Prøvesvar fra blodprøver tatt på første kontroll

Ikke fått enda, en uke siden jeg tok de i morgen.. husker jeg fikk de i posten sånn 10 dager etter sist[emoji848]
 
Jeg fikk et ark i posten med svar ang. antistoffer en stund etter første kontroll, men måtte selv be om utskrift på legesenteret for å få oversikt over alt det andre.
 
Jeg fikk et ark i posten med svar ang. antistoffer en stund etter første kontroll, men måtte selv be om utskrift på legesenteret for å få oversikt over alt det andre.
Hvor lang tid gikk det før du fikk svar på det med antistoffene?
 
Fikk brev med blodtype/antistoffer, HIV, hepatitt status osv og ferritin ca 2 uker etter timen.
 
Haha! Jeg har nå ventet 6 uker, så jrg er enda mer sprø:smiley-angry003
Det kan jeg godt forstå, nå kan du da etterlyse dem med god samvittighet. Og legen bør jo etterlyse på sykehuset, for hvis det har skjedd en feil må du vel få tatt nye prøver.
 
Det kan jeg godt forstå, nå kan du da etterlyse dem med god samvittighet. Og legen bør jo etterlyse på sykehuset, for hvis det har skjedd en feil må du vel få tatt nye prøver.
Ja. Har nå purret på legen i to uker, og han sa i går han skulle ringe de å høre, men har ikke hørt noe fra han i dag! Så da får jeg vell ringe på nytt på mandag om jeg ikke hører noe innen fredag.. Veldig irriterende!
 
Ja. Har nå purret på legen i to uker, og han sa i går han skulle ringe de å høre, men har ikke hørt noe fra han i dag! Så da får jeg vell ringe på nytt på mandag om jeg ikke hører noe innen fredag.. Veldig irriterende!
Ja, det kan vel i det minste være greitt å ha svarene før du skal på OUL? Er det lenge til?
 
Ja, det er det jo! De vil jo helt sikkert se på det.. Har time 5/11, så fremdeles noen uker igjen!
Det er bra da. Men det tar som regel godt over en uke å analysere prøven. Når jeg tenker meg om er ultralyd et bedre hjelpemiddel for å sjekke om barnet har det bra enn om det er antistoffer i blodet eller ikke, så så nøye er det nok ikke at du har svaret før det.
 
Det er bra da. Men det tar som regel godt over en uke å analysere prøven. Når jeg tenker meg om er ultralyd et bedre hjelpemiddel for å sjekke om barnet har det bra enn om det er antistoffer i blodet eller ikke, så så nøye er det nok ikke at du har svaret før det.
Åja, ifh til feks toxoplasmose også?
 
Jeg har heller ikke fått mine blodprøve svar, ca 3 uker siden jeg tok det men har egentlig tenkt at når jeg ikke har hørt noe så er alt bra. Får spørre på legekontoret jeg også :)
 
Tror ikke de tester det[emoji848] det er det som kan være i katte avf sant?
Står ikke noe om det i mine blodprøvesvar..
Er du redd for det?
Åja, så rart? De tok det på meg uten at jeg spurte.. Ja stemmer, det som er i katte avf! Er egt ikke redd for det, men har hatt katt hele livet mitt og fremdeles i dag så bare nysjerrigo_O
 
Back
Topp