PRATE NOK EN NY UKE!

Ha en fin dag du også =)
Hvor mange dager har du samling når du reiser nedover?
Minsten gikk totalt i stå da vi kom til barnehagen. Det skjedde i det han så ped.leder, men jeg har inntrykk av at han liker henne veldig godt, så jeg skjønner virkelig ikke at han reagerte så kraftig.
Han ville bare dra, og det hjalp ikke å følge han inn på kjøkkenet til den andre ansatte som han også liker godt :(
Får håpe han får en grei dag likevel. Han skal bli med fetteren på 3,5 år hjem i dag..
Så ekkelt at dagen i barnehagen starter sånn.:/ Så spennende at han skal bli med fetteren hjem da! Det blir sikkert stas.:)
Jeg har vanligvis tre dager per samling, men denne dagen er det bare to, så jeg reiser nedover den 17. og kommer hjem igjen på kvelden den 19.:)
 
Så ekkelt at dagen i barnehagen starter sånn.:/ Så spennende at han skal bli med fetteren hjem da! Det blir sikkert stas.:)
Jeg har vanligvis tre dager per samling, men denne dagen er det bare to, så jeg reiser nedover den 17. og kommer hjem igjen på kvelden den 19.:)
Kanskje han synes det var rart å skulle være med dem hjem. Eller så hadde han bare en dårlig start på barnehagedagen sin, rett og slett :p
 
Hei på dere :)

Fru H: har E vært smådårlig siden du trodde han ville bli syk? Godt det ikke ble noe av da :D men dumt han ikke ville være i barnehagen :( håper det ordnet seg og at han koser seg forde :)


Lilla-87: så deilig med en så god natt da :D:D mye reising på deg når det kun er 2 dager!..


Igår hentet jeg ungene i 14-tiden fordi dem ringte fra bhgen og sa at Liana var SÅ forkjøla og påsto at hun hadde feber etter å ha sovet! Men jeg kom til en "vanlig" Liana som spratt rundt som en turbokrutt og hadde fin temp!! Litt dumt dem bare måler under armen, for man får jo ikke alltid den indre kroppstemperaturen av det da! Og hun er ofte varm ettet å ha sovet på dagen, ofte vært våt av svette i håret!! Menmen :p

Idag har jeg laget nye knekkebrød! Og denne gangen knuste jeg mandler og gresskarfrø i "kutte-maskina" :D ble mye bedre og da slipper jeg så mye "klumper" :p hehe.. ellers er det husarbeid på menyen, og forbereding av middag før ungene hentes :)

Ha en fin dag :)
 
Ja han ble syk likevel. 39,3 i temp når tante hadde hentet han :(
Så nå har jeg superdårlig samvittighet for å ha sendt han i Bhg!
 
Her skal barna spise kveldsmat og dusje snart... Jeg har tidenes migrene i dag, jækla kjipt.
Hva gjør dere på? :)
 
Anita; gikk ikke å quote. Kjipt at de ikke ser hun ann lenger.... håper hun er i fin form fortsatt :) de knekkebrødene var sikkert gode. Flink du :)
 
Ja han ble syk likevel. 39,3 i temp når tante hadde hentet han :(
Så nå har jeg superdårlig samvittighet for å ha sendt han i Bhg!
Uffda, stakkars liten. :(

Hvorfor hadde de ikke ringt?
 
Uffda, stakkars liten. :(

Hvorfor hadde de ikke ringt?
De hadde ikke merket det da. De da til søs at han hadde vært litt slapp i dag, men ikke hatt feber. Hun hentet tidlig, så jeg tror han nettopp hadde våknet. Mulig han ble varm på veien hjem da...
 
De hadde ikke merket det da. De da til søs at han hadde vært litt slapp i dag, men ikke hatt feber. Hun hentet tidlig, så jeg tror han nettopp hadde våknet. Mulig han ble varm på veien hjem da...
Feber kan vel lett komme mens de sover da, virker sånn på Hermine iallfall. Men jeg vil som regel at bhg skal ringe meg dersom hun ikke er seg selv/slapp/utilpass.

Men du kunne ikke vite at han ville få feber, så skjønner godt at du sendte i bhg ;)

Får håpe feberen gjør jobben sin så han slipper så mye forkjølelse ;)

Masse god bedring!
 
Feber kan vel lett komme mens de sover da, virker sånn på Hermine iallfall. Men jeg vil som regel at bhg skal ringe meg dersom hun ikke er seg selv/slapp/utilpass.

Men du kunne ikke vite at han ville få feber, så skjønner godt at du sendte i bhg ;)

Får håpe feberen gjør jobben sin så han slipper så mye forkjølelse ;)

Masse god bedring!
Ja jeg sa det da jeg leverte han også, at jeg fryktet han ble syk og at de skulle ringe om det var noe...
 
Anita; gikk ikke å quote. Kjipt at de ikke ser hun ann lenger.... håper hun er i fin form fortsatt :) de knekkebrødene var sikkert gode. Flink du :)
Her skal barna spise kveldsmat og dusje snart... Jeg har tidenes migrene i dag, jækla kjipt.
Hva gjør dere på? :)

Ja litt dumt! Jeg visste jo at hun var ganske forkjøla, men var ikke dårlig i formen bortsett fra at hun trengte å sove på dagen etter å ha våknet av hoste.. og dem var ikke sånn at jeg måtte hente hun med engang da :) dem ville vel mest si ifra fordi dem skulle snart ut.. men jeg mener at dem fortsatt burde måle feberen i rompa om dem er litt i tvil selv! Det er jo da man får korrekt temp ;)

Dusjing er også på jentene :) Leoh tar jeg imårra! Synd å høre du har migrene :( :( :( håper du er bedre nå da <3 hatt en fin dag ellers? :)
 
Ja litt dumt! Jeg visste jo at hun var ganske forkjøla, men var ikke dårlig i formen bortsett fra at hun trengte å sove på dagen etter å ha våknet av hoste.. og dem var ikke sånn at jeg måtte hente hun med engang da :) dem ville vel mest si ifra fordi dem skulle snart ut.. men jeg mener at dem fortsatt burde måle feberen i rompa om dem er litt i tvil selv! Det er jo da man får korrekt temp ;)

Dusjing er også på jentene :) Leoh tar jeg imårra! Synd å høre du har migrene :( :( :( håper du er bedre nå da <3 hatt en fin dag ellers? :)
Men om barna er utilpass og veldig slitne er det vel ikke så farlig akkurat hvilken temp de har?
Personlig går jeg mye mer etter allmenntilstand enn å sjekke den tempen hele tiden.
Og jeg kunne ønske bhg hadde sett mer på formen til Lillebror i dag, egentlig... For han var jo i kjempeform da jeg leverte han, men tydeligvis ikke helt på topp resten av dagen..
 
Ja litt dumt! Jeg visste jo at hun var ganske forkjøla, men var ikke dårlig i formen bortsett fra at hun trengte å sove på dagen etter å ha våknet av hoste.. og dem var ikke sånn at jeg måtte hente hun med engang da :) dem ville vel mest si ifra fordi dem skulle snart ut.. men jeg mener at dem fortsatt burde måle feberen i rompa om dem er litt i tvil selv! Det er jo da man får korrekt temp ;)

Dusjing er også på jentene :) Leoh tar jeg imårra! Synd å høre du har migrene :( :( :( håper du er bedre nå da <3 hatt en fin dag ellers? :)
Enig.. Under armen er ikke noe bra!

Migrenen ble bedre etter tabletter :) takk :) Ja, vært med venninnen min,datteren hennes og 2 søstre med barn. Koselig. Fikk kjøpt ny jakke til Wael i går fra Hust & Claire. Og sokker til hele familien :-D

Alt fint med dere? :-D
 
Hei på dere :)

Fru H: har E vært smådårlig siden du trodde han ville bli syk? Godt det ikke ble noe av da :D men dumt han ikke ville være i barnehagen :( håper det ordnet seg og at han koser seg forde :)


Lilla-87: så deilig med en så god natt da :D:D mye reising på deg når det kun er 2 dager!..


Igår hentet jeg ungene i 14-tiden fordi dem ringte fra bhgen og sa at Liana var SÅ forkjøla og påsto at hun hadde feber etter å ha sovet! Men jeg kom til en "vanlig" Liana som spratt rundt som en turbokrutt og hadde fin temp!! Litt dumt dem bare måler under armen, for man får jo ikke alltid den indre kroppstemperaturen av det da! Og hun er ofte varm ettet å ha sovet på dagen, ofte vært våt av svette i håret!! Menmen :p

Idag har jeg laget nye knekkebrød! Og denne gangen knuste jeg mandler og gresskarfrø i "kutte-maskina" :D ble mye bedre og da slipper jeg så mye "klumper" :p hehe.. ellers er det husarbeid på menyen, og forbereding av middag før ungene hentes :)

Ha en fin dag :)
Knekkebrød på gang her nå og, og brød til gutta :D
Han var litt lite lysten på mat i går, og jeg syntes han hadde litt dårlig ånde (slik han har hatt ved infeksjon før). Men det var helt borte i morges, han hadde sovet godt, og var i fin form. Så nå tar vi helgen, for å få han helt frisk :)
 
Hermine ble hentet kl 10 i bhg idag av bestemor. Det var bare to voksne på hennes avdeling, så Hermine ble hentet slik at det ble færre barn. Ikke noe morro for barna heller når det er for få voksne, blir jo bare kaos.

Hun dro på shopping med bestemor og tante og hadde en super dag. :D

I morgen tar vi det med ro på morran, var litt stress å være ute av døra kl 08 idag :p
 
Vi så på bilder på iPaden før leggetid idag.

Hermine så et bilde av meg i brudekjole: "ååå, mamma der e du prinsesse!" :rolleyes:

Et bilde av meg høygravid på tur:
"Der e æ inni magen når du e på tur, og så ploppa æ ut på gresset!" :eek: :p

Det interessante er at vi aldri har fortalt henne hvordan babyen kommer ut av magen, det har hun tatt for gitt. :D
 
Hermine ble hentet kl 10 i bhg idag av bestemor. Det var bare to voksne på hennes avdeling, så Hermine ble hentet slik at det ble færre barn. Ikke noe morro for barna heller når det er for få voksne, blir jo bare kaos.

Hun dro på shopping med bestemor og tante og hadde en super dag. :D

I morgen tar vi det med ro på morran, var litt stress å være ute av døra kl 08 idag :p
Hvor mange barn er de på avdelingen? Til tider er det bare to ansatte på Lillebrors avdeling og, men som oftest er de fler i løpet av dagen. Når jeg leverte i dag var de bare to; ei på avdelingen og ei på kjøkkenet som forberedte fruktmåltid. Da hadde hun med seg noen av barna dit da :)
 
Vi så på bilder på iPaden før leggetid idag.

Hermine så et bilde av meg i brudekjole: "ååå, mamma der e du prinsesse!" :rolleyes:

Et bilde av meg høygravid på tur:
"Der e æ inni magen når du e på tur, og så ploppa æ ut på gresset!" :eek: :p

Det interessante er at vi aldri har fortalt henne hvordan babyen kommer ut av magen, det har hun tatt for gitt. :D
Hahaha :D SØTA!
 
Back
Topp