Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå som jeg gleder meg til å ta frem gravidklærne igjen
Jeg fikk januarbaby sist så har heldigvis endel klær til vinter årstidenJeg har nesten bare sommerklær igjen [emoji85] må nok kjøpe mye nytt - synd [emoji57]
Jeg fikk januarbaby sist så har heldigvis endel klær til vinter årstiden
Jeg kjøpte aldri vinterjakke faktisk siden jeg var så varm hele tiden, gikk med min vanlige jakke åpen bareJeg fikk i november sist, men brukte opp alle vinterklærne [emoji85] har ei vinterjakke da, som er tilpassa den store magen
Jeg kjøpte aldri vinterjakke faktisk siden jeg var så varm hele tiden, gikk med min vanlige jakke åpen bare
Den kosta 50kr på Hm og ser ikke ut i måneskinn! Men den er stor og romslig
Sikkert utrolig deilig på kalde vinterdagerDen kosta 50kr på Hm og ser ikke ut i måneskinn! Men den er stor og romslig
Sikkert bedre enn meg som vasset rundt enten i samboers goose eller i egen boblejakke som jeg ikke fikk igjen så jeg surret to ullskjerf rundt magen. Schtilig!!
Sikkert utrolig deilig på kalde vinterdager
[emoji23][emoji23] du kunne jo brukt skappelgenseren!
Nei, jeg tovet den jo i vask så den rakk bare til såvidt ned mot navelen på slutten av sv.skapet[emoji85] blir bare stiligere og stiligere jo mer jeg kommer på...
Når begynner man å bruke slike klær egentlig? Jeg har liksom ingen anelse....