mamma til 4 og bonusmamma til 4 (ja, det er hektisk her hjemme til tider) men aller mest kos! Gift med verdens beste mann :love7
Elsker livet både hjemme og på jobb!

Testa nettopp positiv i uke 3+0 Så er forsiktig optimist nå

Ikke mye symptomer enda: mensmurring og føler meg oppblåst samtidig som at jeg er unormalt sulten :happy
 
Last edited:
Hei!
Wachita her, 26 år. Gift på 4 året, vært sammen i 7.5 år. Har også 3 hunder.

Har en liten en født april 17 fra før av, han kom 5 uker for tidlig med hastesnitt pga alvorlig svangerskapsforgiftning og begynnende hellp. Så dette svangerskapet regnes som et risikosvangerskap og jeg vil få tett oppfølging og blodfortynnende. Heldigvis veldig betryggende!
Foreløpig termin er 26.august, noe som er litt kult ettersom vi ble sammen og giftet oss 26 juli (2011/2014), og kommende storebror er født 26 april! :D

Hei Wachita! :) Vi har «møttes» før - på et annet forum (les; hund). Moro å se deg her!
 
Gdawg her :greet025

Er 28 år Og er gift med min mann og sammen har vi ei jente på 5 år. Vi har bevisst valgt å vente så lenge på grunn av jeg har gått på skole. Jeg er endelig ferdig utdannet og nå er vi klar for en lillebrøster(helst lillebror og lillesøster hvis storesøster kunne få velget) som venter sin ankomst 21. August (foreløpig).
Blir spennende å se hva tid babyen kommer da storesøster var 6 uker prematur og jeg har stor sjangse å få prematur igjen.
 
Hei Wachita! :) Vi har «møttes» før - på et annet forum (les; hund). Moro å se deg her!
Hei! Så kult :) Hadde du samme nick der også?
Edit: Jeg tror jeg vet hvem du er! Så gøy! Og grattis :D
 
Hei adda her jeg testet positivt (tror jeg) i går og tror jeg bare slenger meg på og sier hei! Må vel teste noen ganger til før det setter seg ordentlig :hilarious: men, men.

Jeg er 27, blir 28 i mai og har 2 barn fra før. Førstemann er født i september 2012, frøkna ble født i april i år. Vi har snakket en del om å få to tette, men rakk ikke å starte prøvingen før spira satt. Fikk min første mens etter fødsel 14.11 så det gikk fort. Foreløpig termin er 26.08, lillesøster er født 26.04, så dette er litt gøy.

Hadde masse symptomer forrige uke, var oppblåst, småkvalm, hormonell ++, men nå er jeg bare hormonell bare liiiiiitt.:shifty::hilarious:

Ønsker alle dere en finfin helg ❤
 
Hei alle sammen!
Jeg er en 25 år gammel jente som kaller meg for lykkelilli☺️ Første graviditet og greier omtrent ikke tenke på annet! Er 5+1 idag. Håper lille holder seg inne i magen helt til termin 19. August :) Mye spenning rundt akkurat det. Ellers er både jeg og samboeren min mye frem og tilbake om når vi skal fortelle det til familie. Vente eller bare hoppe ut i det til jul? Hmm.

Symptomer jeg kjenner mest til så langt er oppblåst (!) mage, trøtthet og litt kvalm. Er sengeliggende med forkjølelse nå då, men håper den går fort over!

Syns det er så kjekt å lese hva dere skriver :) krysser fingrene for alle sammen!
 
Hei :) Lister meg inn her jeg også. Jeg er 7+0 i dag og har foreløpig termin 6. august. Har en sønn på snart 6 måneder. Hadde termin med han 6. august 2018, men han kom 7 uker for tidlig. Så forbereder meg på at det kanskje blir en prematur baby denne gangen også, men håper vi rekker å feire storebror sin ettårsdag først i alle fall. Er veldig spent på hvordan det blir og vi gleder oss virkelig. Ellers er jeg nok den eldste her med mine 40 år.. Men, bedre sent enn aldri. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere og håper ikke aller minst at dette går veien (for oss alle). Det er jo fremdeles tidlig. Av symptomer fryser jeg vettet av meg, er trøtt og litt uvel, men alt i alt ikke noe å klage på så langt.
 
Hei :) Lister meg inn her jeg også. Jeg er 7+0 i dag og har foreløpig termin 6. august. Har en sønn på snart 6 måneder. Hadde termin med han 6. august 2018, men han kom 7 uker for tidlig. Så forbereder meg på at det kanskje blir en prematur baby denne gangen også, men håper vi rekker å feire storebror sin ettårsdag først i alle fall. Er veldig spent på hvordan det blir og vi gleder oss virkelig. Ellers er jeg nok den eldste her med mine 40 år.. Men, bedre sent enn aldri. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere og håper ikke aller minst at dette går veien (for oss alle). Det er jo fremdeles tidlig. Av symptomer fryser jeg vettet av meg, er trøtt og litt uvel, men alt i alt ikke noe å klage på så langt.
Velkommen! Så gøy med tette søsken da!
 
Hei adda her jeg testet positivt (tror jeg) i går og tror jeg bare slenger meg på og sier hei! Må vel teste noen ganger til før det setter seg ordentlig :hilarious: men, men.

Jeg er 27, blir 28 i mai og har 2 barn fra før. Førstemann er født i september 2012, frøkna ble født i april i år. Vi har snakket en del om å få to tette, men rakk ikke å starte prøvingen før spira satt. Fikk min første mens etter fødsel 14.11 så det gikk fort. Foreløpig termin er 26.08, lillesøster er født 26.04, så dette er litt gøy.

Hadde masse symptomer forrige uke, var oppblåst, småkvalm, hormonell ++, men nå er jeg bare hormonell bare liiiiiitt.:shifty::hilarious:

Ønsker alle dere en finfin helg ❤
Velkommen hit! Så gøy at dere får tette barn,da. Godt jeg ikke er den eneste :p
 
Hei :) Lister meg inn her jeg også. Jeg er 7+0 i dag og har foreløpig termin 6. august. Har en sønn på snart 6 måneder. Hadde termin med han 6. august 2018, men han kom 7 uker for tidlig. Så forbereder meg på at det kanskje blir en prematur baby denne gangen også, men håper vi rekker å feire storebror sin ettårsdag først i alle fall. Er veldig spent på hvordan det blir og vi gleder oss virkelig. Ellers er jeg nok den eldste her med mine 40 år.. Men, bedre sent enn aldri. Gleder meg til å bli bedre kjent med dere og håper ikke aller minst at dette går veien (for oss alle). Det er jo fremdeles tidlig. Av symptomer fryser jeg vettet av meg, er trøtt og litt uvel, men alt i alt ikke noe å klage på så langt.
Samme termin som meg! :) Velkommen hit! :)
 
Hei!

30 år. 7+1. Forsiktig optimist, hadde en større blødning for en uke siden - men fortsatt stigning i HCG. Skal på tul på onsdag.

Ble gravid på første forsøk, men er konisert for ikke så lenge siden, så kan hende blødningen har med det å gjøre.
 
Hei!

3. barnet og har termin 18.8.19. Spennende med de første ukene. Ble gravid rett etter pilleslutt, veldig overraskende da det tidligere har tatt lang tid å treffe.
32 år og aldri sprekere. Dette må gå bra!

:)
 
Hyggelig å bli kjent her! Sleng med hvem du er, hvor mange uker, symptomer osv. Tenkte vi kunne få utløp for alle tanker og opplevelser her, hvis noen har lyst til å dele! Også fritt frem med tanker og følelser rundt alt som skjer! Hyggelig å være flere sammen! ❤️
Jeg er da altså eplebit, og jeg har prøvd i godt over et år, men ikke alle sykluser ble en pp, så vi endte opp med å få det til i pp13- én uke på dagen før vi skulle henvises til riksen og ivf! :)
Dette er mitt andre barn, men med 13 år mellom 1 og 2 blir det som å være førstegangsfødende tror jeg! I dag er jeg 4+1, det er dagen for ikm og jeg tørr snart juble skikkelig!
Symptomene:
Kvalm
Fryser skiiiiiikkelig!
Luktesansen er som et rovdyr- grusomt hvor ekkelt folk lukter ass!
Veldig oppblåst i magen, klarer ikke holde den inn heller.
Følsom
Ømme pupper
Stikninger

Så! Hvem er dere? ❤️


Hei! Er litt ny her inne, har ikke vært her siden jeg fikk min første i 2010, så husker ikke helt hvordan jeg poster innlegg som ikke er Svar (slik som dette?) Kanskje du kan hjelpe meg? :D

Klem fra Prinsessemamma
 
Hei! Er litt ny her inne, har ikke vært her siden jeg fikk min første i 2010, så husker ikke helt hvordan jeg poster innlegg som ikke er Svar (slik som dette?) Kanskje du kan hjelpe meg? :D

Klem fra Prinsessemamma
Nederst i tråden er en dialogboks, det er bare å skrive rett inn i den! :) velkommen til oss! ❤️
 
Jeg er onske og vi fikk til på første forsøk:Heartred
Dette er vårt første barn. I dag er jeg 5+2 i følge forrige mens, men fikk først positiv test i dag. Jeg tør snart juble skikkelig!
Symptomer:
Fryser veldig
Veldig oppblåst i magen
Ømme pupper
Stikninger
 
Last edited:
God kveld!
I dag er jeg 5+6, og jeg testet særdeles positivt lenge før IKM - noe som var overraskende for meg. Fra før har jeg en sønn på snart halvannet år, og med ham tok det en liten evighet før testene kunne tolkes tydelig - selv lenge etter at mensen uteble.

Vi har nettopp flyttet fra leilighet til hus, og driver med totalrenovering. Det var kanskje ikke helt etter planen at jeg skulle bli gravid akkurat nå, selv om vi teknisk sett var prøvere. Likevel står vi på, og mannen min er helt fantastisk raus med meg når jeg sovner på sofaen etter å ha skrevet julekort.

Jeg krysser fingrene for at dette går bra for hele gjengen her! Sommerbarn er fint!
 
Hei alle sammen :)

Jeg har ei prinsesse født i november 2010, og ble gravid nå litt uventet med nummer 2. er litt usikker på hvor langt jeg er på vei, siden jeg har hatt veldig uregelmessig/uteblivende mens de siste 2mnd. Har regnet meg fram til at jeg enten er 5 uker, eller 7 uker på vei, så når i august får jeg ikke vite før til uken når jeg har vært på tidlig UL :) Synes dette er veeeldig spennende! :) Har jo nesten glemt "alt" siden det er noen år siden min forrige graviditet. Jeg er forøvrig 27år, gift og bosatt i Troms :)

Vi har ønsket oss barn lenge, men vil ikke si vi har prøvd før det plutselig skjedde. Veldig ønsket i allefall :D

Symptomer:
ømme bryster /større bryster
sulten hele tiden
litt svimmel/surrete på morgenen
 
Back
Topp