Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert bedre enn meg som vasset rundt enten i samboers goose eller i egen boblejakke som jeg ikke fikk igjen så jeg surret to ullskjerf rundt magen. Schtilig!!
Måtte krype til korset i dag. 5+2
Eneste stedet jeg fant mamma klær var på HM. Kjempe digg og gå medKor kjøpte du den? Trur eg snart må gå på shopping...
Eneste stedet jeg fant mamma klær var på HM. Kjempe digg og gå med
Jeg "smug"-prøvde litt mammaklær på h&m i går. Er så utrolig oppblåst..! Men alle buksene var av type slim fit, eller veldig ettersittende, og jeg får litt fnatt av alt som sitter stramt for tiden :O Ingen som har sett bukser som ikke er så ettersittende noe annet sted? F.eks Khaki-bukser eller noe
De har noen fine khaki-bukser på HM såvidt meg bekjent
Takk! Ja, jeg kikker innom nettbutikken deres og fant et par super-stretchy og et par khaki-bukser Bestiller nok et par dersom det er liv på ul neste uke
Jeg elsker HM sine preggobukser, særlig de med massssse stretch, bodde i de sist gleder meg litt til å ta de frem igjen, og til å fylle på med noen fler. Det er lov det, er det ikke? Ny mage, nye muligheter? Når er Ul og hvor langt er du på vei da?
Det er absolutt lov! Ul er på tirsdag, er 9+2 da Mistet 9+5 sist, så tørr ikke jinxe'n før jeg har sett at alt er bra