Da har du stimulert [emoji4][emoji11]Åååå så spennende [emoji173]️ skal ta progynova fra første dag mens.. er det stimulert eller naturlig? Har egentlig satt meg veldig lite inn i akkurat dette [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har du stimulert [emoji4][emoji11]Åååå så spennende [emoji173]️ skal ta progynova fra første dag mens.. er det stimulert eller naturlig? Har egentlig satt meg veldig lite inn i akkurat dette [emoji85]
Første her også, så er ekstremt spent![emoji51] stimulert eller naturlig syklus du da?
Da har du stimulert [emoji4][emoji11]
Er jo så mange forskjellige metoder innen IVF så helt forståelig at det går litt i surr[emoji4][emoji11] i fer i naturlig syklus bruker du evt kun progesteron støtte etter innsett, ingen medisiner før [emoji4] Og i naturlig syklus så må man teste etter el for egget skal settes inn i forhold til når el er[emoji4] antall dager fryseegget er bestemmer hvor mange dager etter el det settes inn[emoji4]Hahaha [emoji85] tusen takk! Tror kanskje jeg må lese meg litt opp [emoji56]
Har du mange egg på frys? Jeg har kun 1 egg så føler det er skikkelig risikosport [emoji15]
Masse lykke til [emoji4]UL imorra og er så spent!!!! Må på den alene også, mannen har ikke mulighet til å bli med! Gruer meg litt til det[emoji51][emoji51]
UL imorra og er så spent!!!! Må på den alene også, mannen har ikke mulighet til å bli med! Gruer meg litt til det[emoji51][emoji51]
Så bra kontrollen gikk fint [emoji177][emoji11] Masse lykke til på tirsdag, krysser fingrene for at egget overlever tining [emoji173]UL gikk bra, fin og tykk hinne og tomme eggstokker[emoji3][emoji3] innsett på tirsdag![emoji173]️ krysser fingre for at det overlever opptiningen[emoji173]️
UL gikk bra, fin og tykk hinne og tomme eggstokker[emoji3][emoji3] innsett på tirsdag![emoji173]️ krysser fingre for at det overlever opptiningen[emoji173]️
Jeg er ikke helt sikker jeg, men mener de ringte før kl 10 den gangen 2 dagers egget mitt ikke overlevde tining [emoji4] Blastoer overlever somregel tining da, de er sterke[emoji7]Takk[emoji5]
Veit dere hvor lenge før innsett de tar opp!? Spurte de tidligere i vår om de bruker å ta opp et eller flere, og hu sa de tiner et av gangen! [emoji5]tenker ifht om det ikke overlever og om de må ta opp et nytt[emoji12] har jo 5 stk i fryseboksen, så har jo noen å gå på!
Hurra [emoji7] Da er du igang [emoji108]Da fikk jeg startet med Progynova i dag [emoji1433][emoji1433][emoji1433]
Hurra [emoji7] Da er du igang [emoji108]
Da fikk jeg startet med Progynova i dag [emoji1433][emoji1433][emoji1433]
Jeg er ikke helt sikker jeg, men mener de ringte før kl 10 den gangen 2 dagers egget mitt ikke overlevde tining [emoji4] Blastoer overlever somregel tining da, de er sterke[emoji7]
Så bra[emoji1319][emoji1319][emoji1319]
Jaaaa [emoji1433][emoji1433][emoji1433] når er det du har innsett?