Her hadde det vært stille i dag!
Anita: Håper virkelig ikke at barnehagen legges ned! Jeg hadde blitt veldig stresset på Lillebrors vegne om han plutslelig hadde måttet bytte barnehage uten av det var noen annen grunn for det. Det hadde definitivt vært ille for T å måtte bytte det siste året før skolestart, om det hadde skjedd!
Marianne: Litt fnising ble det på meg da jeg leste at du ikke fikset barnesikringen på komfyren
Men nå vet du jo om det, også ble det litt eksponeringstrening på deg for å hente pizza
I dag har jeg prøvd å jobbe litt med oppgave, men det er først nå jeg synes at det løsner. Nå har jeg hvertfall valgt tema og skrevet disposisjon, samt funnet ut hvilke teorier jeg skal brukr i drøftingen!
Ellers har jeg kost med og trillet mitt nydelige lille (fille)tantebarn! Veldig hyggelig selskap mellom leseøktene mine.
Nå ble jeg servert et glass rødvin av min kjære svigermor, hun mente jeg måtte ha litt ved siden av skrivingen!
Ellers har jeg hørt at gutta har det fint hos Mormor og Bestefar! Mannen min kommer hjem fra øvelse i kveld, men skal få reise hjem til tomt hus og hvile ut til jobb i morgen. Gutta tror uansett at han kommer hjem fredag (vi var litt usikre på hjemreisen hans, så jeg turte ikke å love at han kom en dag før
)
Snart skal vi spise deilig fiskemiddag og kose oss med TV i kveld.
I morgen er det hjemover igjen på meg, og jeg gleder meg til en helg hjemme (selvom jeg jobber på lørdag!)
Ha en fortsatt fin ettermiddag