Presentasjons tråd!

Hei:)
Jeg er 33 år og bor i Telemark sammen med samboer, min datter på 6 år, 2 hunder og 1 katt. Vi har prøvd å få en lillesøster eller lillebror i flere år, men dette har dessverre endt i 1 EXU og 1 SA. Håper spiren sitter helt til desember denne gangen :)
 
Hvem er du? Hvor gammel? Barn fra før? Gift? Hvor bor du? Har du dyr? Har dere prøvd lenge?
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere![emoji7]
Jente, snart 31 år! Har en nydelig gutt på 1,5 år. Er forlovet, og kommer fra Telemark. Her klaffet det på 2 pp. Var gravid tidligere men hadde MA 21 desember. Så krysser alt jeg har om at denne spiren sitter. Men har desverre en dårlig magefølelse... Håper den ikke stemmer! Gleder meg til å bli bedre kjent med dere alle! Selv om jeg syntes den appen her er litt roteteMen skal prøve å lære meg den
 
39 år sykepleier fra Moss :) Mannen er 37 år, vi giftet oss i september 2016:Heartblue, har vært sammen i litt over 4 år. Prøvere i 3,5 år. Jeg har en datter på 9 år fra før :Heartpink
 
25 år gammel fysioterapistudent. Gifter meg med min beste venn i august. Sammen har vi en gutt på snart 2 år Bor i rekkehus i Bergen.
 
Jeg er 32 år og samboer med verdens beste. Har to barn på 13 og 8 år, og lille overraskelse som ligger i magen har vi prøvd på i 4 år med mye motgang. Termin 23.desember❤
 
Hei:)
28 år fra Oppland, jobber som selvstendig næringsdrivende frisør:) vi har vært samboere i 3 år, har hus og to hunder:)
Samboeren min er 34 år og har en datter på 7 år fra før av:)
Vi har prøvd et års tid, jeg har ganske kraftig pcos og vi har slitt ganske mye med å få det til. Har gått på metformin, provera og letrozol.
Skulle egentlig hoppe over april da desember ikke er helt grei å være borte fra jobb og diverse:) trodde jeg hadde regnet ut så vi var trygge på eggløsningen, men Neida... :p
koselig er det uansett:)
 
Jeg er 37, giftet meg i fjor med mannen min som er 42. Vi har vært sammen i nesten 3 år. Bor i Lillestrøm men flytter til Drammen neste år. Dette er første graviditet for meg, og første barn for oss begge. :smiley-bounce012 Har prøvd (i betydning sluttet med prevensjon) i to år, men aktivt (følge med på eggløsning osv) i fem måneder. Ingen dyr.

Fant dette forumet nå, og synes det er kjempeflott at det er en Desember 2017 tråd her. :dance018
 
Jeg er 25 år, forlovet og vi har vært sammen i over 3 år :) han har ei jente på 5 år, som er hos oss annen hver helg. Vi har prøvd å få barn i 2 år.
Har to pusekatter
Bor i Vestfold :) hadde SA på dag 33 i november i fjor. Nå er jeg på uke 6 og det ser ut som spirer har satt seg godt Spennende tid, og hatt mye syntomer.
 
Hei :) 31 år her det er også samboer :)
Han er en fantastisk bonuspappa for min sønn som blir 6 år i oktober ♡ og han gleder seg så til å bli storebror :) vi bor i Vestfold.
 
35 år, mannen er 39. Dette er min første, (mannen har en på 9 fra før) og det klaffa mirakuløst vis før vi i det hele tatt hadde prøvd egentlig... Så, litt skrekkblandet fryd her nå, da jeg egentlig ikke hadde tenkt jeg hadde lyst på barn før for litt siden...
 
Jeg er 23 år, min samboer 22. Har vært ilag 9 mnd, men kjent hverandre noen år. Jeg har ei datter fra før av som blir 3 i juli :-)
Bor i målselv, leier leilighet.
Sluttet på p-piller i november, å prøvd siden da :-)
 
Jeg er 24 år, og bor i en liten bygd i Nord Norge sammen med mannen min fra vestlandet! Vi giftet oss i fjor sommer (2016), og har vært å reist i Asia hele høsten. Vi startet å prøve i desember 2016, og ble gravide da. Mistet når jeg var 5+5, og fikk en mens før jeg ble gravid igjen. I dag er jeg 6+2!! :)

Fra før av har vi en liten pus, og et stort hus som vi gleder oss til å fylle! :)
 
Jeg er 23 år og mannen er 24 år, vi har vært gift i 1 år og samboere i 4 år. Vi bor i Stavanger, men jeg er opprinnelig fra Karmøy. Dette blir vårt andre barn. Planen var egentlig bare å få en, men jeg har selv mange søsken og har hatt stor glede av det. Mannen er enebarn og han har egentlig trivdes godt med det. Så etter en lang betenkningstid bestemte vi oss for å prøve på en til og det gikk på første forsøk. Nå gleder vi oss mye til fortsettelsen!
 
Jeg er 25 år, og mannen min er 27:-) vi har vært sammen i snart 9 år, og vært gift i snart 1 år!

Etter mange år med prøving og prøverør, ble vi plutselig gravid av oss selv, og fikk vi en sønn i slutten av november 2016. Nå er vi gravide igjen med nr 2[emoji2][emoji322][emoji324] Menstermin er 27.desember.
 
Kjent hverandre i 12år, men ikke sammen føri 2012. Det ble en jente.
Så flyttet vi sammen foor ca.4år siden. Vært gift i 2.5år av den tiden. Jeg er nettopp fylt 27 og mannen min blir snart 56. Ja det er stor aldersforskjell, men det er ikke vi som har problemer med det. Så fikk vi en gutt i juli2016 og nå blir det h*n i des2017.
 
Back
Topp