Jeg vet ikke sikkert om det blir ødelagt, jeg bare antar det.Jeg tror det er litt, men ikke slik som blir ødelagt i vask
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke sikkert om det blir ødelagt, jeg bare antar det.Jeg tror det er litt, men ikke slik som blir ødelagt i vask
Å nei, så kjedelig Det er så synd når det blir slik.Æsj, mannens fly er kanselert pga stormen. Det blir buss for fly når været blir bedre, ca kl 03 i natt
Stakkars Hermine som har savna pappa sånn, hadde lovet at han skulle være her når hun våkner.
om det tåler vask, så gjør det nok detJeg vet ikke sikkert om det blir ødelagt, jeg bare antar det.
Jeg putta halve i maskinen, så får vi seom det tåler vask, så gjør det nok det
Han kom heldigvis kl 06.30 idet Hermine våkna, så det gikk akkurat bra!Å nei, så kjedelig Det er så synd når det blir slik.
Mannen har vært på noen turer med usikker hjemreisedato, og det irriterer vettet av meg. Det er helt umulig å forberede ungene. Men enda kjipere når hjemreisen plutselig endrer seg..
God bedring til dere begge to!Så koselig å være med søstre og venninne da godt å bare være seg selv og ikke "mamma"
Jeg og Emira er hjemme pga sykdom jeg begynte å bli snufsete igår, og inatt har jeg hatt litt feber.. vært varm og frøys samtidig hele natta, så da drømte jeg like gjerne at jeg var Elsa (fra frost) sånn at jeg kunne kjøle meg ned med min egen is hahaha
Emira virket ikke så varm idag tidlig, men jeg fikk en mistake om at det var noe når hun lå på sofan etter å ha stått opp og sa hun frøys litt..hadde 39,1
Vi tok litt paracet, og formen min er mye bedre! Emira er litt sløv og ligger på sofan å tegner hun lekte en stund istad da, så det svinger vel litt!
Hei.
Jeg kom meg ikke inn her i går gikk ikke å logge inn.
Er alene med søstrene mine. Trivelig .søsteren min og jeg skal til en venninne i kveld. Blir koselig
Hvordan går det med dere? :-D
God bedring til dere begge to!
Jepp! Mannen og! Han overrasket meg på stasjonen med blomster og greier :-DTakk har du kommet deg hjem?
Jepp! Mannen og! Han overrasket meg på stasjonen med blomster og greier :-D
Han glimter tilOjoj for en romantisk fyr hehe
God bedring til dereSå koselig å være med søstre og venninne da godt å bare være seg selv og ikke "mamma"
Jeg og Emira er hjemme pga sykdom jeg begynte å bli snufsete igår, og inatt har jeg hatt litt feber.. vært varm og frøys samtidig hele natta, så da drømte jeg like gjerne at jeg var Elsa (fra frost) sånn at jeg kunne kjøle meg ned med min egen is hahaha
Emira virket ikke så varm idag tidlig, men jeg fikk en mistake om at det var noe når hun lå på sofan etter å ha stått opp og sa hun frøys litt..hadde 39,1
Vi tok litt paracet, og formen min er mye bedre! Emira er litt sløv og ligger på sofan å tegner hun lekte en stund istad da, så det svinger vel litt!
Nååå, så koselig da!Jepp! Mannen og! Han overrasket meg på stasjonen med blomster og greier :-D
Ja veldig hyggelig. Spesielt når man blir overrasketNååå, så koselig da!
Ja, er liksom ikke like romantisk når man må be om detJa veldig hyggelig. Spesielt når man blir overrasket
Nei, eller når de gjør det fordi de føler at de måJa, er liksom ikke like romantisk når man må be om det