Prematur vannavgang

Så forferdelig! Håper de raskt finner ut hvorfor, og at hun raskt blir bedre igjen. ❤️ Tenker på dere ❤️
 
Vis vedlegget 365487
også er vi tilbake på sykehuset igjen... jeg opplevde alle foreldres verste mareritt i går. Jeg fant barnet mitt i senga blått og livløst. Jeg fikk liv i henne igjen selv hjemme på egenhånd og når vi kom på sykehuset så tok hu seg flere lange pustepauser og hun ble lagt på cpap igjen :sorry: vi vet ikke hva som forårsaker dette enda dessverre...

Åh, fy flate så skummelt...!!
Største skrekken man har som forelder..
Enda godt du greide få henne i pust igjen; får håpe de finner ut litt, og at dette ikke skjer igjen :(
Sender en klem. ❤️
 
Vis vedlegget 365487
også er vi tilbake på sykehuset igjen... jeg opplevde alle foreldres verste mareritt i går. Jeg fant barnet mitt i senga blått og livløst. Jeg fikk liv i henne igjen selv hjemme på egenhånd og når vi kom på sykehuset så tok hu seg flere lange pustepauser og hun ble lagt på cpap igjen :sorry: vi vet ikke hva som forårsaker dette enda dessverre...
Så skummelt! Godt du klarte få liv i henne selv ❤ håper de finner ut av grunnen og at det går bra med henne ❤
 
Såå skummelt!!! Håper de finner ut hva det skyldes og at slt bare går bra nå :Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
Vis vedlegget 365487
også er vi tilbake på sykehuset igjen... jeg opplevde alle foreldres verste mareritt i går. Jeg fant barnet mitt i senga blått og livløst. Jeg fikk liv i henne igjen selv hjemme på egenhånd og når vi kom på sykehuset så tok hu seg flere lange pustepauser og hun ble lagt på cpap igjen :sorry: vi vet ikke hva som forårsaker dette enda dessverre...
Å herregud, det må ha vært grusomt! :Heartred sender dere masse klemmer og lykkeønskninger! Heier på den lille:Heartred
 
Så skummelt! Alle foreldres skrekk! Håper de finne rut hvorfor og at dere snart kan føle dere trygge hjemme igjen
 
Ånei så forferdelig å måtte oppleve! Håper at de finner ut av det snart, og at lille kommer seg igjen! :Heartbigred
 
Vis vedlegget 365487
også er vi tilbake på sykehuset igjen... jeg opplevde alle foreldres verste mareritt i går. Jeg fant barnet mitt i senga blått og livløst. Jeg fikk liv i henne igjen selv hjemme på egenhånd og når vi kom på sykehuset så tok hu seg flere lange pustepauser og hun ble lagt på cpap igjen :sorry: vi vet ikke hva som forårsaker dette enda dessverre...

Åhhh så grusomt!! Håper det ikke er noe alvorlig og at hu fort blir frisk igjen :Heartred Tenker på dere :Heartred
 
Sender dere alt jeg har av styrkeklemmer ❤️❤️❤️❤️
 
Vis vedlegget 365487
også er vi tilbake på sykehuset igjen... jeg opplevde alle foreldres verste mareritt i går. Jeg fant barnet mitt i senga blått og livløst. Jeg fikk liv i henne igjen selv hjemme på egenhånd og når vi kom på sykehuset så tok hu seg flere lange pustepauser og hun ble lagt på cpap igjen :sorry: vi vet ikke hva som forårsaker dette enda dessverre...
Huff dette gjorde så vondt i mamma hjertet og lese ❤️
Alt dere må igjennom :sad010
Tenker masse på dere ❤️
Mange mange klemmer :Heartbigred
 
Åneiånei, denne kjente jeg langt inni hjertet…. Vi er mange som har fått ordentlig hjerte for både deg og vesla, alle varme tanker og varme klemmer fra meg også:Heartred:Heartred:Heartred
 
Håper dere og lille frøkna har det bra:Heartpink Tenker på dere:Heartred
 
Håper alt er bra med dere, alle prematurmødres frykt det der…
 
upload_2021-9-17_0-14-58.jpeg
etter 7 dager med cpap behandling og 8 dager på sykehus så fikk vi reise hjem :Heartpink
Med metningsmåler heldigvis! Lille frøkna hadde fått en lettere type influensa, som dessverre hun ble veldig syk av. Så nå venter vi på å få godkjent søknaden om RS vaksine da vi har sett at hun håndterer selv lette forkjølelser veldig dårlig :sorry: hun er en skjør liten frøken på straks 2,8 kg nå, så hun har faktisk TREdoblet vekta si :eek::Heartpink
 
Vis vedlegget 366147
etter 7 dager med cpap behandling og 8 dager på sykehus så fikk vi reise hjem :Heartpink
Med metningsmåler heldigvis! Lille frøkna hadde fått en lettere type influensa, som dessverre hun ble veldig syk av. Så nå venter vi på å få godkjent søknaden om RS vaksine da vi har sett at hun håndterer selv lette forkjølelser veldig dårlig :sorry: hun er en skjør liten frøken på straks 2,8 kg nå, så hun har faktisk TREdoblet vekta si :eek::Heartpink
Hæledussen for en liten søtnos :Heartred Fantastisk å høre at det går bedre! Håper hun får innvilget RA vaksinen og at dere slipper å oppleve flere slike fæle hendelser! :Heartbigred
 
Godt å høre at alt er bra ❤️
Utrolig skjønn lita ei
 
Så utrolig søt hun er :love7

Skal dere nå bruke metningsmåler når dere ikke kan se henne selv som når dere sover eller når hun sover?

Håper dere får RS vaksinen godkjent for pleier jo være et virus som er veldig aktivt på høsten og vinteren så er nok greit å få vaksinert så fort som mulig isåfall ❤
 
Back
Topp