Presentasjons tråd!

Hei hei. Jeg heter Elisabeth og er 36 år. Samboeren blir 39. Har vært sammen i 10 år snart. Har en datter på snart 6 år, som vi hadde 7 prøverørsforsøk for å få. Så en sønn på 3, som kom av seg selv. Ble gravid etter 2 år uten prevensjon. Denne gangen tok jeg ut pstaven og håpet og tenkte det hadde vært kjekt med en til. Siste sjans nå. Trur det må ha skjedd rimelig fort etter p staven ble fjerna. Uregelmessig mens og pcos, så ikke hundre prosent på terminen her...
Har en hund, akvarier og 5 høner i Hagen. Samboeren har også en datter på 14 fra før.

Jeg er 23 år, samboer er 25 (26 innen babyen kommer) dette blir begge sitt første barn :) vi ble sammen for 2 år siden, bodd sammen i snart 1 år :) vi planla ikke barn men gikk ikke på prevensjon så skjedde det så skjedde det :) jeg gikk lenge uten mensen (fra og med november til og med nå) så da jeg etter mange legebesøk fikk en hormonkur som skulle sette sving på tante rød, fikk jeg fortsatt ikke mensen. Ble mektig irritert, bestilte lege time og viste de kom til å spørre om jeg hadde tatt graviditetstest. Så tok en for å ha gjort det. Den ble positiv og jeg var så sjokkert! Hadde ikke forventet det! :) nå er vi veldig glade og gleder oss stort til barn rundt 28 desember :)

Jeg er 23 og min samboer er 22. Blir 24 og 23 før den lille melder ankomst :-) Vi bor i en enebolig, sammen med 2 hunder. Vi bestemte at vi skulle slutte med prevensjon i januar, og prøve fra mars :-) 6 april fikk vi gravid 1-2 på Clearblue. Trodde ikke det skulle gå så fort, så vi begynte totalrenovering av huset uka før vi fant det ut. Terminen er foreløpig 15 desember. Vi gleder oss veldig. :-)

Presenterer meg litt da det ser ut som jeg blir hengende her inne
Er 35, samboeren er 36. Skulle egentlig gifte oss i april i år. men måtte utsette på ubestemt tid pga sykdom, operasjon og at vi var slitne småbarnsforeldre. Har fire barn fra før i alderen 1,3,5 og 8 år. Ingen dyr, eier ett rekkehus og sjuseter, bor på grensa oslo/akershus. Overhode ikke planlagt dette. Men må prøve å gjøre det beste utav det. Har tidligere hatt tre sa og to ma så fra min side er hvert barn veldig velkommen og ønsket. Er innstilt på hektiske dager slik vi har det nå.

Last edited:
Hei! Jeg er 23 blir 24 og mannen min er 25 blir 26 før babyen kommer. Vært gift i snart 2 år, sammen i snart 5. Møttes i militæret. Vi har ei datter på snart 3 år sammen.
Var gravide tidligere med termin i juli i år,men det gikk ikke. Så vi håper at denne spiren holder seg da ho eller han er veldig etterlengtet <3 Bor i leiligheten nå,men overta hus neste sommer.
Her er vi mer en klare til en liten skatt til ❤

Jeg er 30 år, samboer 35 og vi bor i en enebolig utenfor Bergen. Vi har vært i lag i 5 år. Vi har en flott pusekatt her med oss.
Etter 1 år med prøving tok vi kontakt med klinikk Hausken og fikk hjelp der. Ble gravid på 2 forsøk med femar
Opplevde alle sitt mareritt med dødfødsel i nov 2016 var 36+5 da vi mistet..... :(
Ble gravid igjen i feb 2017 ved hjelp av femar, men endte i sa i mars. Måtte avstå fra femar en mens, men mensen kom aldri. Vi venter nå en ny baby i Desember 2017. ☺️
Nå håper jeg virkelig vi får ett levende barn denne gangen. <3

Hei alle sammen [emoji7] jeg er 31 år opprinnelig sørlending som fant en bergenser på 33 år så her blir vi boende [emoji23]vi har vært sammen i 10år å gift i 5. har en jente på 6 og en gutt på 2.5 år. Prøvd over to år å bli gravid på begge de, så kom overraskelsen med denne graviditeten, trodde vi var ferdig men den gang ei. Men én stor glede [emoji7][emoji7] bor i rekkehus på Askøy med vår kjære bulldog å [emoji178]

• Liker
Reactions: SMD
31 år gammel, bosatt i Oslo. Cis-kvinne, rimelig heterofil. Gravid med mitt første barn etter 2,5 år med prøving. Måtte til slutt få hjelp fra sykehuset med assistert befruktning. Har vært sammen med ektemannen min i 12 år, gift i snart 5 av dem. Har også en kjæreste som jeg har vært sammen med i 3,5 år. (Er polyamorøs, og kan gjerne forklare mer om det i tråden "Samtykkende ikke-monogami" i Samlivs-forumet. Vil ikke kuppe denne tråden til sånt. :) )

Jeg er 30 år, bor på Disenå, er samboer og har ei datter født august 2013 Har ikke noen dyr enda, men får katt om ca 2 uker [emoji4] Hadde en SA i slutten av januar i år og er i dag gravid i uke 8+3 [emoji173] Håper virkelig det går bra denne gangen. Har ingen andre symptomer/plager bortsett fra at jeg blir fort sliten og en del menskramper (har endometriose) [emoji5]

Jeg er 30 år, bor på Disenå, er samboer og har ei datter født august 2013 Har ikke noen dyr enda, men får katt om ca 2 uker [emoji4] Hadde en SA i slutten av januar i år og er i dag gravid i uke 8+3 [emoji173] Håper virkelig det går bra denne gangen. Har ingen andre symptomer/plager bortsett fra at jeg blir fort sliten og en del menskramper (har endometriose) [emoji5]
Oj, lykke til! :)
Jeg er også på 8+3 i dag. Så da er vi like langt på vei. :)

Hei hei. 28 år er da jeg.. Venter første barn med min kjære samboer og forlovede på 33 år. Vi bor da i en enebolig på Ringerike med våres 2 firbeinte "barn". Vi hadde en SA i desember 2016, så håper virkelig at lille klamrer seg fast til termin, som da er satt til 25.Desember. ❤

Hvem er du? Hvor gammel? Barn fra før? Gift? Hvor bor du? Har du dyr? Har dere prøvd lenge?
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere![emoji7]
Eg er sjukepleiar og korpsnerd frå vestlandet på 28 år. Skal gifte meg med min beste ven 8. Juli og han er 31 år. Saman har me ein gut på 2 år som kom i veke 25+3. Har pcos og måtte få medisinsk hjelp for å bli gravid sist, var derfor ikkje forberedt på å bli gravid naturleg denne gongen, så det kom overraskande på oss [emoji23] men er glad for å ha fungert [emoji173]

Jeg er 28 år, og samboer er 35.
Vi har vert sammen ca 4 år, samboere i 2,5 år.
Dette er vårt første barn, sluttet på p-pillene i sept i fjor. Har nettopp kjøpt oss et større hus ca 40 min sør for Stavanger, så håper renoveringen av dette blir ferdig og klar til innflytting før jul og termin 14 des :banghead:
:hilarious: Har hver vår golden retriever før, og en hest :happy11

Hei. Jeg er 24 år/ blir 25 i år. Er gift, vært det i snart 3 år, vi har hus, hund og 1 barn sammen, venter nå nr 2. Termin er bare 8 dager over lillejenta mi sin 2 år dag. Vi bor i Sandefjord og håper på at svangerskapet går fint. Vi gleder oss masse til å forøke familien.

Jeg er 28 når tvillingene kommer, mannen rekker kanskje å fylle 35 før dem kommer. Vi har vært gift i ni år om noen uker. Har en gutt på 6 fra før. Vi må gjennom prøverør for å bli gravide så ting har tatt tid. Tre innsett før førstemann satt og nå fem innsett før vi ble gravide med tvillinger. Flyttet inn i drømmehuset i fjor høst en times tid sør for Stavanger. Termin 12.12.

Jeg er 34år og samboer er 27[emoji28] Vi bor i trøndelag. Jeg har to barn ifra før ( gutt på 11 år og jente på 9) og dette blir samboerns første[emoji3]
Vi har vært sammen i 3 år og samboere i 2 og har nettopp kjøpt oss hus sammen[emoji1319] Så den lille er [emoji178]velkommen nå ( en skikkelig attpåklatt sådann[emoji28])
Jeg jobber i psykiatrien til daglig og trives godt med det.
Jeg har foreløbig termin (TUL) 30.12.2017 men etter mine beregninger 03.01.2018 så blir spennende å se på OL[emoji3] Så derfor henger jeg både hær og på januarforumet[emoji3]

snart 36 år, han er 38, Har vært sammen mer eller mindre siden våren 2012 (komplisert :p ) Bor på vestlandet.
Jeg har en tenåringssønn fra før og venter nå på nr 4 som kommer i løpet av romjulen/nyttår. blir nr 3 sammen med mannen min.

Har vært velsignet med å bli lett gravid, så nr 3 og 4 har igrunn ikke vært prøvd på - men er veldig velkomne :happy:

Foreløpig termin 22 desember, men blir flyttet til ca 26 etter oul om et par uker. har en tendens til å gå over, så jeg får kanskje et nyttårsbarn istedet :happy:

Jeg er 34 og bor i Bergen med samboeren min. Jeg har tre barn. En gutt på 7, en jente som snart er 6 og en jente til på 2. Vi prøvde bare noen mnd før det klaffet. Blir min kjære sitt første og så lenge vi holder sammen, siste. Vi gleder oss veldig

Back
Topp