Praten uke 12

Svømming gikk bra i dag. Men litt slitne unger. Lillebror la seg i fanget mitt og sa "sove..." da vi var i babybassenget på slutten :p
Så nå sover de godt, og jeg er nesten like trøtt tror jeg! Men jeg må ha meg litt mat og vente på en klesvask og oppvaskmaskinen før jeg kan legge meg..!
 
Svømming gikk bra i dag. Men litt slitne unger. Lillebror la seg i fanget mitt og sa "sove..." da vi var i babybassenget på slutten :p
Så nå sover de godt, og jeg er nesten like trøtt tror jeg! Men jeg må ha meg litt mat og vente på en klesvask og oppvaskmaskinen før jeg kan legge meg..!
Haha, da var han bra sliten! :D :p

Jeg er også helt utslitt, skulle besøke søs og mamma i kveld men måtte kapitulere for sofaens fordel!
 
Haha, da var han bra sliten! :D :p

Jeg er også helt utslitt, skulle besøke søs og mamma i kveld men måtte kapitulere for sofaens fordel!
Ja han hadde nesten ikke vært til å vekke rundt kl 14 i dag i barnehagen. Men jeg må si fra til dem om at hvis han legges senere enn vanlig (som i dag da de hadde vært på tur!) så må han få sove litt lenger :p
 
Natta.... Legger meg snart :)

Vært mindre trøtt i det siste. Kanskje fordi jeg har startet med multivitamin, omega 3 og jerntabletter. Håper det hjelper :)
 
Natta.... Legger meg snart :)

Vært mindre trøtt i det siste. Kanskje fordi jeg har startet med multivitamin, omega 3 og jerntabletter. Håper det hjelper :)
Omega 3 hjelper hvertfall veldig på for min del :D
God natt!
 
God morgen.
Har dere hatt en god natt? Her våknet de 6.15. Litt tidlig men...

Hva skal dere i dag? :)
 
Veeeldig tidlig på oss også i dag...!
Jeg er glad jeg snart skal reise bort en liten tur OG at mannen er hjemme igjen forhåpentligvis til helgen :eek:
For jeg er litt zombie om dagen kjenner jeg.
Snart skal ungene av gårde. Jeg skal skrive ut litt og pakke skolesekk før jeg også reiser for å jobbe på skolen.
Lillesøs henter ungene i dag, slik at jeg kan jobbe litt lenger ut på ettermiddagen :)
Ha en strålende dag!
 
Det var meget stille her i dag!
Jeg har nå blitt kastet ut av biblioteket etter nesten 10 timer på skolen...
Tiden gikk litt fort på slutten her
Det ble greit med gruppearbeid i dag, men jeg måtte gjøre meg ferdig med det jeg holdt på med da gruppen brøt opp, ellers hadde det aldri blitt gjort!
Nå er jeg ganske ferdig, og skal hjem til lagte barn
:rolleyes:
 
Det var meget stille her i dag!
Jeg har nå blitt kastet ut av biblioteket etter nesten 10 timer på skolen...
Tiden gikk litt fort på slutten her
Det ble greit med gruppearbeid i dag, men jeg måtte gjøre meg ferdig med det jeg holdt på med da gruppen brøt opp, ellers hadde det aldri blitt gjort!
Nå er jeg ganske ferdig, og skal hjem til lagte barn
:rolleyes:
Oi, 10 timer?? Godt å komme hjem til sovende unger... :-D
 
Vi har vært på biblioteket i dag igjen, spist kinamat til lunsj, vært på karamellkokeri, gjort oppgave, middag og nettopp kommet hjem fra tur :)

Alt bra med dere? :)
 
Det var meget stille her i dag!
Jeg har nå blitt kastet ut av biblioteket etter nesten 10 timer på skolen...
Tiden gikk litt fort på slutten her
Det ble greit med gruppearbeid i dag, men jeg måtte gjøre meg ferdig med det jeg holdt på med da gruppen brøt opp, ellers hadde det aldri blitt gjort!
Nå er jeg ganske ferdig, og skal hjem til lagte barn
:rolleyes:
Godt jobba idag!

Nå kan du klappe deg selv på skuldra! ;)

Jeg hadde ikke så lange dager før siste innspurt på masteren :p
 
Mannen er ute å reiser så da blir det lite tid til skravvel :p

Hermine hadde en fin dag i barnehagen idag. Hun hadde sovet godt og det hadde visst gått fint stort sett hele tiden. :)

Etter barnehagen gikk vi på tur i skogen sammen med søs og ungene. En to i bæreseler og 5-åringen gikk selv. Så fikk ungene ake :)

Vi spiste middag hos mamma og dro hjem i 18.30-tiden. Etter kveldsstellet kom søstra til mannen innom for hun savna Hermine sånn. Så deg ble ikke legging før 20.20 :p

I morgen skal vi ha fri og dra på Polaria å se på selene. Det blir kos!
 
Vi har vært på biblioteket i dag igjen, spist kinamat til lunsj, vært på karamellkokeri, gjort oppgave, middag og nettopp kommet hjem fra tur :)

Alt bra med dere? :)
Aktiv dag på dere med andre ord!
 
Oi, 10 timer?? Godt å komme hjem til sovende unger... :-D
Godt jobba idag!

Nå kan du klappe deg selv på skuldra! ;)

Jeg hadde ikke så lange dager før siste innspurt på masteren :p

10 timer ja :eek:
Men jeg var liksom "on a roll", og vet at jeg ikke får jobbet med det emnet noe mer før samling neste uke, siden jeg reiser bort i morgen og må bruke tid på oppgave i et annet emne.. Så da føltes det greit å gjøre mest mulig i dag da jeg likevel hadde barnevakt! :D
 
Mannen er ute å reiser så da blir det lite tid til skravvel :p

Hermine hadde en fin dag i barnehagen idag. Hun hadde sovet godt og det hadde visst gått fint stort sett hele tiden. :)

Etter barnehagen gikk vi på tur i skogen sammen med søs og ungene. En to i bæreseler og 5-åringen gikk selv. Så fikk ungene ake :)

Vi spiste middag hos mamma og dro hjem i 18.30-tiden. Etter kveldsstellet kom søstra til mannen innom for hun savna Hermine sånn. Så deg ble ikke legging før 20.20 :p

I morgen skal vi ha fri og dra på Polaria å se på selene. Det blir kos!
Aktivt hos dere og :)
Trives hun bedre i denne bhg? Virker sånn :)

Kos med søster på besøk og tantebarn. Kos dere i morgen :)
 
Aktivt hos dere og :)
Trives hun bedre i denne bhg? Virker sånn :)

Kos med søster på besøk og tantebarn. Kos dere i morgen :)
Foreløpig virker det som om hun trives bedre ja. Om det er nyhetens interesse eller om det faktisk er ei bedre barnegruppe for henne vet jeg ikke. Men de er så utrolig fleksibel og imøtekommende på hennes behov, og det liker jeg veldig godt.
 
Foreløpig virker det som om hun trives bedre ja. Om det er nyhetens interesse eller om det faktisk er ei bedre barnegruppe for henne vet jeg ikke. Men de er så utrolig fleksibel og imøtekommende på hennes behov, og det liker jeg veldig godt.
Høres flott ut :)
 
Back
Topp