Preggoklær

Ja det var det da, er jo bare forferdelig oppblåst så bruker løsere bukser hjemme. Håper liksom den oppblåste magen skal gi seg litt, slik at mine vanlige klær ikke er så ubehagelige. Får bare se det an da :)
 
Slik magen min er burde jeg kanskje skaffet meg noen gravid bukser snart. Det er et herk å lukke dem og sette seg ned uten at bukse skal lage merker på magen.
 
Åh, det blir rart å ta frem igjen :-D men gleder meg sånn til å strutte med magen igjen! ;-)
Men gleder meg og til å kjøpe noooe nytt [emoji28]
 
Har masse klær, hater virkelig gravidebukser så jeg er mest glad i skjørt og kjoler[emoji4]har også en 2xu treningstights som er helt fantastisk [emoji4]
 
Jeg må snart få kjøpt noen større t-skjorter osv. Her sklir alt oppover magen ila dagen. Skjønner ikke hvordan jeg skal kunne klare å holde dette skjult veldig lenge. Går og trekker i alt jeg har på meg for at det skal dekke magen.. Er ganske liten, så det vil synes fort[emoji15]
 
Jeg har kjøpt meg noen chinos 2 nummer "for store" [emoji4] veldig fine på selv om de e egentlig for store, men goooood plass rundt magen [emoji4]
 
Jeg "smug"-prøvde litt mammaklær på h&m i går. Er så utrolig oppblåst..! Men alle buksene var av type slim fit, eller veldig ettersittende, og jeg får litt fnatt av alt som sitter stramt for tiden :O Ingen som har sett bukser som ikke er så ettersittende noe annet sted? F.eks Khaki-bukser eller noe :)
 
Jeg "smug"-prøvde litt mammaklær på h&m i går. Er så utrolig oppblåst..! Men alle buksene var av type slim fit, eller veldig ettersittende, og jeg får litt fnatt av alt som sitter stramt for tiden :O Ingen som har sett bukser som ikke er så ettersittende noe annet sted? F.eks Khaki-bukser eller noe :)

De har noen fine khaki-bukser på HM såvidt meg bekjent :)
 
De har noen fine khaki-bukser på HM såvidt meg bekjent :)

Takk! Ja, jeg kikket innom nettbutikken deres og fant et par super-stretchy og et par khaki-bukser :) Bestiller nok et par dersom det er liv på ul neste uke :)
 
Last edited:
Takk! Ja, jeg kikker innom nettbutikken deres og fant et par super-stretchy og et par khaki-bukser :) Bestiller nok et par dersom det er liv på ul neste uke :)

Jeg elsker HM sine preggobukser, særlig de med massssse stretch, bodde i de sist ;) gleder meg litt til å ta de frem igjen, og til å fylle på med noen fler. Det er lov det, er det ikke? Ny mage, nye muligheter? Når er Ul og hvor langt er du på vei da?
 
Jeg elsker HM sine preggobukser, særlig de med massssse stretch, bodde i de sist ;) gleder meg litt til å ta de frem igjen, og til å fylle på med noen fler. Det er lov det, er det ikke? Ny mage, nye muligheter? Når er Ul og hvor langt er du på vei da?

Det er absolutt lov! ;) :) Ul er på tirsdag, er 9+2 da :D Mistet 9+5 sist, så tørr ikke jinxe'n før jeg har sett at alt er bra :)
 
Kjøpte meg noen mammabukser/tightser og topper da alt jeg har strammer [emoji21] veldig fornøyd med H&M [emoji7]
 
Back
Topp