Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så spennende [emoji7]
Veldig[emoji5][emoji5] grugleder meg.. synes rugeperioden var helt forferdelig sist! Men er jo ingenting vi ønsker mer, så er jo verdt det[emoji173]️
Skjønner hva du mener! Rugeperioden og spenningen var forferdelig [emoji30] har du hatt mange forsøk?
Et ferskforsøk bare, så ganske ny i gamet! Takla greit at det ble negativt, hjalp på at vi fikk 5 egg på frys! Kjenner jeg kommer til å være mer stressa på om det går eller ikke nå på fryseforsøket, selvom jeg veit at vi har fler å gå på[emoji51]
Mange forsøk du?
Samme her, hatt ett ferskforsøk [emoji5] fikk bare ut to egg, så har kun ett egg på frys.. en blasto som hadde delt seg veldig bra før innsett så krysser fingrene for at den klarer seg [emoji1374]
Krysser fingrene for at det er gullegget og at du ikke trenger fler[emoji173]️ beste med fryseforsøk er jo å slippe sprøytene, så mye mer praktisk å bare kunne ta noen piller! Har en jobb hvor jeg bor på jobb i 2-3 dager og ikke noe særlig å skulle drive med sprøyter der[emoji51] på ferskforsøket hadde jeg kraftig influensa og var sykemeldt pga det, så slapp det heldigvis sist!
Ja helt fantastisk å slippe sprøytene[emoji23][emoji23] syns det var så slitsomt å måtte styre med di når man var på jobb og ellers også! Jeg jobber i akuttmottak så var ikke enkelt å skulle slippe alt man hadde for å gå å sette sprøyte på seg selv! [emoji85] men ifølge de på st.olavs hadde ikke det noe å si at det gikk litt over tiden noen gang! blir spennende dager for deg fremover [emoji173]️[emoji173]️ gleder meg til å høre.. [emoji7]
Hehe, ser den[emoji5]
Ja, blir veldig spennende! Med deg da? Merker du noe til Progynovaen? Jeg får endel hodepine og kvalme av den.. faktisk merka mer nå på den enn jeg gjorde på sprøytene! Jeg starta med Cyclogest idag også, hater de vaginalpillene! Fyttikatta for noe gris
De ringer ikke hvis alt er bra[emoji4]Noen som veit ca tidspunkt på når de ringer fra lab'en ifht opptint egg? Jeg dør snart på meg og må dra om halvtime får å hente mannen før vi kjører innover!! Og ringer de uansett hvordan det har gått??
Noen som veit ca tidspunkt på når de ringer fra lab'en ifht opptint egg? Jeg dør snart på meg og må dra om halvtime får å hente mannen før vi kjører innover!! Og ringer de uansett hvordan det har gått??
De ringer ikke hvis alt er bra[emoji4]
Går bra her[emoji4] 5+0 idag[emoji173]Hei lille_my hvordan går det med deg? [emoji4]
De ringer ikke hvis alt er bra[emoji4]
Går bra her[emoji4] 5+0 idag[emoji173]
Åååååå LYKKE til [emoji1433][emoji1433][emoji1433] så spennende!! Gleder meg til å høre hvordan det går [emoji173]️[emoji173]️
Formen er sånn passe[emoji4] kvalmen kommer og går og bekkenet krangler litt.. Men jeg tar imot alt jeg[emoji173][emoji173]Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ fantastisk å høre! Er formen fin? [emoji8][emoji4]
Hurra[emoji177][emoji177][emoji177]Da har de ringt og egget overlevde[emoji173]️ og ser bra ut! Så da blir det innsett[emoji3][emoji3]