Prematur vannavgang

upload_2021-7-12_0-32-43.jpeg
lillemor er en uke i dag, vekten fortsetter nedover enn så lenge og den var nede på 864g i dag :sorry: så nå håper vi at den snur snart!
Det positive er at hun er veldig stabil i pusten, hun klarer seg veldig fint på cpap og har ingen ekstra oksygen :Heartpink
 
Vis vedlegget 361107
lillemor er en uke i dag, vekten fortsetter nedover enn så lenge og den var nede på 864g i dag :sorry: så nå håper vi at den snur snart!
Det positive er at hun er veldig stabil i pusten, hun klarer seg veldig fint på cpap og har ingen ekstra oksygen :Heartpink

Nydelige lille skapning❤️ Sender dere varme tanker og håper vekten snur og går oppover ❤️
 
Vis vedlegget 361107
lillemor er en uke i dag, vekten fortsetter nedover enn så lenge og den var nede på 864g i dag :sorry: så nå håper vi at den snur snart!
Det positive er at hun er veldig stabil i pusten, hun klarer seg veldig fint på cpap og har ingen ekstra oksygen :Heartpink
Håper vekta snur nå og at hun legger masse på seg 1❤
Kjempe bra at hun er stabil i pusten ihvertfall!
 
Vis vedlegget 361107
lillemor er en uke i dag, vekten fortsetter nedover enn så lenge og den var nede på 864g i dag :sorry: så nå håper vi at den snur snart!
Det positive er at hun er veldig stabil i pusten, hun klarer seg veldig fint på cpap og har ingen ekstra oksygen :Heartpink

Håper det snur nå straks og at hun begynner å legge på seg:Heartred

Fantastisk å lese at hun er stabil og klarer seg fint på cpap:Heartpink
 
Håper det går bra med dere , og at lille tulla legger på seg litt etter litt ❤️❤️❤️
 
Hvordan går det med deg og lille tulla?:Heartred Håper alt er bare bra:Heartpink
 
upload_2021-7-21_22-41-31.jpeg
Vi har endelig bikket kiloen :Heartpink i dag veide hun 1044g og hun er en sterk liten frøken som sier tydelig ifra om hva hun vil!
 
Åå så godt å høre at det går riktig vei! ❤️ Nydelig liten frøken!
 
Fantastisk at hun nå veier over en kg:smiley-bounce012:gen014:cool05:Heartpink For ei nydelig lita tulle:love017:Heartpink
 
Jeg lurer også veldig på hvordan det går med deg og lille frøkna?:Heartpink
 
upload_2021-8-9_0-24-31.jpeg
Lillemor skulle ha vært i uke 32+1 i magehuset i dag men hun er allerede 5 uker gammel i dag og er en liten klump på 1550 g :Heartred vi hadde et par tøffe dager tidligere i uka med mange dipper og påvist mrsa og spesielt en opplevelse der det var veldig kritisk og jeg trodde jeg måtte se barnet mitt dø... men plutselig hentet hun seg inn, sov hele dagen og sakte men sikkert kunne de trappe ned på oksygenet. Og når fredagen kom så feiret vi inn helgen men å bytte ut cpap med highflow :happy:
På lørdagen skrudde de ned hig flowen ytterligere og de tror at innom et par dager så er hun helt uten pustestøtte. Saker og ting endrer seg fort med disse små men denne jenta måtte vel bare gi mammaen sin litt ekstra grå hår før hun bestemte seg for å bli bra igjen :wacky:
 
Vis vedlegget 362954
Lillemor skulle ha vært i uke 32+1 i magehuset i dag men hun er allerede 5 uker gammel i dag og er en liten klump på 1550 g :Heartred vi hadde et par tøffe dager tidligere i uka med mange dipper og påvist mrsa og spesielt en opplevelse der det var veldig kritisk og jeg trodde jeg måtte se barnet mitt dø... men plutselig hentet hun seg inn, sov hele dagen og sakte men sikkert kunne de trappe ned på oksygenet. Og når fredagen kom så feiret vi inn helgen men å bytte ut cpap med highflow :happy:
På lørdagen skrudde de ned hig flowen ytterligere og de tror at innom et par dager så er hun helt uten pustestøtte. Saker og ting endrer seg fort med disse små men denne jenta måtte vel bare gi mammaen sin litt ekstra grå hår før hun bestemte seg for å bli bra igjen :wacky:

Så utrolig skremmende og ekkelt :(
Men godt hun er bedre - og snart kan gå av pustestøtte! ❤️❤️
 
Back
Topp