Tror det telles som dag 1 dersom du får friskt blod før kl 20.Begynte å blø lett friskt blod kl 15 idag. Tells denne dagen som dag 1 i syklus? Skal starte medisiner på dag 2 i syklus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det telles som dag 1 dersom du får friskt blod før kl 20.Begynte å blø lett friskt blod kl 15 idag. Tells denne dagen som dag 1 i syklus? Skal starte medisiner på dag 2 i syklus.
I akkurat samme båt! Fikk mensen på fredag og håper at jeg skal rekke innsett I august. Men vet ikke noe før de er tilbake den 28. hvert fall. Går ut fra at de vil informere da?Er det noen her som husker hvor lenge etter første dag mens st Olavs ønsker at man skal ta en ultralyd mtp follikelvekst før et fryseforsøk?
Håper å få til et fryseforsøk i august men det spørs litt på når de ønsker at man skal ta en ultralyd. Tror dere at de sender henvisning til UL til lokalsykehus når de er tilbake på callback fom 28.? Eller gjør ikke de slike ting før de virkelig er tilbake i drift fra den 4.august?
Kjenner meg igjenÅåh! Hat over crypho! Nå har den logget seg ut igjen. Jeg skrev passordet mitt ned sist men funker ikke nå. Recovery key har jeg ikke og når jeg ber om å få ordnet nytt passord hopper appen bare til siden med informasjon om hvordan det gjøres. Jeg trykker på riktig tror jeg men kommer ingen vei når jeg bare kommer til siden med generell informasjon. Noen som er mer teknisk enn meg som har råd/tips? Ps; jeg er ganske teknisk i utgangspunktet men den appen her og innlogging kan ta seg en bolle. Skal fremsnakke bankid til de![]()

har laget ny bruker 1000 ganger og hver gang sliter jeg like forbanna mye. Får det til på et vis til sluttJa fikk beskjed at dersom tr ble litt sen skulle jeg gi beskjed også skulle de sjekke om det var noe mulighet. Men mest sannsynlig må jeg vente til neste syklus, siden det var den opprinnelige planenVirke som det er en del som ønsker innsett i august. Går utifra det er travelt mnd. Fikk selv mensen, men kan hende jeg må vente
Gikk egentlig ut ifra det når jeg snakket med dem før ferien. Her er det innsett av fryst da, søskenforsøkJa fikk beskjed at dersom tr ble litt sen skulle jeg gi beskjed også skulle de sjekke om det var noe mulighet. Men mest sannsynlig må jeg vente til neste syklus, siden det var den opprinnelige planen
Ja gikk det omsider til men de må invitere meg på nytt ser det ut som. Enkelt å varsle om når man får mens og skal ha oppstart når det er vanskelig å nå gjennom på telefon også.Kjenner meg igjenhar laget ny bruker 1000 ganger og hver gang sliter jeg like forbanna mye. Får det til på et vis til slutt
Ja vil tro det! Har ikke lyst til å måtte vente helt til september. Men jeg har dårlig erfaring med å finne gynekolog som er ledig for sjekk i fellesferien så tviler egentlig på at vi får innsett nå. Hvordan er det med ledige gynekologer der du bor?I akkurat samme båt! Fikk mensen på fredag og håper at jeg skal rekke innsett I august. Men vet ikke noe før de er tilbake den 28. hvert fall. Går ut fra at de vil informere da?
Jeg skal og ha innsett av fryst. Hadde uttak før ferien. Det er første runde med ivf, men har et barn fra før.Gikk egentlig ut ifra det når jeg snakket med dem før ferien. Her er det innsett av fryst da, søskenforsøk
Har ikke tenkt på det faktisk, har bare gått litt utifra at de er tilbake neste ukeJa vil tro det! Har ikke lyst til å måtte vente helt til september. Men jeg har dårlig erfaring med å finne gynekolog som er ledig for sjekk i fellesferien så tviler egentlig på at vi får innsett nå. Hvordan er det med ledige gynekologer der du bor?
men det burde jeg kanskje sjekke utEr det søskenforsøk hos deg også? Spennende tid nå da uansett. Jeg regner med å må vente til neste syklus siden dem har litt press nå. Men det går fintJeg skal og ha innsett av fryst. Hadde uttak før ferien. Det er første runde med ivf, men har et barn fra før.
Ja er vel søskenforsøk, men første ble til helt naturlig. Rakk ikke begynne å prøve en gangEr det søskenforsøk hos deg også? Spennende tid nå da uansett. Jeg regner med å må vente til neste syklus siden dem har litt press nå. Men det går fint
Åå så spennende. Håper også og slippe å dra helt til tr.heim får den ul. Bor litt lenger nord så blir et stykke å reise. Har ringt callback en, så venter på å bli ringt opp. Må bli lagt til på crypho igjenJa er vel søskenforsøk, men første ble til helt naturlig. Rakk ikke begynne å prøve en gang
Fikk beskjed at vi kan få innsett nå i august. Men nå er jobben å finne en åpen gynekolog så jeg slipper å dra helt til tr.heim for UL.
Her må det bli en 12 timers kjøretur til Trondheim for UL. Sykt kjipt men ja, det får bare bli slik. Ingen ledige timer her jeg bor dessverreJa er vel søskenforsøk, men første ble til helt naturlig. Rakk ikke begynne å prøve en gang
Fikk beskjed at vi kan få innsett nå i august. Men nå er jobben å finne en åpen gynekolog så jeg slipper å dra helt til tr.heim for UL.
Så bra du får innsett i august og ikke senere! Da de noe om kø/pågang generelt nå?Ja er vel søskenforsøk, men første ble til helt naturlig. Rakk ikke begynne å prøve en gang
Om du bor i nærheten av en flyplass og det er kortere for deg å fly kan du få pasientreiser til å bestille fly for deg. Tror egenandelen er 400 per vei. Jeg hadde fly opp og ned for UL-kontroll i 2017 når jeg hadde forsøk derHer må det bli en 12 timers kjøretur til Trondheim for UL. Sykt kjipt men ja, det får bare bli slik. Ingen ledige timer her jeg bor dessverre
Ah crypho er dritt! Fant en klinikk som hadde ledig time, så da blir det bare en 3 timers kjøretur og ikke nærmere 6Åå så spennende. Håper også og slippe å dra helt til tr.heim får den ul. Bor litt lenger nord så blir et stykke å reise. Har ringt callback en, så venter på å bli ringt opp. Må bli lagt til på crypho igjen

Uff, det er en lang tur. Så sykt irriterende at det skal være så vanskelig å få en time! Er jo ikke akkurat sånn at du kan planlegge langt frem i tid hellerHer må det bli en 12 timers kjøretur til Trondheim for UL. Sykt kjipt men ja, det får bare bli slik. Ingen ledige timer her jeg bor dessverre