Prematur vannavgang

Vis vedlegget 366147
etter 7 dager med cpap behandling og 8 dager på sykehus så fikk vi reise hjem :Heartpink
Med metningsmåler heldigvis! Lille frøkna hadde fått en lettere type influensa, som dessverre hun ble veldig syk av. Så nå venter vi på å få godkjent søknaden om RS vaksine da vi har sett at hun håndterer selv lette forkjølelser veldig dårlig :sorry: hun er en skjør liten frøken på straks 2,8 kg nå, så hun har faktisk TREdoblet vekta si :eek::Heartpink
Så bra at det etter forholdene går bra! Håper dere slipper flere runder nå og kan kose dere hjemme
 
Nydelig lita frøken dere har:dummy1::love7 Håper dere slipper å oppleve noe sånt igjen og at lille holder seg frisk fra basselusker og virus:Heartred
 
Last edited:
Så bra at alt gikk fint og at dere nå er kommet hjem igjen :Heartred Hun er virkelig ei søt lita frøken:love7
 
❤️❤️
 
Så utrolig søt hun er :love7

Skal dere nå bruke metningsmåler når dere ikke kan se henne selv som når dere sover eller når hun sover?

Håper dere får RS vaksinen godkjent for pleier jo være et virus som er veldig aktivt på høsten og vinteren så er nok greit å få vaksinert så fort som mulig isåfall ❤

Tusen takk :Heartpink Planen er å bare bruke den på natten men jeg har allerede brukt den på dagen :oops: jeg har tre barn og jeg har ikke vært hysterisk med noen av de men jeg tørr ikke rydde kjøkkenet engang uten at jeg må sjekke til henne annenhver minutt, så jeg har satt på metningsmåleren i dag så jeg får gjort noe her hjemme, huset ser ikke akkurat tipp topp ut etter at mannen har vært alene hjemme med barna i over to måneder :wacky:
 
Tusen takk :Heartpink Planen er å bare bruke den på natten men jeg har allerede brukt den på dagen :oops: jeg har tre barn og jeg har ikke vært hysterisk med noen av de men jeg tørr ikke rydde kjøkkenet engang uten at jeg må sjekke til henne annenhver minutt, så jeg har satt på metningsmåleren i dag så jeg får gjort noe her hjemme, huset ser ikke akkurat tipp topp ut etter at mannen har vært alene hjemme med barna i over to måneder :wacky:
Skjønner deg godt! Hadde nok brukt den selv hver gang jeg ikke kunne ha overvåke henne selv! Og blir alltid en del å gjøre når man har flere barn og skjønner det blir en del å gjøre hjemme, selv klarer jeg ikke slippe på husarbeid osv når det ikke ser ut slik jeg vil det skal se ut hjemme så ja skjønner deg veldig godt som sagt ❤
Håper selvsagt det ikke skjer igjen og at dere kan kose dere hjemme nå ❤
 
Tusen takk :Heartpink Planen er å bare bruke den på natten men jeg har allerede brukt den på dagen :oops: jeg har tre barn og jeg har ikke vært hysterisk med noen av de men jeg tørr ikke rydde kjøkkenet engang uten at jeg må sjekke til henne annenhver minutt, så jeg har satt på metningsmåleren i dag så jeg får gjort noe her hjemme, huset ser ikke akkurat tipp topp ut etter at mannen har vært alene hjemme med barna i over to måneder :wacky:
Jeg også brukte den når min sov,uansett når på døgnet det var . For en fin jente. Mange styrke klemmer
til deg/dere❤️
 
Tusen takk :Heartpink Planen er å bare bruke den på natten men jeg har allerede brukt den på dagen :oops: jeg har tre barn og jeg har ikke vært hysterisk med noen av de men jeg tørr ikke rydde kjøkkenet engang uten at jeg må sjekke til henne annenhver minutt, så jeg har satt på metningsmåleren i dag så jeg får gjort noe her hjemme, huset ser ikke akkurat tipp topp ut etter at mannen har vært alene hjemme med barna i over to måneder :wacky:
Hvordan går det med dere? :Heartred
 
Jeg har ikke vært aktiv her på en stund men det går veldig bra med oss! :Heartpink Hun følger utviklingen akkurat som resten av oktober gjengen! Hun har blitt ei fin jente på 5,5 kg og 53 cm som smiler dagen lang :Heartpink:Heartpink

Så fint å få en oppdatering fra deg, og at alt står fint til med dere og lille frøkna:Heartred:love7
 
Herlig at alt går fint med dere! :)
 
Back
Topp