Preggoklær

Så digg med mammabukser og tights:) Er 5+6 i dag men magen er rund og vil liksom ikke ha knapper og stramt liv midt på så nå får det bare strutte. Føler at jeg ser ut som jeg er halvveis...
 
Jeg er i uke 7 og kjøpte min første preggo tights fra H&M i helgen. Fytti så herlig å ta den i bruk enn å pine meg gjennom stramme skinny jeans med en stk oppblåst mage!:p
 
Neste tirsdag (11 juli ) har jeg bursdag ..bytter uke den dagen oxo og er da 11 uker ❤
Tenkte jeg skulle ut og shoppe noen fine mammaklær sammen med mannen min ( beste bursdagsgave ever ) Gleder meg
Lurer på når jeg begynner å få mage?? ( altså babymage ??) skal bli godt med noen andre bukser nå ..for magen min har forandret seg ganske mye og er ganske så oppblåst til tider ... ( de som vet jeg er gravid har begynt å si at de synes å se antydning til en babymage ) MEN det er jo bare oppblåst mage enda da Hihi ..
Som sagt , gleder meg til den lille 'ordentlige' kul'n kommer
 
Første mammabuksen kom på 6+1. Blir så kvalm av at noe strammer over magen. Er det egen tråd om hvor dere handler mammaklær?
 
Er gravid med første og allerede kjøpt første bukse Eier bare høye og stramme bukser fra før så kan bruke de med strikk i smekken eller åpen smekk, men var helt nydelig å få på en bukse som ikke presset frem kvalmen
 
8+5 og bruker nesten bare mammabukser nå. Alt annet er ubehagelig
 
Fått to nye mammabukser av sambo, så nyter hverdagen med gode bukser nå [emoji7]har en fra før av som er hel, de tre andre var oppbrukt så ble kastet [emoji7]
 
crap.. jeg solgte/gav bort mitt etter siste mann.. skulle egentlig vært ferdig. Så da må jeg vel kjøpe nytt da. litt æsj og litt bra:)
Æsj kjenner til den. Jeg gav bort alt mitt etter nr to.. Skulle jo ikke ha flere[emoji23] kjøpt meg nye bukser nå da. Alt er jo trangt og ubehagelig å ha på[emoji85]
 
Back
Topp