Fikk tlf fra st.olavs i dag, av 13 egg var det 3 egg som klarte seg til dag 5.. håpet litt på flere, men veldig glad for at noen klarte seg så nå blir det å vente til november for innsett, så håper jeg at de tåler å bli fryst og opptinet igjen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkLykke til[emoji7][emoji7]
Tror grensa er 32![emoji5]
Fikk tlf fra st.olavs i dag, av 13 egg var det 3 egg som klarte seg til dag 5.. håpet litt på flere, men veldig glad for at noen klarte seg så nå blir det å vente til november for innsett, så håper jeg at de tåler å bli fryst og opptinet igjen..
Da er jeg endelig ruger!! Hurra! Var så nervøs før timen i dag, men det gikk så fint!! Av 7 egg hadde 6 blitt befruktet og nå er det enda 5 som er med i kappløpet! Det var mer enn jeg turte å håpe på Jeg deltok i studien dere kjenner til og fikk beskjed om at jeg hadde havnet i «eksperiment gruppa». Den høyteknologisk maskinen hadde tatt jevnlige bilder av utviklingen av eggene og maskina hadde tilslutt valgt det egget den mente var det beste for innsett. Dette er et nidelt egg, med lite fragmentering (grad 1). Jeg lurte veldig på om 9-delt kunne være bra, for det burde vel være 8-delt (hadde uttak mandag), men de mente det var bra. For egget hadde tidligere i dag vært 8-delt og holdt nå på å utvikle seg videre. Velger å tro dem, men blir samtidig litt skeptisk. Noen som har erfaring med dette?
Flere som har deltatt i studien? Hvordan gikk det for dere?
Jeg deltar i studien. Her er det 5 dager siden innsett, ikke testa enda. Men veldig spentFlere som har deltatt i studien? Hvordan gikk det for dere?
Jeg er med i studien! Er gravid 5+1 i dag [emoji4]
Jeg deltar i studien. Her er det 5 dager siden innsett, ikke testa enda. Men veldig spent
Takk hvor langt er du i prosessen da?Så spennende! Krysser fingrene for deg
Takk hvor langt er du i prosessen da?
Hei! Ja, jeg er gravid, men er usikker på hvordan det vil gå for har litt svake tester. Men uavhengig av det, så hjalp St.Olav meg med å bli gravid jeg var i eksperimentgruppaHvordan gikk det? Ble du gravid? de ringte meg i dag også å lurte på om vi ville være med i den studien.
Er det noen av dere som vet om st.olavs går med på å sette inn to fryseegg?? Har fått to blastoer på frys der, og hvis det viser seg å ikke gå veien denne gangen kunne jeg tenkt meg å få satt inn begge fryseeggene...men regner med St.olav er striks på det
Noen her som har prøvd fryseforsøk i naturlig syklus? Fikk beskjed om at de ville prøve det på meg først, men ser at eggløsning mest sannsynlig havner på mandag eller tirsdag, da blir det jo sikkert avbrutt..
Takk for svar kjenner jeg blir litt stressa av det ja.. For hvis det ikke blir i november, så kan det fort bli at det ikke blir før januar.. Bare kjenner at det blir så slitsomt med all den ventingen i mellom, er så utrolig klar for å komme skikkelig i gang! Men er jo ikke så mye jeg kan få gjort med det, annet enn å bare ta det som det kommer..Er det som er så himla kjipt og stressende med innsett i naturlig syklus desverre[emoji20][emoji20] er et sjansespill! Men kroppen slipper hormoner i det minste, hvertfall frem til det er klart om det blir innsett eller ikke! Blir det innsett begynner du på progesteron som du går på i to uker!
Hei!
Noen som vet, skal jeg ringe inn når mens kom før testdag, eller vente å ringe inn til testdag uansett?
Hei[emoji5]
Så trist du har fått blødning før test[emoji853] er det mange dager til testdag evt!?