Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ååå som jeg gleder meg til å ta frem gravidklærne igjen![]()
Jeg fikk januarbaby sist så har heldigvis endel klær til vinter årstidenJeg har nesten bare sommerklær igjen [emoji85] må nok kjøpe mye nytt - synd [emoji57]
Jeg fikk januarbaby sist så har heldigvis endel klær til vinter årstiden![]()
Jeg kjøpte aldri vinterjakke faktisk siden jeg var så varm hele tiden, gikk med min vanlige jakke åpen bareJeg fikk i november sist, men brukte opp alle vinterklærne [emoji85] har ei vinterjakke da, som er tilpassa den store magen![]()
Jeg kjøpte aldri vinterjakke faktisk siden jeg var så varm hele tiden, gikk med min vanlige jakke åpen bare![]()
Den kosta 50kr på Hm og ser ikke ut i måneskinn! Men den er stor og romslig![]()
Sikkert utrolig deilig på kalde vinterdagerDen kosta 50kr på Hm og ser ikke ut i måneskinn! Men den er stor og romslig![]()
Sikkert bedre enn meg som vasset rundt enten i samboers goose eller i egen boblejakke som jeg ikke fikk igjen så jeg surret to ullskjerf rundt magen. Schtilig!!
Sikkert utrolig deilig på kalde vinterdager![]()
[emoji23][emoji23] du kunne jo brukt skappelgenseren!
Nei, jeg tovet den jo i vask så den rakk bare til såvidt ned mot navelen på slutten av sv.skapet[emoji85] blir bare stiligere og stiligere jo mer jeg kommer på...
Når begynner man å bruke slike klær egentlig? Jeg har liksom ingen anelse....![]()