Prøvesvar fra blodprøver tatt på første kontroll

Har ikke hørt noe så jeg regner ikke med det er noe å meddele
 
Ja 5 dager [emoji4] man får ark i posten uansett om alt er fint eller ikke såvidt jeg vet [emoji4]
 
Har fått de. Kom ca en uke etter jeh hadde vært hos legen i uke 12. Alle skal få svar. Det svaret skal også være med til sykehuset når du føder sa min jordmor. Det er viktig at de vet blodtypen din og om du har antistoff.
 
Har fått de. Kom ca en uke etter jeh hadde vært hos legen i uke 12. Alle skal få svar. Det svaret skal også være med til sykehuset når du føder sa min jordmor. Det er viktig at de vet blodtypen din og om du har antistoff.
Ja, det jeg også hørte. Jeg var der for ca 5 uker siden nå, og legen sier han fremdeles ikke har fått svar fra ullevål sykehus :S Skjønner ingenting....
 
Ja, det jeg også hørte. Jeg var der for ca 5 uker siden nå, og legen sier han fremdeles ikke har fått svar fra ullevål sykehus :S Skjønner ingenting....
Jeg fikk svaret sist graviditet, og fikk nå også. Ingen ting å bekymre seg for her, jeg har fortsatt blodtype 0-, og ikke antistoff. Men uansett skal man få svar. Og det skal skrives inn på helsekortet. Kanskje legen din får purre på svarene?
 
Jeg fikk svaret sist graviditet, og fikk nå også. Ingen ting å bekymre seg for her, jeg har fortsatt blodtype 0-, og ikke antistoff. Men uansett skal man få svar. Og det skal skrives inn på helsekortet. Kanskje legen din får purre på svarene?
Ja, riktig. Bra alt er bra med deg da! Tror ikke det er så mye med meg heller, men man vil jo ha svarene uansett for nysjerrighetens skyld. Han sa han skulle purre på mandagen, men ik hørt noe i dag heller så får vell purre på legen selv igjen på mandag..
 
De sa jeg får det på neste kontroll, men skal egentlig ikke til legen igjen før i uke 24.
 
Jeg har ikke fått svar ennå, en uke etter å ha tatt prøvene. Dvs jeg har fått svar på de enkleste prøvene, men ikke blodtype/antistoffer. Sist tok det rundt to uker så jeg gir dem litt tid før jeg begynner å mase. :)
 
Back
Topp