Prøvere ved St.Olavs

Åååå så spennende [emoji173]️ skal ta progynova fra første dag mens.. er det stimulert eller naturlig? Har egentlig satt meg veldig lite inn i akkurat dette [emoji85]
Da har du stimulert [emoji4][emoji11]

Hahaha [emoji85] tusen takk! Tror kanskje jeg må lese meg litt opp [emoji56]
Er jo så mange forskjellige metoder innen IVF så helt forståelig at det går litt i surr[emoji4][emoji11] i fer i naturlig syklus bruker du evt kun progesteron støtte etter innsett, ingen medisiner før [emoji4] Og i naturlig syklus så må man teste etter el for egget skal settes inn i forhold til når el er[emoji4] antall dager fryseegget er bestemmer hvor mange dager etter el det settes inn[emoji4]

Har du mange egg på frys? Jeg har kun 1 egg så føler det er skikkelig risikosport [emoji15]

Jeg starta på Progynova idag[emoji5] jeg har 5 egg på frys jeg, og er veldig glad for det! Skjønner du føler det med bare et egg ja [emoji51][emoji51] får krysse fingrene for at det er gull egget[emoji173]️

UL imorra og er så spent!!!! Må på den alene også, mannen har ikke mulighet til å bli med! Gruer meg litt til det[emoji51][emoji51]

UL imorra og er så spent!!!! Må på den alene også, mannen har ikke mulighet til å bli med! Gruer meg litt til det[emoji51][emoji51]
Masse lykke til [emoji4]

UL gikk bra, fin og tykk hinne og tomme eggstokker[emoji3][emoji3] innsett på tirsdag![emoji173]️ krysser fingre for at det overlever opptiningen[emoji173]️

UL gikk bra, fin og tykk hinne og tomme eggstokker[emoji3][emoji3] innsett på tirsdag![emoji173]️ krysser fingre for at det overlever opptiningen[emoji173]️
Så bra kontrollen gikk fint [emoji177][emoji11] Masse lykke til på tirsdag, krysser fingrene for at egget overlever tining [emoji173]

Da blir det nok innsett ja! Nå må bare eskimoen våkne fra vintersøvnen, så blir alt bra!
Heldigvis er det veldig gode sjanser for at det overlever, så måtte lykken stå deg bi!

Takk[emoji5]

Veit dere hvor lenge før innsett de tar opp!? Spurte de tidligere i vår om de bruker å ta opp et eller flere, og hu sa de tiner et av gangen! [emoji5]tenker ifht om det ikke overlever og om de må ta opp et nytt[emoji12] har jo 5 stk i fryseboksen, så har jo noen å gå på!

Takk[emoji5]

Veit dere hvor lenge før innsett de tar opp!? Spurte de tidligere i vår om de bruker å ta opp et eller flere, og hu sa de tiner et av gangen! [emoji5]tenker ifht om det ikke overlever og om de må ta opp et nytt[emoji12] har jo 5 stk i fryseboksen, så har jo noen å gå på!
Jeg er ikke helt sikker jeg, men mener de ringte før kl 10 den gangen 2 dagers egget mitt ikke overlevde tining [emoji4] Blastoer overlever somregel tining da, de er sterke[emoji7]

Jeg er ikke helt sikker jeg, men mener de ringte før kl 10 den gangen 2 dagers egget mitt ikke overlevde tining [emoji4] Blastoer overlever somregel tining da, de er sterke[emoji7]

Godt å høre[emoji4] har litt kjørevei til Trondheim, så håper de i såfall ringer før vi er i bilen på vei innover[emoji51] husker den morgenen der ved ferskforsøket, forferdelig ventetid[emoji30][emoji30]

Jaaaa [emoji1433][emoji1433][emoji1433] når er det du har innsett?

På tirsdag[emoji5] egentlig mandag, men må til Trondheim på tirsdag for jeg skal på jobb onsdag til fredag! Så spurte fint om å få det på tirsdag, så jeg slapp så mye kjøring! Og det gikk fint[emoji3]

Back
Topp