Prematur vannavgang

En tråd i 'Oktober 2021' startet av Mammahjerter, 27 Jun 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 19 Novemberbarna 2021 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Så bra at det etter forholdene går bra! Håper dere slipper flere runder nå og kan kose dere hjemme

2. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Nydelig lita frøken dere har:dummy1::love7 Håper dere slipper å oppleve noe sånt igjen og at lille holder seg frisk fra basselusker og virus:Heartred

• Informativ Informativ x 1
    Last edited: 17 Sep 2021
  3. Hellso Forelsket i forumet Oktoberbarna 2021♡

Så bra at alt gikk fint og at dere nå er kommet hjem igjen :Heartred Hun er virkelig ei søt lita frøken:love7

4. VictoriaH Ventende August 2018 Assistert-jentene

❤️❤️

5. Mammahjerter Flørter med forumet

Tusen takk :Heartpink Planen er å bare bruke den på natten men jeg har allerede brukt den på dagen :oops: jeg har tre barn og jeg har ikke vært hysterisk med noen av de men jeg tørr ikke rydde kjøkkenet engang uten at jeg må sjekke til henne annenhver minutt, så jeg har satt på metningsmåleren i dag så jeg får gjort noe her hjemme, huset ser ikke akkurat tipp topp ut etter at mannen har vært alene hjemme med barna i over to måneder :wacky:

• Hjertelig Hjertelig x 8
  6. Shadow Juni12s aktive VIP Oktoberbarna 2021♡ ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Skjønner deg godt! Hadde nok brukt den selv hver gang jeg ikke kunne ha overvåke henne selv! Og blir alltid en del å gjøre når man har flere barn og skjønner det blir en del å gjøre hjemme, selv klarer jeg ikke slippe på husarbeid osv når det ikke ser ut slik jeg vil det skal se ut hjemme så ja skjønner deg veldig godt som sagt ❤
    Håper selvsagt det ikke skjer igjen og at dere kan kose dere hjemme nå ❤

• Enig Enig x 1
  7. Mammaine:) Flørter med forumet

Jeg også brukte den når min sov,uansett når på døgnet det var . For en fin jente. Mange styrke klemmer
    til deg/dere❤️

Del denne siden