Prøvere ved St.Olavs

Noen som vet om man mister plassen sin hvis man må stå over en mnd? Skulle egentlig ha innsett i desember, men får eggløsning på tirsdag :arghh: får jeg time neste mnd eller havner jeg bakerst? Har blasto på frys så er kun innsett i naturlig syklus.

Du mister nok ikke plassen. Ta kontakt med de etter du har fått eggløsning, sånn tilfelle den plutselig kommer på onsdag, og avtal neste syklus

Noen som vet om man mister plassen sin hvis man må stå over en mnd? Skulle egentlig ha innsett i desember, men får eggløsning på tirsdag :arghh: får jeg time neste mnd eller havner jeg bakerst? Har blasto på frys så er kun innsett i naturlig syklus.

Du mister nokk ikke plassen din, men ring inn å gi beskjed om at du har fått eggløsning uansett plutselig løsner det å klaffer ;)

Vil bare dele dette med dere, Ringte St. Olavs i dag og fikk oppdatering på eggene mine jeg tok ut mandag forrige uke:

6 ut

1 inn

3 på frys!

Er så overlykkelig over dette resultatet. Fra å bli fortalt jeg var "heldig" hvis de fikk 2-3 egg og jeg måtte forberede meg på at vi kanskje ikke fikk noen brukenes, til å ha ett jeg ruger på og 3 perfekte blastocyst på frys :D ble gladnyhet for meg i dag hvertfall!

Så er det litt oppløftende for meg at dersom det ikke går denne gangen så har man hvertfall 3 litt kjekkere forsøk igjen før man må gjennom stimulering og uttak på nytt :shy:

En uke igjen til testing :nailbiting: kjenner dette er nervepirrende :angelic: har i tillegg fått time hos legen på fredag for blodprøve, men får ikke svar på den før på mandagen så spennende å se

En uke igjen til testing :nailbiting: kjenner dette er nervepirrende :angelic: har i tillegg fått time hos legen på fredag for blodprøve, men får ikke svar på den før på mandagen så spennende å se

Ååh så spennende! Er ca en uke til jeg skal teste også! Håper du får gode nyheter :happy:

Må man bestille time for hcg eller kan man bare poppe inn på labben?

Ååh så spennende! Er ca en uke til jeg skal teste også! Håper du får gode nyheter :happy:

Må man bestille time for hcg eller kan man bare poppe inn på labben?

Ringte til legen min å fikk der, sliter sånn med hodepine og kvalme. Presset meg til nå på jobb. Men nå kommer julen nærmere og vi skal bygge om butikken på jobb som blir mye stress og tungt arbeid. Så legen sa at jeg skulle ta det med ro.

Vet dere om man kan gå rett på nytt fryseforsøk uten en pause syklus ?
Jeg hadde innsett 3. November og har testdag på onsdag. Har utrolig nok klart å holde meg unna testing, og vil ikke teste heller før onsdag. Men jeg har en mistanke om at jeg får negativ test. Så jeg vurderer og høre om jeg kan gå rett på ny runde eller om jeg må vente en syklus.
Siden st. Olav ikke vil jeg skal ringe før jeg får mensen så får jeg jo ikke avklart om jeg kan begynne rett på progynovaen eller ikke. Eller hvis jeg kan gå rett på ny runde om jeg skal prøve med normal syklus, men det ligger an til at jeg får mensen på torsdag og da blir el på en mandag.

Noen tanker? Bruker dere å ha ventesyklus?

Jeg hadde innsett 3. November og har testdag på onsdag. Har utrolig nok klart å holde meg unna testing, og vil ikke teste heller før onsdag. Men jeg har en mistanke om at jeg får negativ test. Så jeg vurderer og høre om jeg kan gå rett på ny runde eller om jeg må vente en syklus.
Siden st. Olav ikke vil jeg skal ringe før jeg får mensen så får jeg jo ikke avklart om jeg kan begynne rett på progynovaen eller ikke. Eller hvis jeg kan gå rett på ny runde om jeg skal prøve med normal syklus, men det ligger an til at jeg får mensen på torsdag og da blir el på en mandag.

Jeg måtte ha ventesyklus mellom alle styrte fryseforsøk (5 stk) men kunne gå rett på nytt i naturlig syklus (3 stk) . Lykke til!

Jeg skal teste på mandag neste uke å fikk beskjed om å ringe med engang slik at vi fikk ordnet slik at vi kunne sette inn nå i desember hvis det ikke gikk. Så jeg ville ha ringt om du får negativt svar på prøven ❤

Jeg skal teste på mandag neste uke å fikk beskjed om å ringe med engang slik at vi fikk ordnet slik at vi kunne sette inn nå i desember hvis det ikke gikk. Så jeg ville ha ringt om du får negativt svar på prøven ❤
Åja, så rart at de gir ulike beskjeder. Men da tror jeg at jeg også ringer de :)
Har du begynt å teste, eller har du noen symptomer ?

Åja, så rart at de gir ulike beskjeder. Men da tror jeg at jeg også ringer de :)
Har du begynt å teste, eller har du noen symptomer ?

Ikke testa enda. Men ser flere har testa. Er livredd for å teste, så prøver å holde meg lengst mulig. Men kjenner det klør. Usikker, men går på prognova og cyclogest så får mye bivirkninger av de.

Ikke testa enda. Men ser flere har testa. Er livredd for å teste, så prøver å holde meg lengst mulig. Men kjenner det klør. Usikker, men går på prognova og cyclogest så får mye bivirkninger av de.
Har hatt akkurat samme tankegangen. Har blitt skuffet så mange ganger tidligere at denne gangen ville jeg bare nyte denne ventetiden i troen på at jeg er gravid. Så får jeg heller bare ta nedturen på testdagen :)

5 uker og 2 dager (5+2), hvis du regner på samme måte som jeg har gjort, og det har iallefall stemt med utregningen til gynekologene med termin for min del.

da blir terminen din 12 juli:Heartred

Heisann igjen! Mulig jeg har spurt om det før, men anbefalte gyn blodfortynnende til deg?

Ja. Vi to har vel noe samme forutsetninger og samme gyn, forstår ikke helt hvorfor
Har vi samme gyn? Bor du og i Bergen?

Hmm… litt rart ja, er det noen prøver som de har tatt som tilsier at blodfortynnende er nødvendig? Embryoet har jo festet seg så da må det jo være blodtilførselen de tenker på. Jeg blødde jo mye i starten da, så kan kanskje hende det i seg selv gjorde at de ikke anbefalte det?

Har vi samme gyn? Bor du og i Bergen?

Hmm… litt rart ja, er det noen prøver som de har tatt som tilsier at blodfortynnende er nødvendig? Embryoet har jo festet seg så da må det jo være blodtilførselen de tenker på. Jeg blødde jo mye i starten da, så kan kanskje hende det i seg selv gjorde at de ikke anbefalte det?

Ja :)

Kanskje… får kanskje forhøre meg på nytt om hvorfor. Tror det handler om blodtilførsel, men er det pga næring og morkake .. aner ikke

Ja :)

Kanskje… får kanskje forhøre meg på nytt om hvorfor. Tror det handler om blodtilførsel, men er det pga næring og morkake .. aner ikke
Ikke jeg heller. Veldig rart! Du må gjerne oppdatere meg på hva de kommer frem til. Jeg er 23+0 nå og alt ser iallefall ut til å fungere helt fint uten blodfortynnende hos meg

Back
Topp