Joda, går bra herHvordan går det med dere damer ?Har jula vært bra?
![]()
Jula ble rolig og fin, feiret hjemme bare oss for første gang. Litt rart, men mer avslappende faktisk
Enn der?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, går bra herHvordan går det med dere damer ?Har jula vært bra?
![]()

Kjedelig med fraværende tidlig julegaveJoda, går bra herPrøver fortsatt da men, ble ingen tidlig julegave med positiv test dessverre
Jula ble rolig og fin, feiret hjemme bare oss for første gang. Litt rart, men mer avslappende faktisk
Enn der?![]()
ingenting nytt å melde her heller gitt
endel kjøring siden jeg ville hjem en tur i romjulen men det tåler viSå dumtKjedelig med fraværende tidlig julegaveingenting nytt å melde her heller gitt
oii, det var nok sikkert en ny opplevelse ja! Så bra at det ikke var så ille
Julen var fin, mye tid med familieendel kjøring siden jeg ville hjem en tur i romjulen men det tåler vi

Var hjemme hos mamma 1 gang i jula, ellers holdt vi oss hjemme for oss selv. Er smitteutbrudd her jeg bor så..Kjenner igjen den tanken, men krysser fingrene for at det går denne gangenSå dumt
Er inne i pp19 og er 5 dpo nå jeg, men har vel egentlig ingen tro på at det blir positiv test nå snart heller
Godt å få tid med familien daVar hjemme hos mamma 1 gang i jula, ellers holdt vi oss hjemme for oss selv. Er smitteutbrudd her jeg bor så..
ja smitten har gått kraftig opp de siste dagene, heldigvis ikke så mange akkurat her men det kan jo fort snu... 
Krysser fingrene, jaKjenner igjen den tanken, men krysser fingrene for at det går denne gangen
Veldig godtja smitten har gått kraftig opp de siste dagene, heldigvis ikke så mange akkurat her men det kan jo fort snu...
![]()
Du prøver enda du også eller?Å jaddaKrysser fingrene, jaDu prøver enda du også eller?
Tror ikke det er registrert noen smitte sånn aaakkurat i bygda jeg bor i (15 min uttafor Levanger), men i Levanger har det jo blitt mye aktivitet da
Så dropper turene dit fremover, får bruke nettbutikker litt mer tenker jeg![]()

var sikker på at det kom til å ta minst like mange pp'er for å få laget nrr 2, som det gjorde på nr 1
men neida, satt på pp'1 denna gangen gitt
11/12 dpo på de digitale ettermiddagsurin tilogmed

Åååå, gratulerer så masse med graviditetenJaggu sa'nvar sikker på at det kom til å ta minst like mange pp'er for å få laget nrr 2, som det gjorde på nr 1
men neida, satt på pp'1 denna gangen gitt
11/12 dpo på de digitale ettermiddagsurin tilogmed
Og i går 4+3 på den cb plushåper at spira sitter helt til termin denne gangen, og ikke kommer 8 uker før, som sin storesøster...
Vis vedlegget 355179
Vis vedlegget 355180
så gøy! Krysser fingrene for terminbaby, blir spennende å se om det er lillesøster eller lillebror!Hei Marthhee!Ja, vi prøver også, men mista for tredje gang i februarPrøve for fjerde gang no!
hvordan går det med deg? Håper snart spiren snart sitter for dere, og sitter helt til termin! 
Åååå, gratulerer så masse med graviditetenså gøy! Krysser fingrene for terminbaby, blir spennende å se om det er lillesøster eller lillebror!
Hei Marthhee!
Så vondt jeg får av å høre at du har gått igjennom dette for tredje ganghvordan går det med deg? Håper snart spiren snart sitter for dere, og sitter helt til termin!
![]()