Prøvere ved St.Olavs

Ja, jeg gikk egentlig på Orgalutran! Men i Januar ifjor så slet apotek over hele landet med å få inn Orgalutran! Så når jeg måtte hente ut en ekstra sprøyte etter kontrollen så fikk jeg Cetrotide istedet! Er jo det samme, for å hindre eggløsning! Eneste er at Cetrotide må du blande selv! Orgalutran er ferdig blandet[emoji5]
Ok da skjønner jeg. Blandingen skal gå greit, ltt mer tidkrevende siden den skal tas på morning, og jeg må ha hjelp før mannen drar på jobb Hehe :nailbiting:
 
Ok da skjønner jeg. Blandingen skal gå greit, ltt mer tidkrevende siden den skal tas på morning, og jeg må ha hjelp før mannen drar på jobb Hehe :nailbiting:

Skjønner[emoji5] får starte tidlig da[emoji12][emoji12]
 
Hvordan har dere gjort det ift pasientreiser? Her fikk jeg notat i dekningen min at han ikke får dekket noe siden det ikke foreligger dokumentasjon på at han trengte være der! Det var en utredning, og det stod i brevet at begge måtte være der!
 
Hvordan har dere gjort det ift pasientreiser? Her fikk jeg notat i dekningen min at han ikke får dekket noe siden det ikke foreligger dokumentasjon på at han trengte være der! Det var en utredning, og det stod i brevet at begge måtte være der!

Mannen får bare for den dagen han leverer prøve[emoji5]
 
Mannen får bare for den dagen han leverer prøve[emoji5]
Jeg skjønner ikke hvordan de kan nekte for det, de nektet faktisk for hele reisen hans! Til utredning! :hungover:
Jeg blir jo så irritert når det står i papirene at han også måtte være der og de mener han ikke trengte det av en eller annen latterlig grunn!
 
Jeg skjønner ikke hvordan de kan nekte for det, de nektet faktisk for hele reisen hans! Til utredning! :hungover:
Jeg blir jo så irritert når det står i papirene at han også måtte være der og de mener han ikke trengte det av en eller annen latterlig grunn!

Det er skikkelig dårlig!! Det ville jeg klaga på!!
 
Jeg også vil jo gjerne ha mannen der hele tiden.. vi er jo to om dette, å vi har lang reisevei. I teorien må vi kjøre 2 biler da så han får dra hjem ;)
 
Jeg også vil jo gjerne ha mannen der hele tiden.. vi er jo to om dette, å vi har lang reisevei. I teorien må vi kjøre 2 biler da så han får dra hjem ;)

Egentlig så blir det slik ja[emoji57][emoji57] jeg har med mannen på innsett, og såklart uttak for da må han jo levere prøve! Kontrollene tar jeg selv! Innsett vil han selv være med på! Sier han vil være tilstede når vår eventuelle baby blir installert der han ikke klarer å installere den selv[emoji23] uff, må jaggu ha litt galgenhumor oppi dette[emoji23][emoji23]
 
Ja, nå vet vi ikke hva som venter oss. Kanskje like så greit :knegg: visst vi drar på UL, og legen der er fornøyd med resultat: hvor mange dager pleier det da å ta før uttak?
 
Ja, nå vet vi ikke hva som venter oss. Kanskje like så greit :knegg: visst vi drar på UL, og legen der er fornøyd med resultat: hvor mange dager pleier det da å ta før uttak?
Har forstått det sånn at du kan bli bedt om å sette eggløsningsspøyte på kvelden og da har uttak to dager etter.. men varierer voldsomt
 
Ja, nå vet vi ikke hva som venter oss. Kanskje like så greit :knegg: visst vi drar på UL, og legen der er fornøyd med resultat: hvor mange dager pleier det da å ta før uttak?

Varierer veldig, som Tigerbaby skriver! Jeg hadde kontroll på sprøytedag 7, satte ovitrelle kvelden sprøytedag 10 og hadde uttak morgen sprøytedag 12! Så jeg hadde vel relativt kort stimulering ifht mange!
 
Noen som kan si hva som skjer på timen på sykehuset når man skal starte opp med IVF.? Vi har vært inne å fått «godkjenning» i høst, skulle prøve fram til nå selv.. Hva kan jeg forvente meg? [emoji18]
 
Noen som kan si hva som skjer på timen på sykehuset når man skal starte opp med IVF.? Vi har vært inne å fått «godkjenning» i høst, skulle prøve fram til nå selv.. Hva kan jeg forvente meg? [emoji18]
Vi var ikke på time først, kun henvist av gynekolog som også tok alle nødvendige prøver. Deretter gikk det veldig kjapt. Oktober ble jeg henvist, nå skal jeg hente ut egg denne uken
 
Back
Topp