Preggoklær

Har fått en del klær hos søstra mi :D gleder meg til jeg kan begynne å bruke de :D
har jo ikke fått mage enda, men jeg klarer ikke gå i stramme bukser/treningstightser.. så her går det i myke og løse bukser :p
 
Jeg lånte vekk mine gravidklær til en venninne for bare en mnd siden. Lite visste jeg at jeg plutselig skulle bli gravid og trenge de selv! Det verste er at jeg lånte bort BBHugme-puta mi! [emoji15] trenger den om natta, bekkenet er ikke bra! Men vi er ikke klar for å fortelle om mini enda, så det får vente til vi forteller det. Da regner jeg med hun vil levere det tilbake [emoji23] merker at vanlige bukser blir litt for stramme, blir så fort kvalm da.
 
Har ikke kjøpt noe enda, men merker også at buksene er stramme og ubehagelige å ha på.
 
Ååå som jeg gleder meg til å ta frem gravidklærne igjen:cool05
 
Jeg fikk i november sist, men brukte opp alle vinterklærne [emoji85] har ei vinterjakke da, som er tilpassa den store magen :D
Jeg kjøpte aldri vinterjakke faktisk siden jeg var så varm hele tiden, gikk med min vanlige jakke åpen bare:_rr
 
Har en bukse, et skjørt og en kjole fra før jeg SA sist. Var døden nær når ting klemte på magen fra uke 7 :p (altså ble veldig kvalm). Så tenkte leve på de en stund når behovet melder seg. Ikke tittet på noe nytt enda :)
 
Den kosta 50kr på Hm og ser ikke ut i måneskinn! Men den er stor og romslig :p

Sikkert bedre enn meg som vasset rundt enten i samboers goose eller i egen boblejakke som jeg ikke fikk igjen så jeg surret to ullskjerf rundt magen. Schtilig!!
 
Sikkert bedre enn meg som vasset rundt enten i samboers goose eller i egen boblejakke som jeg ikke fikk igjen så jeg surret to ullskjerf rundt magen. Schtilig!!

[emoji23][emoji23] du kunne jo brukt skappelgenseren!
 
[emoji23][emoji23] du kunne jo brukt skappelgenseren!

Nei, jeg tovet den jo i vask så den rakk bare til såvidt ned mot navelen på slutten av sv.skapet[emoji85] blir bare stiligere og stiligere jo mer jeg kommer på...
 
Nei, jeg tovet den jo i vask så den rakk bare til såvidt ned mot navelen på slutten av sv.skapet[emoji85] blir bare stiligere og stiligere jo mer jeg kommer på...

[emoji23][emoji23] jeg gleder meg som en unge!!
 
Kikker, men kjøper ikke enda [emoji7]tørr ikke tilfelle det ikke går veien. Men har noe liggende etter forrige svangerskap, men avventer med å bruke enda [emoji4]
 
Når begynner man å bruke slike klær egentlig? Jeg har liksom ingen anelse.... :oops:
 
Back
Topp