Presentasjons tråd!

Jeg er 27 år (i dag[emoji512]), sambo er 24, vi har vært sammen i 2 år, samboere i 1,5 og forlovet i 1 år. Akkurat kjøpt vår første leilighet sammen (flyttet inn for 2 uker siden og driver med oppussing nå) [emoji4] Holder til i Tromsø.
 
Jeg er mamma til en gutt som blir 3 år i juni [emoji173][emoji173] Er 23 år, samboer er snart 29..
Vi bor i en leilighet i Bergen [emoji4] Jeg er lærerstudent og har 2.5 år igjen av utdanningen.. Jobber deltid på en interiørbutikk i tillegg, så dagene er fulle og det er akkurat slik jeg liker det
 
Jeg er 28 år, samboer 32. Vert sammen i 2 år og samboere i 1 år. Jeg har 2 gutter fra før på 11 og 2,5 år. Han har eg gutt på 8. Så nå venter vi vår første ilag , termin 12 desemeber. <3 hadde en ma i november 16. Og klaffet igjen på pp4 <3 vi bor i haugesund.
 
Sniker meg inn her jeg da ☺
Silje her
Positiv test idag. Er visst 4+3
Ikke planlagt, barn nr 4.
Er 34 år,gift. Har 3 jenter 13 år,6 år og 1.5 år
Og en hund. Hurra for fullt hus!
Bor utenfor Ålesund
 
Jeg er 34 og gubben er 45, vi har vært sammen i 3 år. :)
Vi har unger fra tidligere forhold begge to, og nå venter vi første (og eneste;)) sammen :Heartpink
Så lille bolla i magen får så lite som 8 søsken :wideyed:;)
Men bolla er veldig planlagt og ønsket :dummy::)
Vi har prøvd siden i fjor sommer..
 
Jeg er 30år, gubben 37år. Gift siden 11.11.11.
Vi har prøvd lenge. Jeg har fått diagnosen PCO. Prøvde pergotime i høst. Ble gravid, men SA uke 8 og fikk depresjon av pergotime. Så trodde vi ikke sku få til noe. Plutselig kom det av seg selv [emoji4] derfor satser på at det går bra nå.
Vi har to bortskjemte katter og bor i Bergen.
 
Jeg og samboeren er begge 25 år. Vært sammen i 4 år og holder til i Oslo. Sluttet på prevensjon i sommer, men har ikke gått aktivt inn for å prøve. Sjokket ble stort da jeg fikk positiv test midt i innspurten på masteroppgaven :computer012
 
30 år, vært med samboer i 3 år, sammen har vi en sønn på snart 2 år, og venter en til i starten av desember [emoji5] Bor på Hadeland i Oppland, på ett lite småbruk med både hund, 5 katter og en kanin[emoji5] Har også hyperemesis gravidarum , hadde også det med førstemann.
 
22 år, sambo 25. Bor i Troms, med 3 hunder[emoji190] Venter vår første, veldig gøy siden d klaffet på første forsøk, sluttet 11 Mars på prevensjon :-)
 
Jeg er 26 år og er fra Kristiansand :-) Har en gutt på 5 og en på 2. Gift med barndomskjæresten min på 28 og vi har vært gift i snart 8 år! Har just kjøpt oss et småbruk hvor vi har hester, høner og katter. Vi har vært veldig heldige og både førstemann og denne satt på første forsøk, mellomsten tok to pp.
Jeg er helt ny her inne forresten :)
 
Jeg er 25 år og mannen er 27, Vi har snart vært gift i 2 år, og sammen i 9(!)
Vi bor i et rekkehus med hund og katt og sammen fikk vi en liten engel født i uke 22, men ble gravide etter bare 3pp og fikk ei jente som nå er 19 mnd.
Nå klaffet det noe uplanlagt så dette var veldig overraskende men veldig ønsket [emoji173]
 
Hopper inn her jeg også :) Jeg er 27 og mannen er 33. Sammen i 9 år, gift i 1,5. Bor i leilighet i Oslo, men har planer om å flytte litt ut av byen og til noe større. Ingen barn fra før. Sluttet på p-piller i desember, og nå ser det til at det satt ved forrige EL, så termin rundt juletider (og jeg som hadde begynt å drømme om ferie til Sørøst-Asia i januar :P ). Har aldri vært gravid før, så jeg er veldig spent på om det holder og hvordan det blir :) Har heller aldri vært med på noe forum, så er spent på det også :D
 
Jeg er 25 år og mannen er 27, Vi har snart vært gift i 2 år, og sammen i 9(!)
Vi bor i et rekkehus med hund og katt og sammen fikk vi en liten engel født i uke 22, men ble gravide etter bare 3pp og fikk ei jente som nå er 19 mnd.
Nå klaffet det noe uplanlagt så dette var veldig overraskende men veldig ønsket [emoji173]
[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Er 37 år (blir 38 i sommer), og mannen er 40 år. Har vært sammen i 14 år, gift i 7 år.

Hadde egentlig bestemt oss for at vi var «ferdig-produsert» med 2 jenter på snart 9 og 11 år. Men tok ut spiralen i midten av november i fjor, og testet positivt i forrige uke. Termin rundt 19. desember, om alt går bra.

Bor i enebolig på et lite sted i Hedmark, med en katt. Bodde i Sverige da jentene ble født, så det blir spennende med et svangerskap i Norge:)
 
Jeg er 23 år, har et barn på 6 år, har vært gift med pappa'n hans i tre år (sammen i snart 9 år), og har prøvd på en lillebror/lillesøster i 5 år. Veien har vert lang og vond, men endelig ser det ut til å bli en lillebrøster på oss etter fryseforsøk (ivf). Vi bor i Bergen og har også en hund.
 
Last edited:
Back
Topp