PRATE NOK EN NY UKE!

God tirsdag :)

Så vakkert bilde du la ut her igår Lennypenny! :D

Her har natten vært grei. Emira og Leoh har sovet gjennom, men Liana har blitt forkjøla og det har vekket hun noen ganger! Men mest fram til kl 22:30 ;) roet seg etter at jeg hevet madrassen hennes litt! Hun har slimhoste og rennende nese :( er hun ikke bedre i natt så tar jeg hun med til legen imårra for å få hostesaft!.. formen hennes var grei, men veldig sutrete fordi hun ikke var uthvilt. Så jeg sa ifra til bhgen så dem kan legge hun litt;)

Hvordan har deres natt vært? Og hva skal dere idag? :)
Grei natt, men Lillebror kommer fast inn til oss nå (på forskjellige tidspunkt hver natt) og ligger ganske urolig mellom oss :p Men han roer seg ikke noe bedre dersom vi prøver å få han i egen seng, så det får bare være slik :D
Mannen begynte sent, slik at vi var alle hjemme på morgenen i dag. Det var utrolig deilig, og alt gikk så mye greiere enn det kan gjøre noen ganger når jeg er alene :p
Jeg er på plass på skolen og må ha litt mat og kaffe før jeg blir produktiv :p
Nå er jeg alene med ungene til torsdag, så vi skal bare ta det med ro i ettermiddag :)
 
Hallo hallo :)

Snøstorm her idag :eek: Nesten så jeg ikke orka å gå til bhg, men Hermine trenger litt bhg nå siden hun har vært så lenge hjemme :p

Fikk mail fra bhg nå om at 6 ansatte er borte idag pga sykdom, jeg skal jobbe som vikar men har veldig lite lyst siden vi har vært så mye syke nå. :p

Er enda ikke helt i form, hodepine og sliten. Men satser på at det blir bedre iløpet av dagen idag!

Gleder meg veldig til flytting og bhg bytte nå, blir fint med en ny start! Selv om det kan bli veldig slitsomt også :p
 
Hallo hallo :)

Snøstorm her idag :eek: Nesten så jeg ikke orka å gå til bhg, men Hermine trenger litt bhg nå siden hun har vært så lenge hjemme :p

Fikk mail fra bhg nå om at 6 ansatte er borte idag pga sykdom, jeg skal jobbe som vikar men har veldig lite lyst siden vi har vært så mye syke nå. :p

Er enda ikke helt i form, hodepine og sliten. Men satser på at det blir bedre iløpet av dagen idag!

Gleder meg veldig til flytting og bhg bytte nå, blir fint med en ny start! Selv om det kan bli veldig slitsomt også :p
Det er endel sykdom i bhg til Lillebror også, men det virker som de er flinke til å ha noen faste på hver avdeling heldigvis =)
På tur til gapahuken i går hadde de med en nyutdannet førskolelærer som egentlig jobber på stor-avdelingen i samme etasje. Han er visst veldig godt likt av ungene, og Lillebror ble kjempebegeistret for han!
Det blir godt å lande etter flyttingen da, tenker jeg!
 
Grei natt, men Lillebror kommer fast inn til oss nå (på forskjellige tidspunkt hver natt) og ligger ganske urolig mellom oss :p Men han roer seg ikke noe bedre dersom vi prøver å få han i egen seng, så det får bare være slik :D
Mannen begynte sent, slik at vi var alle hjemme på morgenen i dag. Det var utrolig deilig, og alt gikk så mye greiere enn det kan gjøre noen ganger når jeg er alene :p
Jeg er på plass på skolen og må ha litt mat og kaffe før jeg blir produktiv :p
Nå er jeg alene med ungene til torsdag, så vi skal bare ta det med ro i ettermiddag :)
Alene til i morgen her også. Stakkars mannen måtte ta hurtigbåt i sterk kuling :p

Det er godt å være to om morran ja, selv om det vanskelig lar seg gjøre til daglig!
 
Det er endel sykdom i bhg til Lillebror også, men det virker som de er flinke til å ha noen faste på hver avdeling heldigvis =)
På tur til gapahuken i går hadde de med en nyutdannet førskolelærer som egentlig jobber på stor-avdelingen i samme etasje. Han er visst veldig godt likt av ungene, og Lillebror ble kjempebegeistret for han!
Det blir godt å lande etter flyttingen da, tenker jeg!
Det ser ut til at det er noen faste på hver avdeling her også ja. To faste og en vikar på Hermines avdeling. Alle 9 barna var der i går, så virker som om ungene begynner å bli friske og så blir alle de ansatte syke :eek: upraktisk!
 
Alene til i morgen her også. Stakkars mannen måtte ta hurtigbåt i sterk kuling :p

Det er godt å være to om morran ja, selv om det vanskelig lar seg gjøre til daglig!
Ja, vi hadde til og med tid til en ekstra kaffekopp etter at ungene var sendt av gårde/ levert :p
Rart!
 
Nei, vi fant ut at det var første gang det skjedde :p
Kanskje vi har noe å se frem til da :p

Jeg er så spent på hvordan den nye hverdagen vår skal bli. Med ny bhg, nytt hjem og ny jobb. Umulig å forestille seg, men jeg forsøker allerede å planlegge logistikken. :p
 
Kanskje vi har noe å se frem til da :p

Jeg er så spent på hvordan den nye hverdagen vår skal bli. Med ny bhg, nytt hjem og ny jobb. Umulig å forestille seg, men jeg forsøker allerede å planlegge logistikken. :p
Det går seg nok til veldig raskt, vil jeg tro :)
 
Grei natt, men Lillebror kommer fast inn til oss nå (på forskjellige tidspunkt hver natt) og ligger ganske urolig mellom oss :p Men han roer seg ikke noe bedre dersom vi prøver å få han i egen seng, så det får bare være slik :D
Mannen begynte sent, slik at vi var alle hjemme på morgenen i dag. Det var utrolig deilig, og alt gikk så mye greiere enn det kan gjøre noen ganger når jeg er alene :p
Jeg er på plass på skolen og må ha litt mat og kaffe før jeg blir produktiv :p
Nå er jeg alene med ungene til torsdag, så vi skal bare ta det med ro i ettermiddag :)

Nei er vel like greit å gjøre det enkleste på natta sånn at man får mest mulig søvn :p deilig at mannen var hjemme da :) kan fort bli litt frustrerende når man er alene på morgen og skal rekke det ene og det andre!
 
Hallo hallo :)

Snøstorm her idag :eek: Nesten så jeg ikke orka å gå til bhg, men Hermine trenger litt bhg nå siden hun har vært så lenge hjemme :p

Fikk mail fra bhg nå om at 6 ansatte er borte idag pga sykdom, jeg skal jobbe som vikar men har veldig lite lyst siden vi har vært så mye syke nå. :p

Er enda ikke helt i form, hodepine og sliten. Men satser på at det blir bedre iløpet av dagen idag!

Gleder meg veldig til flytting og bhg bytte nå, blir fint med en ny start! Selv om det kan bli veldig slitsomt også :p

Oj 6 ansatte er mye!:eek: åssen sykdom da?? Her går det skikkelig forkjølelser i barnehagen må.. men omtrent bare det å :)

Ha en fin jobbdag idag:) så får vi håpe du ikke blir syk igjen :p
 
Oj 6 ansatte er mye!:eek: åssen sykdom da?? Her går det skikkelig forkjølelser i barnehagen må.. men omtrent bare det å :)

Ha en fin jobbdag idag:) så får vi håpe du ikke blir syk igjen :p
Influensa og omgangssyke. Noen barn hadde fått lungebetennelse så jeg mistenker at det kanskje er en smittsom lungebetennelse også. :eek: satser alt på at vi har hatt vårt nå med sykdom da! :p Følte jeg måtte stille opp når det er så mange syke og jeg bare går hjemme ;) 9 barn var borte fra EI avdeling :eek:
 
God kveld. Begge ungene i seng og sovende før 19.30 ;)
Her har det gått i klesvask i hele ettermiddag da det hadde hopet seg opp bleier, tisseklær og møkkete votter :p
Så da blir det sofaen nå, og litt klesoppheng innimellom!
 
Vi har hatt en skikkelig lat ettermiddag :)

Middag mens vi så Karsten og Petra, jordbær til dessert og is til barne-tv. :rolleyes: Litt kos når mannen er borte ;)

Venter på at Hermine skal sovne, så skal jeg henge opp litt klær og ta meg en kopp te.

Vi må opp og avgårde tidlig i morgen, og det har vi ikke gjort på 2.5 måneder :eek: Så det blir litt rart tror jeg! :p
 
Influensa og omgangssyke. Noen barn hadde fått lungebetennelse så jeg mistenker at det kanskje er en smittsom lungebetennelse også. :eek: satser alt på at vi har hatt vårt nå med sykdom da! :p Følte jeg måtte stille opp når det er så mange syke og jeg bare går hjemme ;) 9 barn var borte fra EI avdeling :eek:

Ja får håpe dere ikke får mer! Og at den nye barnehagen har mindre smitte ;) 9 barn ja, det er som hele Liana og Leoh sin avdeling det :p
 
God morgen!
Minsten er i god form enda jeg trodde han ble syk! Veldig bra :)
Han spiser godt i dag og er klar for Bhg!
Jeg skal på skolen, på undervisning og veiledning med gruppa mi :)
 
God morgen!
Så godt at minsten slapp unna sykdom, Tea. Ha en fin og produktiv dag på skolen!:)

Vi har sovet sååå godt i natt. Frokost og kaffe her nå, før gruppearbeid i samfunnsfag. Reiser nedover på samling 17.02 og skal ha presentasjon om taterne.:)

Ønsker alle en knakende fin dag!:)
 
God morgen!
Så godt at minsten slapp unna sykdom, Tea. Ha en fin og produktiv dag på skolen!:)

Vi har sovet sååå godt i natt. Frokost og kaffe her nå, før gruppearbeid i samfunnsfag. Reiser nedover på samling 17.02 og skal ha presentasjon om taterne.:)

Ønsker alle en knakende fin dag!:)
Ha en fin dag du også =)
Hvor mange dager har du samling når du reiser nedover?
Minsten gikk totalt i stå da vi kom til barnehagen. Det skjedde i det han så ped.leder, men jeg har inntrykk av at han liker henne veldig godt, så jeg skjønner virkelig ikke at han reagerte så kraftig.
Han ville bare dra, og det hjalp ikke å følge han inn på kjøkkenet til den andre ansatte som han også liker godt :(
Får håpe han får en grei dag likevel. Han skal bli med fetteren på 3,5 år hjem i dag..
 
Back
Topp